Oon aina eläny saatanan kaksoisroolia. Koittanu säilyttää oman ittensä toisaalta olla uhkaava ettei mua kiusata. Se meni liian pitkälle. Oon syntipukki, ihmisetaina palauttaa minulle sen saatanan roolin vetämällä oikeista naruista ja siten perustelee minulle tekemää väärin kohtelua. En halua olla saatanan roolissa, enkä ole saatana.
En halua olla paha
3
88
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ole tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa. Kun etsit itseäsi ja rooliasi elämässä niin sun ei tarvii kysyä kenenkään mielipidettä.
Saatanalla on paljon kätyreitä, jotka aktiivisesti etsii tilaisuutta sortaa lähimmäistä. Mutta sinä voit turvautua Jeesukseen, jolle saatana ei voi yhtään mitään.
Jeesuksella on kaikki valta ja saatana on pelkkä valehtelija, jonka Jeesus saattoi julkisen häpeän alaiseksi kun Hän nousi haudasta.
Ajattele! Paholainen juhli "voittoaan" kun sai Jumalan pojan hengiltä. Mutta miten kävi kolmantena päivänä? Hänpä nousi haudasta ja paholainen juoksi pakoon suuressa häpeässä! Nyt sen valta perustuu pelkästään VALHEESEEN johon tämä aikakausi on ihastunut. SIksi kaikki media on täynnä valhetta. Sen viimeinen aikakausi on meneillään ja sen tuho on oven edessä.
Mutta sinä voit löytää pelastuksen kun turvaat Jeesukseen! Rukoilet Jeesusta pelastajaksi ja Hän kuulee sinua! - Anonyymi
Kyllä sinä voit vapautua tuosta asetelmasta, jonka olet suojiksesi rakentanut.
Se on jo todella paljon, että pystyt ajattelemaan, sanomaan ja kirjoittamaan siitä noin kuin yllä.
Usko vaan siihen, että armo on vahvempi kuin mitkään pahuudet. Jos joudut vaikeuksiin tai vaikka epäonnistutkin, niin se kyllä tukee ja nostaa uudestaan ylös, kun tukeudut siihen. Ehkä voi olla hyvä, jos et liikaa demonisoikaan itseäsi noilla asioilla ("saatanan rooli") vaan voit pyrkiä näkemään ne myös inhimilliseltä tasolta (rooli on ollut sinun suojasi elämässä satutetuksi joutumista vastaan), niin kuin teitkin. Sekin voi vaikeissa hetkissä auttaa ymmärtämään ja käsittelemään vaikeita juttuja, ja toisaalta välttämään liian synkkiin näkymiin vajoamista itsesi suhteen, mikä ei ole tarkoituksenmukaista.
Ole rohkea, mutta myös armollinen itseäsi kohtaan. Mikään saatana sinä et ole, vaan ihminen. Voimia ja lykkyä kaipaamiisi muutoksiin, niiden toteuttamiseen ja läpikäymiseen. Kun onnistut, niin se tulee taatusti palkitsemaan sinut (kuten varmasti jo tiedätkin).- Anonyymi
...Yllä oli hyvä vastaus myös, nämä vain lisäyksinä täältä.
Älä tosiaan kuuntele ja seuraa ihmisiä, jotka manipuloivat sinua pahaan, tai ole edes tekemisissä sellaisten kanssa. Parasta seuraa olisivat ihmiset, jotka tukevat sinua olemaan se, kuka todella olet ja haluat olla. Joiden kanssa on hyvä olla, eikä tarvitse esittää jotain mitä ei ole, voi tavallaan "laskea omia suojia", ainakin vähän kerrassaan. Jos voit jostain ympäristöistäsi sellaisia löytää, niin se on arvokasta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982