Naisistelua

Anonyymi

Naistenvaatteiden pitäminen on IHANAA!!!

27

57

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo...varsinkin nahka vaatteiden ja piikkikorkojen pitäminen.

      • Anonyymi

        Tykkään kans, nytkin jalassa vaimon pöksyt.


    • Niin on. Minulla nyt päällä pinkit pikkarit, rintsikat ja ohuet stay-upit.

      • Anonyymi

        Minulla oli eilen leggingsit...nahkabolero ja piikkikorot...monta tuntia...ja huomenna uudelleen. L-size leginggsit sopivan kivan tuntuisesti puristaa...joka kohdasta, mutta ei kuitenkaan liikaa veny ja saumat yritä ratketa.


      • Anonyymi

        Hehehehee 🤣 😂 mistä näitä luonnon oikkuja oikein sikiää buuaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli eilen leggingsit...nahkabolero ja piikkikorot...monta tuntia...ja huomenna uudelleen. L-size leginggsit sopivan kivan tuntuisesti puristaa...joka kohdasta, mutta ei kuitenkaan liikaa veny ja saumat yritä ratketa.

        Hei...lahdessa myös...missä muut


      • Anonyymi

        Leggingsein...paljon pohjoisemmassa kaupungissa...ei juuri muilla näe, paitsi tietty likoilla ja naisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei...lahdessa myös...missä muut

        Olen Lahdesta , en kuitenkaan ole ihastunut leginseihin vaan aivan kaikki naisten vaatteet saavat aikaan ihanan tunteen "tyttöily on ihanaa"!!! Myös aivan arkipäivänä käytän naisten asuja allani ja päälläni alkaen jo yöpaidasta nukkuessani. Haluaisitko tutustua?


      • Anonyymi

        Olen myös Lahdesta ja samanlaisia taipumuksia. Nytkin mennään tyttönä.


    • Anonyymi

      Itselläni on anttilasta ostetut naisten harmaat liukaspintaiset ja ihanan ohuet david merkkiset tuulipuvunhousut, jotka päällä on ihana masturboida. Ohut kangas tuntuu hyvältä paljaan terskan päällä. Saa mahtavia orkkuja kun runkkaa nuo housut jalassa.

    • Anonyymi

      Sukkahousut ja hame .Välillä jopa korkkarit, on ihanaa !

    • Anonyymi

      Ostin kerran naisten halterneck satiinitopin niin en meinannut osata edes pukea sitä päälleni :D

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Naistenvaatteet on muuten ihania mutta mitoitus outo.
      Esim. iltapuvuissa/juhlamekoissa koko 40 menisi muuten päälle mutta ahdistaa yläosasta niin että esim. iltapuvun vetoketjua ei saa aivan ylös asti kiinni. Kummallista, kun luulisi että naistenmekkojen yläosat olisi tilavampia että tissit mahtuu mekkoon sisälle mutta ei näköjään, ei mahdu ainakaan meikäläisen miehisen kropan päälle. Muuten mekko istuu koossa 40 tyköistuvasti.
      Jotkut 42 numeroisetkin ahdistaa, pitäisi vissiin hankkia sitten ainakin koon 44 mekko mutta sitten se on jo muualta väljä :D
      Kuitenkin naisten k. 40 ja 42 kauluspaitapuserot sopii ihan hyvin päälle, joskus jopa 38. Miksi sitten mekkojen yläosat on tehty niin tiukaksi?

    • Anonyymi

      Niin on aivan mahtava tunne kun pukeutuu naisten seksikkäisiin asuihin nytkin päällä korsetti steyup sukat stringit ja rintsikat punaiset korkkarit jalkaan kulli seisoo mahtavasti pitsi pikkareissa. Tv.tyttö 47.

      • Anonyymi

        Pukeutuminen vaimon asuihin on tosi kiihottavaa. Vielä kun löytyis samanlainen kaveri siihen kiimailemaan yhdessä.
        T: biukm50 pks


      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä, että pukeutuminen naisten seksikkäisiin asusteisiin ja muukin laittautuminen meikkausta ja peruukkia myöten on minun mielestä parasta mitä tämmöinen mies voi toivoa. Istun nytkin tietokoneen ääressä pukeutuneena vaaleaan paitapuseroon ja lyhyeen mustaan hameeseen. Tietysti korsetti antaa naiselliset muodot ja ihanan tunteen. Korkeat korot vielä korostavat pitkiä sääriäni. Kohta lähden sipsuttelemaan keittiöön laittamaan vähän syömistä itselle. Tarkoitukseni olisi viettää naiseksi pukeutuneena tämä lauantai-ilta, valitettavasti yksin, vaikka toisen kanssa olisi mukavampaa. t. Päivikkitv


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä, että pukeutuminen naisten seksikkäisiin asusteisiin ja muukin laittautuminen meikkausta ja peruukkia myöten on minun mielestä parasta mitä tämmöinen mies voi toivoa. Istun nytkin tietokoneen ääressä pukeutuneena vaaleaan paitapuseroon ja lyhyeen mustaan hameeseen. Tietysti korsetti antaa naiselliset muodot ja ihanan tunteen. Korkeat korot vielä korostavat pitkiä sääriäni. Kohta lähden sipsuttelemaan keittiöön laittamaan vähän syömistä itselle. Tarkoitukseni olisi viettää naiseksi pukeutuneena tämä lauantai-ilta, valitettavasti yksin, vaikka toisen kanssa olisi mukavampaa. t. Päivikkitv

        Ihanaa minunkin mielestäni, jo se että saa pukeutua "tytöksi"ja vielä että olisi toinenkin ihanuus siinä lähellä. Sinä yksinäinen ota yhteyttä niin saat minut seuraksesi iltaa istumaan ja nauttimaan.


    • Pidän muiden toivomuksesta tyttöjen vaatteita. Silloin aina hame, ei koskaan housuja. Sisältäen hiusten laiton ja meikin. Topatut rintaliivit on kivat.

    • Anonyymi

      Hupinsa kullakin, vaikka itse en tätä taipumusta ymmärrä.

    • Anonyymi

      Saakeli kun on päällä naisten hienot satiinivaatteet niin tuppaa sattumaan vahinkoja mitä ei yleensä käy. Nytkin jäätelökulho tippui vadelmanpunaiselle satiinipaidalle ja tietysti paita tahriintui jäätelöön! Perkele!

      • Anonyymi

        Eipä ole eväitten kaa vahinkoja tapahtunut, mutta viikko toista sitten parkkihallissa en muistanut viimeistä 10cm rappua ottaa/laskeutua oikein...olin lentää nenilleni 6" korkosandaaleilla. Siinä olisi heikommalla tuurilla mennyt nilkat nurin ja rannetta poikki/murtunut. Nyt selvisin säikähdyksellä ja punainen nahkabolero ehjänä ylläni.


    • Monet mällit lentänyt sexikkäissä asuissa

    • Lopultakin kuunon sää, aamuvarhain asuissa puistoon salaa. Viimeksi satiinipaita jonka alla rintaliiveissä tekorinnat upeasti työntyivät eteen. Kaunis pitkä liukas pliseerattu hame jonka alla sukkanauhat pitivät yllä sukkia. Jäykistynyt elin hieroutui ihanaa hametta vasten. Niinpä aika pian aloin tyydyttämään ja upea orgasmi seurasi. Tätä ja muutakin olisi kiva tehdä seurassa, asuja todella paljon myös lainaksi tai omaksi. Oulussa.

    • Anonyymi

      Oletteko "muokkailleet" naisten asuja "käyttötarkoituksia" paremmin vastaaviksi ;D
      Esim. itsellä yhdet naisten silkkisatiinipikkarit, haarapala kaksinkertaista silkkisatiinia niin leikkasin haarapalan auki toisesta päästä että siihen tuli ihana silkkisatiininen tunneli johon työntyä... :D
      Nyt päällä tosin ihan muokkaamaton naisten yksiosainen uimapuku, samantyylinen punainen kuin Baywatch tytöillä. Mukavan joustava ja sileäpintainen vaikka alusasunakin.

    • Anonyymi

      Itse olen hulluna naisten kokovartalo uimapukuihin, vaikka kaikenlaisia asuja löytyy niin uimapuku on se paras asu.
      Usein tulee käytyä rannalla uimassakin tai muuten vaa esim lukemassa uimapuku päällä, tosin vähän syrjäisemmällä. Olen myös tullut nähdyksi uimapuvussa rannalla.

      Tässä ei kauan sitten olin illan suussa rannalla kun oli niin kuuma iltama. Luin siinä rannalla lehteä ja taisin olla aikalailla omissa maailmoissa kun en huomannut että joku oli ilkeyttään varastanut pyyhkeeni, joka oli oksalla.
      Eihän siinä sitten muu auttanu kun kävellä kotiin pelkässä uimapuvussa, muutaman lenkkeilijä tuli vastaan siinä polulla ja kotipihassa taisi olla pari ihmistä.

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe