Neljä jaksoa katsottuna ja täytyy sanoa, että onpa pitkitetty sarja. Jaksot sitältävät paljon esim. pitkiä kävelykohtauksia paikasta toiseen tai jotain merkityksetöntä puuhastelua. Onneksi digiboxilla pystyy katsomaan tuplanopeudella...
Olen miettinyt, jos katsoisi seuraavaksi vasta viimeisen jakson viimeisen vartin. Syrjäisen maan "serkku"!
Varjojen maa
8
136
Vastaukset
- Anonyymi
Jo ensimmäinen jakso alkoi niin tympäsevästi ettei sitä jaksanut alkua pidemmälle.
- Anonyymi
Synkkiä maisemia,rumia, masentuneita ihmisiä,aina sataa ja tärkeimmät asiat tapahtuvat useimmiten pimeässä,huh!!!
- Anonyymi
Samaan kiinnitin huomiota, että tapahtumat ovat usein pimeällä tai muuten pimeässä/hämärässä paikassa. Nukkunevat valoisan aikaan?
Kauhuelokuvissakin on aina pimeää...
- Anonyymi
Syrjäinen maa, Shetland ja Varjojen maa samaa settiä. Ensimmäinen menettelee, mutta nuo kaksi jälkimmäistä kuolettavan hitaita!
- Anonyymi
Mulla toisinpäin. Shetlandsaarten murhat oli mielenkiintoinen, Varjojen maa menetteli, mutta Syrjäistä maata en jaksa enää katsoa hitauden vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla toisinpäin. Shetlandsaarten murhat oli mielenkiintoinen, Varjojen maa menetteli, mutta Syrjäistä maata en jaksa enää katsoa hitauden vuoksi.
Piti kirjoittaa...;
"Mulla toisinpäin. Shetlandsaarten murhat oli mielenkiintoinen, Syrjäinen maa menetteli, mutta Varjojen maata en jaksa enää katsoa hitauden vuoksi."
- Anonyymi
Hymyt ovat kortilla, molemmissa ...maa -sarjoissa.
- Anonyymi
Pääosahahmolta komisarionaiselta puuttui jotenkin karisma, jos sitä voi sanoa nqisesta. Tämä sarja tuli esille Areenaa selaillessani ja siksi kirjoitin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791