Valvokaa Siis ...

Anonyymi

Rakas Jeesus,
annoit sydämelleni ajatuksen, jossa kehoitat meitä nyt vain perus evankeliointiin.
Maailma on paha ja se pitää huolen itsestään, ei meidän enää sitä tarvitse tehdä.
Me julistamme ja jaamme sitä rakkautta mikä Herralta, Jeesukselta Kristukselta on.
Sinua me koroitamme, ja jaamme sitä oppia minkä meille opetit, rakas Mestarimme.
Kaikki muu on turhaa, kaiken muun me näemme ja kuulemme julistamattakin.
Ole Jeesus meidän voimamme tässä työssä, loppuun asti kilvoitellen, kunnes viimein
tulet meidät, omasi noutamaan.
Se hetki lähestyy lähestymistään, valvokaa siis, älkää nukkuko viimeisellä yön hetkellä!
Kiitos Rakas Jeesus!
Amen.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mark. 13:30-37
      ”Totisesti: tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin kaikki tämä tapahtuu.
      Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
      Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa eikä
      edes Poika, ei kukaan muu kuin Isä.
      ”Pitäkää varanne, olkaa valveilla, sillä te ette tiedä milloin se aika tulee.
      Kun mies matkustaa vieraille maille ja talosta lähtiessään antaa kullekin
      Palvelijalle oman tehtävän ja vastuun, niin ovenvartijan hän käskee valvoa.
      Valvokaa siis, sillä te ette tiedä, koska talon herra tulee: illalla vai keski-
      yöllä, kukonlaulun aikaan vai aamun jo valjetessa.
      Hän tulee äkkiarvaamatta – varokaa siis, ettei hän tapaa teitä nukkumasta.
      Minkä minä sanon teille, sen sanon kaikille: valvokaa!”

      Miettikää näitä sanoja:

      " Kun mies matkustaa vieraille maille ja talosta lähtiessään antaa kullekin
      Palvelijalle oman tehtävän ja vastuun, niin ovenvartijan hän käskee valvoa. "

    • Ei ole varaa enää jäädä lyömään toinen toistamme, ei Herran tulo enää viivy, ei ole kaukana!

      • Anonyymi

        Amen, tämä on aloituksen Sanoma!


      • Anonyymi

        Amen! Juuri niin, amen!


    • Anonyymi

      Evankeliointi on vain evankeliumien kirjoittajien satuilua. Kun tämän huomasin, putosi pohja uskonnolta. Raamattu on kirjoittajiensa fantasiateos. Kristinusko kaatuu tähän havaintoon.

      • Anonyymi

        Rjoitappa jotakin, mikä on totta tuhansienkin vuosien päästä.
        Uskoon tullaaan vain antamalla koko elämä Herralle Jeesukselle,
        Ei oman pähkäilyn kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rjoitappa jotakin, mikä on totta tuhansienkin vuosien päästä.
        Uskoon tullaaan vain antamalla koko elämä Herralle Jeesukselle,
        Ei oman pähkäilyn kautta

        Kaikki olikin vain unta! Nyt on aika elää ilman satujeesusta. Huojentunut huoksus. Kun uskonnon ikeestä pääsee, huomaa miten taakka kevenee ja askel kepenee. Ilman uskonnon painolastia, ihanaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki olikin vain unta! Nyt on aika elää ilman satujeesusta. Huojentunut huoksus. Kun uskonnon ikeestä pääsee, huomaa miten taakka kevenee ja askel kepenee. Ilman uskonnon painolastia, ihanaa!

        Siis huojentunut huokaus.


    • Anonyymi

      Apostolien teot:
      2:22 Te Israelin miehet, kuulkaa nämä sanat: Jeesuksen, Nasaretilaisen, sen miehen, josta Jumala todisti teille voimallisilla teoilla ja ihmeillä ja merkeillä, joita Jumala hänen kauttansa teki teidän keskellänne, niinkuin te itse tiedätte,
      3:22 Sillä Mooses on sanonut: 'Profeetan, minun kaltaiseni, Herra Jumala on teille herättävä veljienne joukosta; häntä kuulkaa kaikessa, mitä hän teille puhuu. >> Jakeen lisätiedot
      7:2 Stefanus sanoi: "Miehet, veljet ja isät, kuulkaa! Kirkkauden Jumala ilmestyi meidän isällemme Aabrahamille hänen ollessaan Mesopotamiassa, ennenkuin hän oli asettunut asumaan Harraniin,
      13:16 Niin Paavali nousi ja viittasi kädellään ja sanoi: "Te Israelin miehet ja te, jotka Jumalaa pelkäätte, kuulkaa!
      15:13 Kun he olivat lakanneet puhumasta, lausui Jaakob: "Miehet, veljet, kuulkaa minua!
      22:1 "Miehet, veljet ja isät, kuulkaa, mitä minä nyt teille puolustuksekseni puhun."
      28:26 sanoen: 'Mene tämän kansan luo ja sano: Kuulemalla kuulkaa älkääkä ymmärtäkö, näkemällä nähkää älkääkä käsittäkö.

    • Anonyymi

      Uskotko todella tähän soopaan. Olin Jehovan Todistaja 31 vuotta ja sielläkin odotettiin että jeesustulee. Ei ole tullut ja erosin järjestöstä 10 vuotta sitten, huomasin, että olin niin aivopesty, että kaikki ulkopuoliset olivat niitä kadotettuja ja vain tätä yhteisö pelastuu. Olen ymmärtänyt paljon enenmmän maalimasta, ihmisistä ja tulevaisuudesta kun ajattelen omalla aivolla ja laajennan tietojani kirjallisuudella ja tutukimuksilla.

      • Anonyymi

        Voi näitä maallisia, ihmis käsin rakennettuja seurakuntia!
        Minun seurakunta ei ole ihmiskäsin rakennettu, vaan sen päänä ja kulmakivenä on Jeesus Kristus. Ja me hänen palvelijansa saamme olla sen pilareita.
        Minun sydämeni on ympäri leikattu Jeesukselle Kristukselle ja saan toimia Hänen käsinään ja jalkoinaan. Älkää pitäkö ihmiskäsin tehtyjä epäjumalia ja jumalan palveluksia, vaan katsokaa Jeesukseen Kristukseen, seisten vain Hänen edessään.
        Uskokaa vain Häneen, Jeesukseen Kristukseen niin pelastutte. Maailma eksyttää.


      • Anonyymi

        Tiedätkö, sinä suutuit jostain Jehovan todistajiin, mutta jätit ja suutuit samalla myös Jeesukselle. Syytit häntä näiden JT:n virheistä, maallisesta seurakunnasta.
        Minulla on heistä myös huonoa kokemusta ja he ovat todistaneet vahvasti, etteivät usko ja tunnusta tuhlaajapojan vertausta.
        Eräs ystäväni kuului heihin ja kun erosi, hänet hylättiin täysin, sillä seurauksella että tämä ystäväni lopulta teki itsemurhan. Tämä on pitkä tarina, eikä siitä sen enempää, mutta kun ihminen eksyy tai tekee syntiä, Jeesuksen kautta on mahdollista anteeksiantoon ja ihminen saa palata Isän luokse, kotiin.
        Jeesus sanoi että antakaa anteeksi 77x7 kertaa anteeksi päivässä.
        Eli tahdon sanoa, että sinäkin saat anteeksi kun vain menet Jeesuksen eteen nöyrästi ja pyydät sitä. Siten meillä on paikka iankaikkisuudessa, Isän luona. Siihen et tarvitse mitään maallista seurakuntaa, ihmiskäsin tehtyä, vaan ainoastaan Jeesuksen Kristuksen.


    • Anonyymi

      Ihmiset ovat kovin mielellään taivuttamassa Raamatun alkupeäristä sanaa oman mielen mukaiseksi. Se näkyy täälläkin, jo ihan siksikin, kun siteerataan 1992 Raamatulla, joka ei ole Jumalan sanaa, vaan Pipliaseuran oma taideteos Raamatusta.
      Hedelmistä te tunnette, ei se sen kummempaa ole ja sydämestään puhtaan valvovan tunnistaa palavasta halusta kohdata Herramme Jeesus jo tänään!

      TULE HERRA JEESUS!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe