Neljä jaksoa katsottuna ja täytyy sanoa, että onpa pitkitetty sarja. Jaksot sitältävät paljon esim. pitkiä kävelykohtauksia paikasta toiseen tai jotain merkityksetöntä puuhastelua. Onneksi digiboxilla pystyy katsomaan tuplanopeudella...
Olen miettinyt, jos katsoisi seuraavaksi vasta viimeisen jakson viimeisen vartin. Syrjäisen maan "serkku"!
Varjojen maa
8
207
Vastaukset
- Anonyymi
Jo ensimmäinen jakso alkoi niin tympäsevästi ettei sitä jaksanut alkua pidemmälle.
- Anonyymi
Synkkiä maisemia,rumia, masentuneita ihmisiä,aina sataa ja tärkeimmät asiat tapahtuvat useimmiten pimeässä,huh!!!
- Anonyymi
Samaan kiinnitin huomiota, että tapahtumat ovat usein pimeällä tai muuten pimeässä/hämärässä paikassa. Nukkunevat valoisan aikaan?
Kauhuelokuvissakin on aina pimeää...
- Anonyymi
Syrjäinen maa, Shetland ja Varjojen maa samaa settiä. Ensimmäinen menettelee, mutta nuo kaksi jälkimmäistä kuolettavan hitaita!
- Anonyymi
Mulla toisinpäin. Shetlandsaarten murhat oli mielenkiintoinen, Varjojen maa menetteli, mutta Syrjäistä maata en jaksa enää katsoa hitauden vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla toisinpäin. Shetlandsaarten murhat oli mielenkiintoinen, Varjojen maa menetteli, mutta Syrjäistä maata en jaksa enää katsoa hitauden vuoksi.
Piti kirjoittaa...;
"Mulla toisinpäin. Shetlandsaarten murhat oli mielenkiintoinen, Syrjäinen maa menetteli, mutta Varjojen maata en jaksa enää katsoa hitauden vuoksi."
- Anonyymi
Hymyt ovat kortilla, molemmissa ...maa -sarjoissa.
- Anonyymi
Pääosahahmolta komisarionaiselta puuttui jotenkin karisma, jos sitä voi sanoa nqisesta. Tämä sarja tuli esille Areenaa selaillessani ja siksi kirjoitin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3835881- 795270
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484306- 523921
- 523709
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1623390Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003164Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky493147- 432269
- 492195