Valkoinen rasistihuora levitteli haarojansa juutalaisten pyhällä paikalla. Koska te valkoiset saastat opitte kunnioittamaan meitä juutalaisia ja mustia moniosaajia jumalinanne???
Sehän ei sovi. Naisille ja miehille on varattu muurin tuntumasta oma rukoilualue. Säännösten noudattamista valvotaan aika tiukasti.
- Tekoni oli väärin, olen todella pahoillani, kommentoi Natalie Portman, joka syntyi Jerusalemissa noin 23 vuotta sitten.
Discopress
http://elisa.net/viihde/16382.shtml
Rasistihuora harjoitti antisemitismiä!!!
Freestyler
4
507
Vastaukset
- Hengist Duval
...Portman on itsekin juutalainen. Eli ei-valkoinen.
- Aurelianus
... Freestyler ei ole mikään loogisen ajattelun tukipylväs!
- Sieg Heil
Aurelianus kirjoitti:
... Freestyler ei ole mikään loogisen ajattelun tukipylväs!
Mitä helvettiä, ei kai sen enempää tarvitse edes perustella!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672784
- 2012047
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501792- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000