Neljä jaksoa katsottuna ja täytyy sanoa, että onpa pitkitetty sarja. Jaksot sitältävät paljon esim. pitkiä kävelykohtauksia paikasta toiseen tai jotain merkityksetöntä puuhastelua. Onneksi digiboxilla pystyy katsomaan tuplanopeudella...
Olen miettinyt, jos katsoisi seuraavaksi vasta viimeisen jakson viimeisen vartin. Syrjäisen maan "serkku"!
Varjojen maa
8
294
Vastaukset
- Anonyymi
Jo ensimmäinen jakso alkoi niin tympäsevästi ettei sitä jaksanut alkua pidemmälle.
- Anonyymi
Synkkiä maisemia,rumia, masentuneita ihmisiä,aina sataa ja tärkeimmät asiat tapahtuvat useimmiten pimeässä,huh!!!
- Anonyymi
Samaan kiinnitin huomiota, että tapahtumat ovat usein pimeällä tai muuten pimeässä/hämärässä paikassa. Nukkunevat valoisan aikaan?
Kauhuelokuvissakin on aina pimeää...
- Anonyymi
Syrjäinen maa, Shetland ja Varjojen maa samaa settiä. Ensimmäinen menettelee, mutta nuo kaksi jälkimmäistä kuolettavan hitaita!
- Anonyymi
Mulla toisinpäin. Shetlandsaarten murhat oli mielenkiintoinen, Varjojen maa menetteli, mutta Syrjäistä maata en jaksa enää katsoa hitauden vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla toisinpäin. Shetlandsaarten murhat oli mielenkiintoinen, Varjojen maa menetteli, mutta Syrjäistä maata en jaksa enää katsoa hitauden vuoksi.
Piti kirjoittaa...;
"Mulla toisinpäin. Shetlandsaarten murhat oli mielenkiintoinen, Syrjäinen maa menetteli, mutta Varjojen maata en jaksa enää katsoa hitauden vuoksi."
- Anonyymi
Hymyt ovat kortilla, molemmissa ...maa -sarjoissa.
- Anonyymi
Pääosahahmolta komisarionaiselta puuttui jotenkin karisma, jos sitä voi sanoa nqisesta. Tämä sarja tuli esille Areenaa selaillessani ja siksi kirjoitin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221231
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43825
- 33611
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38557
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461