onkohan nordealla yhtään päivää vuodessa jolloin verkkopankki toimisi?
pahoittelu päiviä 365/vuosi
nordea verkkopankki
6
193
Vastaukset
- Anonyymi
Ensimmäinen päivä tänä vuonna kun verkkopankki ei toimi, joten voit laskea kalenterista ihan itse. Toki aina voi valittaa ettei mikään koskaan toimi kun kerran on ongelmia, mutta hyödytkö siitä jotain?
- Anonyymi
Kyllähän verkkopankki toimii useimpina päivinä. Nordea ei tämän päivän Hesarissa olevassa jutussa suostu kertomaan vuotuisten häiriöiden määrää. Finanssivalvonnan mukaan häiriöitä on vuosittain kaikkiaan 150-200, joten siitä voi jokainen ihan itse arvioida, mikä on suuren Nordean osuus.
- Anonyymi
Eipä se lukumäärä mitään merkkaa jos häiriöt ovat pitkiä, niin vähänhän siihen sitten vuoden mittaan kertyy häiriöitä.
Onko millään pankilla ollut päivissä laskettuna yhtä paljon häiriöitä kuin Nordealla?
Tässäkin ketjussa aloitus on 1.7.2019 alkanut ja nyt on jo 6.7.2019. Itse en ole seurannut koska aloitin lomani kesäkuun 3. päivä jolloin myös oli häiriö. Oletan että sama silloin alkanut vika on edelleen voimassa eli toista kuukautta mennään jo.
Kertokoon joku joka tietää jotain.
- Anonyymi
Minulla on Nordea verkko toiminut aina vaikka on ilmoitettu häiriöistä.
- Anonyymi
On ollut jumissa koko päivän.
Käytän tunnuslukuvekotinta ja hyvin usein tunnukset on syötettävä useamman kerran peräkkäin. Tänään ei ole suostunut lainkaan yhteistoimintaan.
Aikaisemman oikkuilusuman aikana soitin NORDEaan ja tilanne koheni ainakin kohdallani.
Tänään aamulla siellä vastasi joku automaatti, etei heitä huvita nyt seurustella lainkaan.
Paikkuntamme NORDEAn konttori on suljettuna koko heinäkuun.
Minulla on riitatilanne päällä yhden vuokralaiseni kanssa ja ilman pankkiyhteyttä se on mahdoton hoitaa. - Anonyymi
Nordealla on paneista eniten toimimattomuutta verkkopankissaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan382915Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272824- 1202288
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281422Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631326- 111236
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121063- 74969
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39912Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13782