Olen syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen. Onneksi kyse ei olekaan minusta, vaan Isästä, Jeesuksesta, Pyhästä Hengestä ja Raamatun sanan terveestä opista. (Huomannet, että uskon NELJÄyhteiseen Jumalaan: Isään, Jeesukseen, Pyhään Henkeen ja Raamatun sanan terveeseen oppiin.)
Ja onneksi en ole sillä tavoin syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen kuin homot ja lesbot, koska jos olisin, silloin kyse olisikin jo minusta sekä siitä, että neljäyhteisen Jumalan neljäs persoona nimeltä Raamatun sanan terve oppi päättäisi, kenelle Isällä, Jeesuksella ja Pyhällä Hengellä on lupa antaa anteeksi ja millä ehdoilla.
Olen syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tokikaan en ole SILLÄ TAVOIN syntinen ja kurja ihminen, ettenkö tulkitsisi tismalleen oikein Raamattua KAIKESSA siinä, mikä siinä olennaisinta ja tärkeintä. NIIN syntinen ja kurja ihminen en suinkaan ole.
- Anonyymi
Eli: Olen syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen. MUTTA en niin syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen kuin homot ja lesbot ENKÄ niin syntinen, kurja ja erehtyväinen, ETTENKÖ YMMÄRTÄISI RAAMATTUA TISMALLEEN OIKEIN kaikkein olennaisimmissa asioissa.
Eli: en minä ole oikeastaa ole niin syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen kuin monet muut. Jokin raja se sentään minun syntisyydellläni, kurjuudellani ja erehtyväisyydelläni on. - Anonyymi
Äläpä syytä isääsi. Suomessa on vapaus uskonnoista. Pääset riesasta eroon ihan itse.
Nyt olet vain surkea ensimmäisen kiven heittäjiä.- Anonyymi
Kommenttisi valittiin Las Vegasiin kilpakategoriaan "Euroopan nettifoorumien hämärimmät kommentit vuonna 2019". Onnittelut!
- Anonyymi
Kertaus on opintojen äiti: Olen syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen. MUTTA en niin syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen kuin homot ja lesbot ENKÄ niin syntinen, kurja ja erehtyväinen, ETTENKÖ YMMÄRTÄISI RAAMATTUA TISMALLEEN OIKEIN kaikkein olennaisimmissa asioissa.
Eli: en ole niin syntinen, kurja ja erehtyväinen kuin monet muut.
Mutta kun kuvailen profiilissani itseäni sanoin: "Olen syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen", vältyn fariseussyytöksiltä, koska eihän kukaan fariseus kuvailisi itseään sanoilla "syntinen, kurja ja erehtyväinen", eihän?
Sillähän ei ole merkitystä, että noilla sanoilla itseäni kuvaillessani en tosiasiassa tarkoita niillä juuri mitään, koska niin syntinen ja kurja minä EN ole kuin kaiken maailman homot, homosuvakit jja muut Raamatun vääristelijät.
Mutta sloganina tuo profiilikuvaukseni on näppärä, eikö vain? - Anonyymi
Kertaus on opintojen äiti: Olen syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen. MUTTA en niin syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen, ettenkö OLISI TÄYDELLISESTI OSANNUT KATUA KAIKKEA SYNTISYYTTÄNI, KURJUUTTANI JA EREHTYVÄISYYTTÄNI, sillä muussa tapauksessahan olisin niinkuin homot ja lesbot, jotka eivät osaa katua homoutttaan ja lesbouttaan.
Olen syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen, mutta TÄYDELLINEN syntisyyteni, kurjuuteni ja erehtyväisyyteni KATUMUKSESSA, SILLÄ MUUTOIN JOUTUISIN HELVETTIIN.
Onneksi minä osaan KATUA TÄYDELLISESTI toisin kuin homot, lesbot ja liberaalit, jotka joutuvat helvettiin toisin kuin minä.
Sillä Jumalahan ei katumatomia syntejä anteeeksi anna, joten minun toivoni perustuu katumuksenitäydellisyyteen, perinpohjaisuuteen ja läpikotaisuuteen. Siis vaikka profiilissani lässytänkin jotain sellaista kuin että tämä homma ei ole lainkaan minusta kiinni. - Anonyymi
Yllä olevat ovat pohdintaa erään nimimerkin profiilitekstistä ja tuon tekstin patologisesta farisealaisuudesta ja tekopyhyydestä, joka välittyy kyseisen nimimerkin kommenteissakin yhtä paljaana.
- Anonyymi
<<(Huomannet, että uskon NELJÄyhteiseen Jumalaan: Isään, Jeesukseen, Pyhään Henkeen ja Raamatun sanan terveeseen oppiin.)<<
Käytät väärää lukua - kuuluisi olla VIISI, koska oppi sisältää kaksi eri Jumalaa - Jeesuksen taivaallisen isän ja VT:n Aabrahamin ja Mooseksen Jumalan, joka on vain elävien Jumala Jeesuksen sanoin. Opin kaksi Jumalaa todistaa se, että Jumala on uhrilahja Jumalan vihan lepyttämiseksi.
Virallisesta oppinormistosta, Augsburgin tunnustuksesta:
<<Opetetaan Poika Jumalan tulleen ihmiseksi ja että Kristus oli tosi ihminen ja TOSI JUMALA, sillä hänen jumalallinen ja inhimillinen persoonansa olivat erottamattomasti yhtyneet. Hänet ristiinnaulittiin, jotta hän olisi UHRI niin perisynnin kuin kaikkien muidenkin syntien tähden ja että hän SOVITTAISI JUMALAN VIHAN.<<
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Augsburgin_tunnustus
Toinen todiste on se, että tässä opissa ei (edelleenkään) ole taivasta, vaan odotetaan fyysistä ylösnousemusta ja Jeesus puhuu taivaasta ja taivaallisesta Isästä.- Anonyymi
Ja sinun pitää ottaa huomioon myös Pietari (Paavalin kaveri), jota kirkko pitää ensimmäisenä paavinaan, ja joka ristiinnaulittiin pää alaspäin, ja rististä tuli saatananpalvojien tunnus, että olisiko tuo luki sittenkin peräti KUUSI tässä syntioppiin ja kreikkalaiseen mytologiaan perustuvassa kristuskultissa?
<<2.Pietarin kirje:
1:19 Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti (lat. lucifer) koittaa teidän sydämissänne.<< - Anonyymi
Liitän vielä tähän - tällä Paavalin syntioppiin perustuvalla uskonnolla ei ole taivasta eikä taivaaseen menoa. Se on vain fyysistä, ja lopussa odotetaan maan alla fyysistä ylösnousemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1576536Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064165PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4862867- 322794
- 2012385
- 1862159
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1481517- 611390
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371334Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?941123