Jalasjärven Jokipiintiellä on jo toista vuotta häiriköinyt 2-5 mopopoikaa, välillä he kaahailevat Jokipiintiellä tahallaan mahdollisimman äänekkäästi hiljaisuuden aikana eli klo 22 ja klo 6 välillä ja välillä Ejendalsin varaston pihassa vaikka siellä on asiaton oleskelu kielletty! Kenenköhän ei-toivotut vahingot tässä ovat asialla? Olen huomannut että yksi näistä tulee monesti Jokipiissä Syrjäläntieltä, sielläköhän on yhden tai useamman äpärän koti?
Kenen äpäräpojat häiriköivät Jalasjärven Jokipiintiellä?
4
98
Vastaukset
- Anonyymi
Muiden huomioon ottaminen, siis inhimillisyys ei tuolla alueella kuulu kulttuuriin.
Saatavanpalvonta, siis sellainen itsekkyys ja ahneus missä itse pitäisi koko ajan olla saamassa jotain etua tai hyötyä enempi vallitsee ja hallitsee naismaisten keskuudessa. - Anonyymi
Vaikia sanua mutta luulisi,että selviää kysymällä,kun pysäytät ne kossit,kun seuraavan kerran ovat tulossa.Toinen vaihtoehto on heittää kivellä kypärään niin,että kajahtaa niin luulen,että turha ajelu loppuu.
- Anonyymi
Saako niihin käyttää etälamauttimia kyllä loppuu prääsääminen
- Anonyymi
Joo ja kun ne käy kunnolla pänttäämäs niin ei ei tuu saman kommonistin poijat enää koskaan sille tiälle
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048