ja sattumasta, ei kai sentäs kukaan niin usko.
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkomaat/trivia-aika-mielenkiintoisia-faktoja-joita-et-todennäköisesti-tiennyt/ss-BBT9tx6?ocid=spartandhp#image=8
Evokit voisitte yrittää keksiä sattumasta jonkun mekanismin (matemaattisen) joka kykenee tämän tasoisiin suorituksiin.
Tämäkö syntynyt sattumalta
7
70
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sinun selityksesi on tähän ilmeisesti näkymätön jumalentiteetti, vai kuinka?
- Anonyymi
Kysyttiin evokkien vastauksia mutta koska niitä ei näytä olevan niin voimme julistaa evo-opin kuolleeksi ja kuopatuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyttiin evokkien vastauksia mutta koska niitä ei näytä olevan niin voimme julistaa evo-opin kuolleeksi ja kuopatuksi.
Linkittämässäsi uutisessa ei ollut järjen häivää evoluution kannalta.
Sattumaa tapahtuu pelkästään hihhulisaduissa. Sattuman nimi näissä on jumala loi.
- Anonyymi
Piti poistattaa kommentti, jossa oli koottu näitä "mielenkiintoisia faktoja". Niillä ei ollut mitään tekemistä kreationismin tai evoluution kanssa. Ihan toimivan linkinkin laitoin, mutta esimerkit olivat varmaan Jyrille liikaa.
No manaatit etenevät pieremällä ja Norjassa on Helvetti (Hell) niminen paikkakunta. Että tämän tason tieteen kaatmista Jyriltä tällä kertaa. Tuo sperman sisältämä datamäärä oli oikeastaan aika hauska.
Melkein sama jos olisi esitetty samaa oksennuksesta: tiesitkö, että juuri oksentamassasi nakkikioskilta ostamassasi lihapiirasessa on valtava määrä eläin- ja kasvisoluja, joissa on DNA:n muodossa dataa terabyteittäin !!!!!- Anonyymi
Hahaa, vain evokki voi olla niin typerä, että vertaa siittiön tms. tuottamaa ja siirtämää tietomäärää oksennukseen. Tuollaiset möläytykset kertovat tasan tarkkaan vain ja ainoastaan sen, että evokkioppi itse on koiran oksennustakin tyhmempää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487