Olisko täällä kukaan kiinnostunut

Anonyymi

kaikille hyväksi Kristillisyydestä, jota voi olla vain kaikilta osin Raamatun UT mukainen ja perustuva...

Jos kiinnostuneita löytyy, niin sitten suunta tähän osoitteeseen...

http://www.suomenkristityt.foorumimme.com

Kristuksen Jeesuksen kanssa tänne, Hänessä yhdeksi, yhtä olevaksi ja kaikessa yhtäpitäväksi, Totuudessa YKSI mielisesti, Hänen kirkkaudeksi ja kuniaksi eläväksi ja toimivaksi / vaikuttavaksi jäsenistökseen, kokoamassa oleva.

"Hedelmistään puun tunnistaa"!

14

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus Kristus on Herra!

      • Anonyymi

        Ei vain näytä vielä tänäkään päivänä monenkaan, Häneen jotekin uskovankaan kohdalla olevan.

        "Hedelmistään puun tunnistaa", joita hedelmiä sanatkin / puheetkin on.

        Ei meinaa etsimälläkään löytää sellaisia Oikeasti Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, kaikilta osin Raamatun UT mukaisia ja siihen vetäviä ja ohjaavia vistejä löytyä.

        Kaikkea, pelkän "krist" uskonnollisuuden puolesta puhetta lähes kaikki viestit / puheet!!

        Paitsi nuo tuolla olevat...

        http://www.suomenkristityt.foorumimme.com

        (Herättelevä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vain näytä vielä tänäkään päivänä monenkaan, Häneen jotekin uskovankaan kohdalla olevan.

        "Hedelmistään puun tunnistaa", joita hedelmiä sanatkin / puheetkin on.

        Ei meinaa etsimälläkään löytää sellaisia Oikeasti Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, kaikilta osin Raamatun UT mukaisia ja siihen vetäviä ja ohjaavia vistejä löytyä.

        Kaikkea, pelkän "krist" uskonnollisuuden puolesta puhetta lähes kaikki viestit / puheet!!

        Paitsi nuo tuolla olevat...

        http://www.suomenkristityt.foorumimme.com

        (Herättelevä)

        Olisko mitään hyvää musaa tarjolla? Kiinnostais enemmän...


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sinulla on aikaisemminkin ollut näitä aloituksia. Todella sekavia. En halua loukata mutta ei niistä oikein meinaa selvää saada. Tulee tunne, että toistat jotain ulkoaopittua mantraa. Ehkä olisi parempi, että kirjoitat ihan vapaasti ominsanoin?

      • Anonyymi

        Tämähän on KESKUSTELU foorumi, ei saarna foorumi. Eli asiat kuuluu keskustella selviksi. Ei (vasta) aloitus, aiheita tuomiten. Asiallisesti ja rakentavasti keskustelemalla asiat, niille, joita kaikille hyväksi Raamatun UT mukainen Kristillisyys kiinnostaa selkenee. Ei muille.

        Ja siihen, asiallisesti ja rakentavasti keskustelu, mahdollisuus löytyy sieltä (linkin) takaa.

        Jota mahdollisuutta ei ole muualta löytynyt.

        (Herättelevä)


    • Anonyymi

      Vaikea edes kuvitella kristillisyyttä joka olisi jollekin hyväksi.
      Yleisesti itsensäkään huijaamisesta ei mitään hyvää seuraa. Eiköhän noiden ramatun kansantarujen olisi jo aika painua merkitykseltään historian tunkiolle siinä missä jutut Thorista ja Zeuksestakin.

      Kirkkaudesta päätellen Jeesuksesta saisi hyvän jalkalampun.

      • Anonyymi

        Noinhan ne päätteli jo Nooan aikaisetkin, mutta, TUOMIOKSEEN koitui!!

        Ja niin käy joka päivä kokoajan nytkin suurelle maaälle ihmiskuistä.

        Joka päivähän tiedotusvälineet niistä hirnuisista SYYSTÄ (kaikki vääryys ja pahuus), = Jumalan Sanan (Raamatun UT) vastaisuuksista, tuomioksi seuraamus kohtaloista, ihan kautta maailman uutisoi!!

        Jeesuksen nimessä... Herätykseksi muistuttaen ja valistaen.

        (Herätyys)


    • Anonyymi

      Eikä nyt yhtäkään, Ramatun UT mukaisesta / Kristillisyydestä, edes kiiinostunutta löydy?!! Kaikkiko täälläkin edeleenkin suuressa pimeydessä, valkeudesta osattomia, maailmallisesti, tuomiokseen puolesta, "pirun" hyväksi eläviä ja toimivia?!

      (Herättelevä)

      • Anonyymi

        Saivatkohan piston sydämeensä, vai miksi hiljaisina poituivat paikalta. Kuin ne Jeesuksen aikaiset, jotka tulivat keskustelemaan Hänen luokseen erilaisin kysymyksin, joihin Jeesus vastasi maahan Totuuksia kirjoituksin, menivät hiljaisiksi ja poistuivat ihmetellen / häpeissään / noloina paikalta.

        (Herättelevä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saivatkohan piston sydämeensä, vai miksi hiljaisina poituivat paikalta. Kuin ne Jeesuksen aikaiset, jotka tulivat keskustelemaan Hänen luokseen erilaisin kysymyksin, joihin Jeesus vastasi maahan Totuuksia kirjoituksin, menivät hiljaisiksi ja poistuivat ihmetellen / häpeissään / noloina paikalta.

        (Herättelevä)

        Ketään ei oikeasti kiinnosta. Täällä on vain joukko joutilaita vapaa-ajan tappajia ja pari Allerin trollia. Olennaista on homoseksuaalisuus. Muusta ei ehdi puhua. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei oikeasti kiinnosta. Täällä on vain joukko joutilaita vapaa-ajan tappajia ja pari Allerin trollia. Olennaista on homoseksuaalisuus. Muusta ei ehdi puhua. 🤣🤣🤣

        Niin mutta onhan nyt Kristillinenkin foorumi, jossa on mahdollisuus keskustelle Raamatun UT mukaisesta, siitä kaikille hyväksi Kristillisyydestä asiallisesti ja rakentavasti, ilman mainosten ym. epäasiallisuuksien häirintää.

        Tämä... http://www.suomenkristityt.foorumimme.com

        (Herättelevä)


    • Onko tuo foorumi ekumeeninen, kun nimenä on ''suomen kristityt''?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe