Neljä jaksoa katsottuna ja täytyy sanoa, että onpa pitkitetty sarja. Jaksot sitältävät paljon esim. pitkiä kävelykohtauksia paikasta toiseen tai jotain merkityksetöntä puuhastelua. Onneksi digiboxilla pystyy katsomaan tuplanopeudella...
Olen miettinyt, jos katsoisi seuraavaksi vasta viimeisen jakson viimeisen vartin. Syrjäisen maan "serkku"!
Varjojen maa
8
294
Vastaukset
- Anonyymi
Jo ensimmäinen jakso alkoi niin tympäsevästi ettei sitä jaksanut alkua pidemmälle.
- Anonyymi
Synkkiä maisemia,rumia, masentuneita ihmisiä,aina sataa ja tärkeimmät asiat tapahtuvat useimmiten pimeässä,huh!!!
- Anonyymi
Samaan kiinnitin huomiota, että tapahtumat ovat usein pimeällä tai muuten pimeässä/hämärässä paikassa. Nukkunevat valoisan aikaan?
Kauhuelokuvissakin on aina pimeää...
- Anonyymi
Syrjäinen maa, Shetland ja Varjojen maa samaa settiä. Ensimmäinen menettelee, mutta nuo kaksi jälkimmäistä kuolettavan hitaita!
- Anonyymi
Mulla toisinpäin. Shetlandsaarten murhat oli mielenkiintoinen, Varjojen maa menetteli, mutta Syrjäistä maata en jaksa enää katsoa hitauden vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla toisinpäin. Shetlandsaarten murhat oli mielenkiintoinen, Varjojen maa menetteli, mutta Syrjäistä maata en jaksa enää katsoa hitauden vuoksi.
Piti kirjoittaa...;
"Mulla toisinpäin. Shetlandsaarten murhat oli mielenkiintoinen, Syrjäinen maa menetteli, mutta Varjojen maata en jaksa enää katsoa hitauden vuoksi."
- Anonyymi
Hymyt ovat kortilla, molemmissa ...maa -sarjoissa.
- Anonyymi
Pääosahahmolta komisarionaiselta puuttui jotenkin karisma, jos sitä voi sanoa nqisesta. Tämä sarja tuli esille Areenaa selaillessani ja siksi kirjoitin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453