Miten on mahdollista että jäljellä olevien avainlukuparien määrä pienenee ilman että kirjautuu sisään? Se vaatii 2 se listan vaihto ja mulla jäi 5 sen jälkern kun viimeksi kirjauduin. Nyt olen vain käynyt siellä kirjautumis sivulla ja se on pienentynyt joka kerta
Itsestään et niitä enää jäljellä 1 =D uutta listaa ei ole vielä kotiin tullu.
Op avainlukulista
7
414
Vastaukset
- Anonyymi
Oot käynyt kirjautumissivuilla? Eikö sulta silloin oo vaadittu avainlukua?
- Anonyymi
aina kun kirjaudut pankin sivuille,niin se vaatii verkkopankin tunnuslukutaulukosta
avainkoodin,esim.A2,H46 jne,joten tietysti tunnuslukumäärä silloin aina vähenee - Anonyymi
On mutta en ole kirjoittanut sitä lukua vai pieneneekö ne vaikkei vaadittua lukua kirjoita?
- Anonyymi
En ole hetkeen enää itse käyttänyt avainlukulistaa kirjautumiseen, mutta muistaakseni se vähenee, vaikkei kirjaudu sisään, riittää kun se kysyy sitä avainlukua.
- Anonyymi
Joo. Piti hakee uus konttorista mutta ajokortti ei kelpaa enään henkkareina niin tilasin puhelimitse uuden valmiiksi aktivoidun avainlukulistan eli sitä odotellessa.
- Anonyymi
Kelpaisiko sähköinen tunnistautuminen konttorissa, jos ei olisi kelpaavia papereita :)
Tai sanoisi ettei mulla ole papereita, mutta tunnuslukulista on taskussa, kävisikö se!
- Anonyymi
Ei tämä nyt onneksi muuten vaikuta elämään kuin että laskut saan maksettua vastaa kun se uus tulee postissa. Eilen tuli se automaattisesti lähetetty lista mutta on nyt viraton eli voi pistää silpuiksi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549