Suomi24-sivustolla pyörii huijausviesti, joka esiintyy Telian palkintoilmoituksena. Se on hyvin oikean tuntuinen ja lopuksi siinä udellaan luottotietoja.
Tuo huijausviesti on hyvin harmillinen. Koska se vain yhtäkkiä lävähtää ruutuun. Sitä ei saa poistettua, vaan pitää poistua samalla koko sivustolta. Ja niin esim. keskeneräinen kirjoitus katoaa eetteeriin.
Tuo huiijausviesti toimii VAIN Suomi24-sivustolla. Muuten se ei ilmesty. Eli tämä sivusto on altistettu tuolle rikolliselle virukselle. Onko sivuston turvaohjelma ajan tasalla?
Sivustolla pyörii huijausviesti!
8
138
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäys. Olen varma, että kyse on rikollisesta huijausviestistä, koska soitin Telian asiakaspalveluun. Sen mukaan ei tuollaista viestiä ole Telia pannut liikeele.
- Anonyymi
Käyttäkää jo hyvät ihmiset vihdoinkin mainostentorjuntaa selaimissanne. Vältytte näiltä huijauksilta ja koneeseenne pyrkiviltä haittaohjelmilta.
- Anonyymi
Niin? En tiedä toimiiko tuollainen ohjelma viruksia ja haittaohjelmia vastaan? Mainoksia vastaan varmaan toimii.
Periaatteessahan palomuuri ja normaali virustentorjuntaohjelman pitäisi estää ne. Mutta rikolliset hakkerit aina kehittävät uusia tapoja kiertää ne.
Moi!
Tuollaisten mainosten ei pitäisi sivustolla näkyä, ja se on saatukin estettyä palstalta. Se oli kuitenkin melko sitkeä. Pahoittelut häiriöstä!
Mikäli vastaavaa ilmaantuu jatkossa, olethan yhteydessä ylläpitoon palautelomakkeella- Anonyymi
Olin kyllä yhteydessä ensin palautelomakkeella. Mutta varmistin asian tällä avauksella.
Hyvä, että ongelma saatiin poistettua! :-) - Anonyymi
Tuo sama huijausviesti pyörii TAAS foorumilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sama huijausviesti pyörii TAAS foorumilla!
Hitailee koko sivu myös.
- Anonyymi
Taas on Telian huijausmainos .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81408- 891145
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031057Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51933Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62807- 81715
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli178694Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253676- 35669
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42623