kuinka moni teistä arvon naiset olisia seurustetlemaa masenuksesta toipuvan henkilön kanssa kiitokset jo etukäteen
galluppi naisille
11
1474
Vastaukset
- crystall
itse seurustelen masennuksesta toipuvan henkilön kanssa, enkä näe mitn ongelmaa...
- leijona
mistä löytäisi semmoisen naisen
- San
se riippuu aika pitkälti siitä että kuinka masentunut tämä henkilö on ollut ja missä vaiheessa hän on menossa...
koska jos hän vielä taistelee joka päivä sängystä ylös ni se voi mennä liian raskaaksi sille toiselle osapuolelle...
mutta jos henkilö on jo päässyt siihen vaiheeseen että on löytänyt jonkinlaisen elämänilon tai vitutuksen joka repii sängystä ylös joka päivä saa tekemään muutaki kuin itkemään ni se on ihan eri juttu- Nimetön
ollen toipunut masenuksesta niin että en olle tarvinna olla sänynn pohjalla moniin vuosiin ja vittuskäyrä on korkkealla kun ei löytä akkaa
- Nimetön
Nimetön kirjoitti:
ollen toipunut masenuksesta niin että en olle tarvinna olla sänynn pohjalla moniin vuosiin ja vittuskäyrä on korkkealla kun ei löytä akkaa
no se on kyllä riippuu aika pitkälti kahesta asiasyta...joko oot mainostanu asiaa tai sitten etit vääristä paikoista...ja pikku vihje ei ihminen parisuhdetta ettimällä löydä tai se on ainaki ihan huippu harvinaista..
kyl sitä jossain vaihees törmää johonki...mut ei ettiä kannata - yksi nainen
Nimetön kirjoitti:
no se on kyllä riippuu aika pitkälti kahesta asiasyta...joko oot mainostanu asiaa tai sitten etit vääristä paikoista...ja pikku vihje ei ihminen parisuhdetta ettimällä löydä tai se on ainaki ihan huippu harvinaista..
kyl sitä jossain vaihees törmää johonki...mut ei ettiä kannataOlen ihan samaa mieltä. Ei parisuhdetta noin vain aloiteta yks'kaks', vaan siinä pitää kemiat todellakin pelata! Jos toinen ei yksinkertaisesti ole itselleen sopiva, niin on tajuttava, että "Hei, Ei tästä mitään suhdetta tule..". Se on fakta. Ikävä kyllä.
- ???
Nimetön kirjoitti:
kyl sitä jossain vaihees törmää johonki...mut ei ettiä kannataEn ole vain törmännyt kehenkään ainakaan, aina van yksin..
- Kyllästynyt
??? kirjoitti:
En ole vain törmännyt kehenkään ainakaan, aina van yksin..
Musta ainakin alkaa tuntua siltä, et mun on tarkotuskin tylsistyä yksinäisyyteen. Vaikka tapaan ihmisiä ja käyn paikoissa, niin ei sitä vaan tunnu törmäävän kehenkään. Ja se jos mikä pistää vituttamaan pahemman kerran! Tekis mieli vaan jäädä kotiin, eikä enää lähteäkkään mihinkään. Ja sitten kun sukulaiset jaksaa aina udella siitä samasta asiasta. V..uako se niille kuuluu!!!
- fakta
haluaisi.
Se tekisi minutkin masentuneeksi ja/tai ärtyneeksi.- Ei masentunut
Se on yksi kerta kun itse olet masentunut ja et varmasti tuolla tavoin löydä ympäriltäsi ainuttakaan lohduttajaa. Kukaan ei voi itse vaikuttaa sairauteensa ja kuka tahansa voi sairastua. Mitä jos itse masennut ja jäät yksin?
- Perhonen72
Mä olen itse masentunu kolmen lapsen äiskä. Mieheni on jaksanut katsoa masennusjaksojani ja jaksanut kannustaa. Ollut lasteni kanssa, vaikka ne eivät hänen omiaan olekkaan, niin kyllä minä ainakin, koska haluaisin auttaa muita, kun minuakin on autettu. Mulla on todettu kaksisuuntainen mielialahäiriö, joka on opettanut minua arvostamaan elämää, vaikka se ei aina helppoa olekkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009