Minäkin luulin ennen että uskovat on jotenkin vinksahtaneita pöpipäitä, ja kiersin heidät mahdollisimman kaukaa ja säälin heitä mielessäni. Ajattelin että raukkaparkojen elämät pilalla😂
Kunnes...
Jumala otti minut kiinni, näytti että HÄN ON todellinen, teki selväksi 100% olemassaolonsa, täytti sydämeni omalla rakkaudellaan, avasi hengelliset korvani kuulemaan Hänen äänensä, avasi hengelliset silmäni näkemään hengellisen maailman todellisuuteen, muutti sisäisen ihmiseni luonteen itsensä kaltaiseksi, valutti hiekkaan maailmallisuuden minusta...otti pois kuoleman pelon, ihmispelon, täytti kaiken minussa omalla täyteydellään...
Siitä lähtien on ollut mulla yksi kysymys ja päämäärä: Miten saan toiset ymmärtämään tämän ja pääsemään osallisiksi tästä samasta❣️Et voi käyttää siihen tavallisia maailmallisia ymmärrettäviä sanoja. Puhun suomea mutta kun puhun hengellisistä asioista suomeksi, suomalainen joka ei ole syntynyt Hengestä, ei ymmärrä minun puhettani, hengellistä kieltäni, vaikka se on suomen kieltä!
Siksi minä puhun niinkuin puhun, olen hengellinen, siksi minä olen sellainen kuin olen ja siksi joka toinen sanani on Jeesus❣️ siksi minä teen sitä mitä teen. En kuulu tälle maailmalle, olen sille ulkopuolinen, minä olen sille vieras ja se minulle.
Ja minä tiedän että tämä mitä koitan tässä sanoa, on vierasta luonnolliselle/maailmalliselle ihmiselle...
Mutta ei tätä tästä maailmasta tai ihmisiltä ole saatukaan, vaan Jumalan toimesta ja tämän maailman ulkopuolelta, hengellisestä maailmasta. Kaikkeuden suurin ihme on kun ihminen tulee tuntemaan Luojansa, sen jälkeen hän on kertakaikkiaan erotettu maallisesta maailmasta, maailmallisista ihmisistä. Maailmallisella ei ole hengelliselle mitään tarjota. Ei mitään. Etsi Jumalaa niin sinä löydät Hänet. Etsi niin Hän tulee sinua vastaan. ( On lupa jakaa)
Faceystävä kertoo!
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ykai on hyvä. Hän on Jeesus.
Ei tämä kaveri ainakaan voi epäillä etteikö Jumala olisi todella olemassa. Luvalla jaettu!
Uskoontulo todistukseni. Olen alunperin perus lapsikasteen saanut luterilainen, joka ei tiennyt raamatusta mitään, muuta kun mitä koulussa opetettiin ja tarinat, virret, sekä Jeesus oli jäänyt vahvasti mieleeni. Olen kerran lapsena käynyt pyhäkoulussa ja sieltä se siemen lähti ekan kerran itämään.
13-vuotiaana kävelin isosiskoni kanssa ja bussin päätepysäkillä, näimme kun narkomaani pariskunta, heitti 14-vuotiaan Iranilais syntyisen tytön leteistä kiinni bussista ulos. Kuski ei puuttunut asiaan, mutta menimme siskoni kanssa rohkeasti auttamaan tätä tyttöä ja olemme tänä päivänä parhaat ystävät ja hän oli ensimmäinen uskovainen ystävä, jonka sain. Emme puhuneet uskosta, vasta kun olin 20-vuotias. Tähän päivään asti, hän on rukoillut puolestani.
16-vuotiaana naapuri talooni muutti romaani perhe ja heidän isä kutsui minua omaksi pojakseen ja kohteli kuin omaa poikaa. Pyysi mukaan helluntaiseurakuntaan, johon sit lähdin ensimmäistä kertaa. Siellä yksi nainen rukoili kielillä ja nauroin, koska en tiennyt mitä kielillä rukoileminen on. Näiden uusien ystävieni isä kysyi, et haluanko ottaa Jeesuksen sydämeen, johon vastasin kyllä. Valitettavasti en saanut tietää merkitystä, kun vasta 6-vuotta myöhemmin. He muuttivat pois, eikä minulla ollut minkäänlaista seurakuntayhteyttä.
20-vuotiaana aloin pyörimään arabi, kurdi, irani, afgani taustaisten ihmisten kanssa ja olin yhdellä syyrialaisella miehellä töissä. Sinne sitten tuli Intialainen imaami ja sanoi arabiaksi, et sano tämä uskontunnustus perässä. Kun olin sanonut sen, niin tunsin lämpöä rinnassa. Hän itse osoitti kaukaa, että tunnetko tässä kohtaa lämpöä ja mietin, että miten hän tiesi, mut tänä päivänä tiedän, että tämä oli Saatanan lähettämä mies, eikä Jumalan.
Melkein muutaman vuoden kerkesin olla muslimi ja aloitin ammattikoulun matkailualan puolen. Tokana vuotena sain työharjoittelupaikan Espanjasta ja olin luokkani paras espanjan kielen puhuja. Harjoittelin kieltä joka päivä, monta tuntia päivässä.
Paikka mihin minut lähetettiin, oli täynnä suomalaisia uskovia ja uskovia joka puolelta maailmaa. Julistin heille, että Jeesus on Jumalan profeetta ja he vastasivat et Jumalan poika. Tutustuin Suomessa asuvan latinokaverini kautta uskovaiseen Nigerialaiseen mieheen, joka oli täyttyneenä Pyhällä Hengellä koko ajan. Kun kerroin hänelle murheeni, niin tuntui kuin olisin puhunut Jeesukselle.
Suomalainen lähetyssaarnaaja, joka oli aikaisemmin istunut vankilassa ja pyysi mukaan lähetysmatkalla ympäri espanjaa. Lähdin mukaan, vain koska halusin nähdä Espanjaa, niin paljon kuin suinkin. Tämä matka muutti koko mun elämäni.
Meitä oli autossa tämä lähetyssaarnaaja, Kuopiosta pastori, jolla oli ollut 98,5% imusolmuke syöpä ja kun hänellä oli muutama päivä elinaikaa, niin Jeesus ilmestyi hänen huoneeseensa ja paransi hänet. Mukana oli myös hänen vaimonsa ja Jyväskylästä yksi gosbel rider ja hänen vaimonsa.
Menimme pieneen Espanjalaiseen kylään yöpymään ja sain sitten gideonin raamatun lahjaksi. Muutama päivä aikaisemmin, olin riipustamassa lakanoita narulle ja sanoin: nopeasti pistäen kädet ristiin, et Jeesus, jos olet Jumalan poika, niin ilmesty mulle! Heti säikähdin et nyt Allah näki! Tämän jälkeen näin painajaisia 4 päivää putkeen. Luulin et jumala yrittää varoittaa, mut se olikin paholainen, joka yritti pitää kiinni etten kääntyisi uskoon.
Mentyäni tässä talossa nukkuun, näin unen. Unessani oli talo, jossa oli 2 muslimi miestä. Pyysin heitä et jos he voisivat heittää minut autolla kotiin tai päästää sisään. Yhtä-äkkiä he sulkivat oven ja kuulin ison pauhinan ja myrskyn tulevan kohti ja säikähdin!
Maahan iski ensimmäinen salama ja toinen. Kun kolmas oli tulossa kohti, menin polvilleni ja huusin: Jumala pelasta mut! Viimeinen salama osu muhun ja näin kirkkaan valkoisen valon! Olin siinä hetken ja heräsin uudesti syntyneenä kristittynä.
Jesaja 29:6-7
Herra Sebaot etsiskelee sinua ukkosenjylinässä ja maanjäristyksessä, kovassa pauhinassa, myrskyssä ja rajuilmassa,
kuluttavan tulen liekissä. Niinkuin yöllinen uninäky...- Anonyymi
On mielenkiintoista millaisia mutkia ihmiset kulkevat, ennen kuin Jumala tarttuu kiinni.
Jumala otti minut kiinni erinäisten vaiheiden kautta kirjaimellisesti merten takana toisella puolen maailmaa. Siinä toteutui tämä Psalmin 138 sana:
7 minne voisin mennä sinun henkesi ulottuvilta,
minne voisin paeta sinun edestäsi?.....
9 Vaikka nousisin lentoon aamuruskon siivin
tai muuttaisin merten taa,
10 sielläkin sinä minua ohjaat,
talutat väkevällä kädelläsi.
Noilla muslimitaustaisilla maahanmuuttajilla on todella hurjia elämäntarinoita. Vaikuttaa niin kuin Jumala olisi päättänyt tavalla taikka toisella pelastaa heidät. He eivät pääse Jumalaa pakoon!
- Anonyymi
Mutta tuossa on myös riskinsä koska osalle se on vain temppu saada jäädä maahan. Vaikka jää niitä laittomastikin. Kun tässä maassa ulkomaalaisvalvontaa ei hoideta lakien mukaan, kansalaisten turvallisuudesta ei välitetä. Toiset on liian hyvä uskoisia esim. näihin 2015 tulleisiin. On selvinnyt tilanteita jossain rikollisuuden takana on ollut äskettäin helluntaiseurakuntaan liittynyt maahan tullut henkilö.
- Anonyymi
Aloituksen tekijä on jo pitkän linja kristitty ja toimii evankelistana. On eri äskenkääntyneen kanssa ja ei kaikki suomalaisetkaan pysy uskossa, tulee pitkäänkin kompurointia, voi luisua kylmälle paikalle vaikka olisi aidosti uudestisyntynyt. Kyllä uskosta voi myös luopua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185473MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192846- 142748
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6052088Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1401897Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701382Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421355Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31148Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4041096Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077