Kuivana paljaaltaan saviruukkuun

Anonyymi

Nyt on persereikä kipee! Viikko sitten paljaaltaan ilman liukkaria veteli normimunanen mies puolisentuntia perseeseen. Sylki välillä ja käytti loppuvaiheilla jotain käsivoidetta.

Tänään tilasin ens viikolle ajan lääkäriin, en pysty kunnolla istumaan ja sattuu niin stanasti.

Mitä kaikkea voi tapahtua vastaanottavalle osapuolelle kun kunnolla höönätään paljaalla kakkoseen?

Ennestään ei ollu peräpukamia mutta nyt taitaa olla. Plumpsahtaa ulos ja on kosketusarkaa aluetta. Ai saakeli. En suosittele ilman liukkaria.

Mitään pesuja en ehtinyt tehdä ennen kun homma alkoi.

Onko kokemuksia mitä kaikkea voi tapahtua kun paljaalla kuivaan gagoseen lykitään ja lauetaan?

Tv. nainen 35v hypyllä

2

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakko sanoa, että en tiedä tarkalleen, mies kun olen. Kakkoseen olen pyrkinyt monet kipakat varvit ja aina ihan vakkari naisten kanssa. Ihan kuivaan ei ole tullut työnnettyä koskaan. Aina joko ykkösen kautta, tai muuten liukasteen kanssa. Ensimmäinen nainen suosi liukasteena käsirasvaa, muistan vielä merkinkin HTH. Rasvsi sillä , jos oli liian kuivaa. Hän kyllä oli se, joka vei. Yleensä ykkösen kautta kunnon vauhdit ja sitten vasta perseeseen. Hän ei koskaan valittanut mistään ongelmista. Kakkoseen vedettiin niin festariteltassa kakkospäivånä suoraan ilman pesuja, ensin ykköseen mallit heitettyä, kuin saunassakin putipuhtaana.

      Nykyisen vaimon kanssa pantiin joka kerta kakkoseen aktin lopuksi useamman vuoden ajan. Ei mitään ongelmaa, paitsi joskus kännipanon jälkeen. Tulin liian rajusti ja pepusta tuki verta vähän. Tästä hän aina mainitsi ja yritin ottaa opikseni . Synnytyksen jälkeen se luukku meni kiinni kokonaan, paikat kuulemma repesi. Vasta viime vuosina on saanut tulla hyvin varovasti uudelleen. Ei samaa jyystöä enää.

      Siis kuten sanoin, ei tarkkaa tietoa, mutta kahden kanssa olen harrastanut persepanoa vuosia, välillä lujaa ja välillä nätisti, mitään mystistä ei ole kuuleman mukaan ollut. Koskaan ei ole käytetty teollista liukuvoidetta, ainoastaan kösirasva, sylki, mälli, hierontaöljy ja kookosöljy.

    • Anonyymi

      Pakko sanoa, että en tiedä tarkalleen, mies kun olen. Kakkoseen olen pyrkinyt monet kipakat varvit ja aina ihan vakkari naisten kanssa. Ihan kuivaan ei ole tullut työnnettyä koskaan. Aina joko ykkösen kautta, tai muuten liukasteen kanssa. Ensimmäinen nainen suosi liukasteena käsirasvaa, muistan vielä merkinkin HTH. Rasvsi sillä , jos oli liian kuivaa. Hän kyllä oli se, joka vei. Yleensä ykkösen kautta kunnon vauhdit ja sitten vasta perseeseen. Hän ei koskaan valittanut mistään ongelmista. Kakkoseen vedettiin niin festariteltassa kakkospäivånä suoraan ilman pesuja, ensin ykköseen mallit heitettyä, kuin saunassakin putipuhtaana.

      Nykyisen vaimon kanssa pantiin joka kerta kakkoseen aktin lopuksi useamman vuoden ajan. Ei mitään ongelmaa, paitsi joskus kännipanon jälkeen. Tulin liian rajusti ja pepusta tuki verta vähän. Tästä hän aina mainitsi ja yritin ottaa opikseni . Synnytyksen jälkeen se luukku meni kiinni kokonaan, paikat kuulemma repesi. Vasta viime vuosina on saanut tulla hyvin varovasti uudelleen. Ei samaa jyystöä enää.

      Siis kuten sanoin, ei tarkkaa tietoa, mutta kahden kanssa olen harrastanut persepanoa vuosia, välillä lujaa ja välillä nätisti, mitään mystistä ei ole kuuleman mukaan ollut. Koskaan ei ole käytetty teollista liukuvoidetta, ainoastaan kösirasva, sylki, mälli, hierontaöljy ja kookosöljy.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      202
      2323
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      302
      1834
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      43
      1707
    4. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1455
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1374
    6. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1225
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1156
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1099
    9. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1092
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      924
    Aihe