Neljä jaksoa katsottuna ja täytyy sanoa, että onpa pitkitetty sarja. Jaksot sitältävät paljon esim. pitkiä kävelykohtauksia paikasta toiseen tai jotain merkityksetöntä puuhastelua. Onneksi digiboxilla pystyy katsomaan tuplanopeudella...
Olen miettinyt, jos katsoisi seuraavaksi vasta viimeisen jakson viimeisen vartin. Syrjäisen maan "serkku"!
Varjojen maa
8
278
Vastaukset
- Anonyymi
Jo ensimmäinen jakso alkoi niin tympäsevästi ettei sitä jaksanut alkua pidemmälle.
- Anonyymi
Synkkiä maisemia,rumia, masentuneita ihmisiä,aina sataa ja tärkeimmät asiat tapahtuvat useimmiten pimeässä,huh!!!
- Anonyymi
Samaan kiinnitin huomiota, että tapahtumat ovat usein pimeällä tai muuten pimeässä/hämärässä paikassa. Nukkunevat valoisan aikaan?
Kauhuelokuvissakin on aina pimeää...
- Anonyymi
Syrjäinen maa, Shetland ja Varjojen maa samaa settiä. Ensimmäinen menettelee, mutta nuo kaksi jälkimmäistä kuolettavan hitaita!
- Anonyymi
Mulla toisinpäin. Shetlandsaarten murhat oli mielenkiintoinen, Varjojen maa menetteli, mutta Syrjäistä maata en jaksa enää katsoa hitauden vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla toisinpäin. Shetlandsaarten murhat oli mielenkiintoinen, Varjojen maa menetteli, mutta Syrjäistä maata en jaksa enää katsoa hitauden vuoksi.
Piti kirjoittaa...;
"Mulla toisinpäin. Shetlandsaarten murhat oli mielenkiintoinen, Syrjäinen maa menetteli, mutta Varjojen maata en jaksa enää katsoa hitauden vuoksi."
- Anonyymi
Hymyt ovat kortilla, molemmissa ...maa -sarjoissa.
- Anonyymi
Pääosahahmolta komisarionaiselta puuttui jotenkin karisma, jos sitä voi sanoa nqisesta. Tämä sarja tuli esille Areenaa selaillessani ja siksi kirjoitin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt312903Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431501Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19951Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32919Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22894- 51868
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37820Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36783Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os172772- 48689