Kenen versiosta pidätte eniten:
Kari Vepsä
Kari Tapio
Katri Helena?
Musta ehdottomasti Katri Helena tulkistee hienoiten. Ei Kari Vepsänkään versiossa mitään vikaa ole.
Mun sydämeni tänne jää
35
1371
Vastaukset
- Sutsisatsizatzaa
väittelyn aihe oli vähän aikaa sitten.
Sieltä voi käydä etsimässä vastaukseni, en enää jaksa toistaa. - monet kerrat kuullut...
Paras on ehdottomasti Kari Tapion esittämänä !
- rita
Mielestäni Katri-Helena.
- no jooo
Ei Metrihelunalla ole edes lauluääntä.
no jooo kirjoitti:
Kyllä muuten on ! Mielummin sitä kuuntelee, kuin Karin joikaamista.
- ei jaksa ymmärtää...
Justiinax kirjoitti:
Kyllä muuten on ! Mielummin sitä kuuntelee, kuin Karin joikaamista.
Kyllä Karia laulamista mielummin kuuntelee kuin Kansan naukumista !
Ja Kari kyllä laulaa todellakin paremmin tuon kappaleen kuin metriheluna. - jee
ei jaksa ymmärtää... kirjoitti:
Ja Kari kyllä laulaa todellakin paremmin tuon kappaleen kuin metriheluna.Ja taas mentiin...
- loiro
ei jaksa ymmärtää... kirjoitti:
Ja Kari kyllä laulaa todellakin paremmin tuon kappaleen kuin metriheluna.Ei kai se tarkoita,että laulaja naukuu, vaikka hänelllä ei oisikaan niin matala ja möreä ääni, kuin Kari Tapiolla. Kansan Tapsa on upeaääninen artisti.
- rita
Miksi aina vaan tulee kirjoitettua tälle typerälle palstalle kun täällä ei voi todellakaan asiallisesti kertoa omaa(huom)mielipidettään asioista ilman että joku nojoo tulee ja möläyttää jotain järkevää(?)
- Saapas
loiro kirjoitti:
Ei kai se tarkoita,että laulaja naukuu, vaikka hänelllä ei oisikaan niin matala ja möreä ääni, kuin Kari Tapiolla. Kansan Tapsa on upeaääninen artisti.
Naukujat ovat varmaan enemmänkin näitä arvostelijoita. Näyttää siltä, että nykyään melkein kaikki laulajat arvostelijoitten mielestä naukuu. Menisivät itse esiintymään lavoille, kun niin kerran ottaa pannuun näitten nykyisten laulajien äänet. Saatasiin mekin sitten arvostelun aihetta näistä tusinalaulajista kansan syvistä riveistä!
- Jomppe
no jooo kirjoitti:
Ei niin,menee samaan sarjaan Kari-Tapion kanssa.Kuunnelkaa Mikko Kilkkistä tai Hanna Ekolaa,niin tiedätte miltä hyvä musiikki kuulostaa.Näiltä artisteilta nimittäin lähtee!!!
- Lähtikö
Jomppe kirjoitti:
Ei niin,menee samaan sarjaan Kari-Tapion kanssa.Kuunnelkaa Mikko Kilkkistä tai Hanna Ekolaa,niin tiedätte miltä hyvä musiikki kuulostaa.Näiltä artisteilta nimittäin lähtee!!!
lähtee?
- voi voi mitä musiikkia
Jomppe kirjoitti:
Hanna Ekola voi jee tai Mikko Kilkkinen voi jee
mitä musiikkia
Vielläkö on villihevosiaaaaaaaaa KAAMEETA MÄÄKIMISTÄ MITÄ OLEN IKINÄ KUULLUT. - Kari-Tapio Kansa
voi voi mitä musiikkia kirjoitti:
Hanna Ekola voi jee tai Mikko Kilkkinen voi jee
mitä musiikkia
Vielläkö on villihevosiaaaaaaaaa KAAMEETA MÄÄKIMISTÄ MITÄ OLEN IKINÄ KUULLUT.Ja kaikki kommentit kannattaa ehdottomasti ottaa aina vakavasti.Zoukkihan toi oli.
- Alfalav
todellinen tulkinta tuosta kappaleesta on Kari Tapoin
- M. Innanen
Kari Tapio
- aino32
Kari Tapion esittämänä kyseinen kappale liikuttaa aina kun sen kuulee.Pidän hänestä eniten mainitsemistasi laulajista, muilta en kyllä ole kuullutkaan mutta tuntuu ettei ole voittanutta! Ja se on minun mielipiteeni, ei tartte suuttua!
- Mörkö
Joo, älä välitä noista joistain T.Kansan faneista.
Niille Kari Tapio on vihollinen nro:1
Mutta se on vaan heidän ongelmansa. - Mörkö
Mörkö kirjoitti:
Mutta se on vaan heidän ongelmansa.Kari Tapio on paras.
- Kikka
Mörkö kirjoitti:
Mutta se on vaan heidän ongelmansa.Ei Kari Tapio ole vihollinen.
Tapani Kansa vaan on parempi. - Saapas
Kikka kirjoitti:
Ei Kari Tapio ole vihollinen.
Tapani Kansa vaan on parempi.Olipa kerran keikka, jossa saman aikasesti esiintyivät Kari Tapio ja Tapani Kansa. Faneja oli kummallakin talo puolillaan. Fanit kiistelivät keskenään kumpi artisteista on parempi. Ratkaisevan eleen asiassa tekivät Kari Tapio ja Tapani Kansa, kun ke veljellisesti rinnakkain astelivat estradille ja lauloivat yhdessä. Näin he tahtoivat ososittaa, että he arvostavat kummatkin toinen toisaan. Ei siis kannata fanienkaan enää kiistellä kumpi on parempi!
- Mira
Saapas kirjoitti:
Olipa kerran keikka, jossa saman aikasesti esiintyivät Kari Tapio ja Tapani Kansa. Faneja oli kummallakin talo puolillaan. Fanit kiistelivät keskenään kumpi artisteista on parempi. Ratkaisevan eleen asiassa tekivät Kari Tapio ja Tapani Kansa, kun ke veljellisesti rinnakkain astelivat estradille ja lauloivat yhdessä. Näin he tahtoivat ososittaa, että he arvostavat kummatkin toinen toisaan. Ei siis kannata fanienkaan enää kiistellä kumpi on parempi!
Hyvin kirjoitettu!
Siinä miettimisen aihetta itsekullekkin. - jivejalka
Saapas kirjoitti:
Olipa kerran keikka, jossa saman aikasesti esiintyivät Kari Tapio ja Tapani Kansa. Faneja oli kummallakin talo puolillaan. Fanit kiistelivät keskenään kumpi artisteista on parempi. Ratkaisevan eleen asiassa tekivät Kari Tapio ja Tapani Kansa, kun ke veljellisesti rinnakkain astelivat estradille ja lauloivat yhdessä. Näin he tahtoivat ososittaa, että he arvostavat kummatkin toinen toisaan. Ei siis kannata fanienkaan enää kiistellä kumpi on parempi!
Sä olet hyvä sovittelija :)
Olin viimekesänä Tapani Kansan keikalla ja joku pyysi , että Tapani laulaisi " Mun sydämeni tänne jää".
Tapsa ei laulanut sitä ,mutta sanoi ,että " Sun pitää toivoa sitä Kari Tapiolta. Suosittelen." - jivejalka
jivejalka kirjoitti:
Sä olet hyvä sovittelija :)
Olin viimekesänä Tapani Kansan keikalla ja joku pyysi , että Tapani laulaisi " Mun sydämeni tänne jää".
Tapsa ei laulanut sitä ,mutta sanoi ,että " Sun pitää toivoa sitä Kari Tapiolta. Suosittelen."Eiku siis sorry. Ei se toiveaulu ollutkaaan " Mun sydämeni tänne jää", vaan " Syys surumielinen ". Mä sekoitan aina nuo biisit keskenään.
- ei jaksa ymmärtää
Kikka kirjoitti:
Ei Kari Tapio ole vihollinen.
Tapani Kansa vaan on parempi.Kari Tapio ei ole kenenkään vihollinen
KARI TAPIO ON VAAN KAIKKEIN PARAS.
Tollanen kuin Kansa laulajana tulee kaukana perässä kun Kari aloittaa laulaa. - Clit
Saapas kirjoitti:
tarina.
Eivät ole missään esiintyneet tuolleen. Clit kirjoitti:
tarina.
Eivät ole missään esiintyneet tuolleen.No se olikin kuvitelma, mielikuvitus juttu. Että saataisiin tämä kinastelu loppumaan ja tajuamaan ettei kinastelu kannata. Näin mä sen hiffasin.
Hyvä ja opettavainen juttu se oli :)
- Tosi on
kerran nämä T.Kansalaiset laittoivat tämän keskustelun vituiks.
T.Kansa ei edes liittynyt millään lailla alkuperäiseen kysymykseen,
mutta te T.Kansan sairaalloisesti käyttäytyvät fanit saitte (yllätys, yllätys) hänetkin tämän topicin kiintotähdeksi?
Missä kasvaa moisia ääliöitä?
Te todella olette tämän keskustelualueen moukkamaisimmat olennot.Lue näitä ylempi viestejä ja katso ,että kuka sen Tapsan tähän mukaan veti. Vastaus löytyy mun tämän topicin ensimmäisen vastauksen alta.
- Huuhaamies
Justiinax kirjoitti:
Lue näitä ylempi viestejä ja katso ,että kuka sen Tapsan tähän mukaan veti. Vastaus löytyy mun tämän topicin ensimmäisen vastauksen alta.
Kyllä se lähti juuri sinun ensimmäisestä vastauksestasi.
Mutta väliäkö tuolla? - ei jaksa ymmärtää
Justiinahan se aina täällä tuota Kansaa vaan lykkää joka paikkaa vaikka ei olis tarvis.
- kotanen
Vepsällä voimakas ääni mutta kappaleet kotikutoisen tuntoisia, itkuisiakin.
Kari Tapiolla Ammattitaitoisuutta, uskottavuutta ja paljon tunnetta.
Voi Hotanen minkä teit, eli pääsääntöisesti T. Kansa ajoi hotaisillaan itsensä aivan sekundasarjaan. Nyt on hivenen paluuta huomattavissa, eli ainesta olisi ollut Paljon parempaankin. - mukana naisen ajatus
katrille tehty laulu!!
- voi voi
Metrihelunan versio ei ole mitään verrattuna Kari Tapion esittämään Mun sydämeni tänne jää.
Karilla on tosi upee ääni verrattuna Metrihelunan
piipitykseen. - <<<
voi voi kirjoitti:
Metrihelunan versio ei ole mitään verrattuna Kari Tapion esittämään Mun sydämeni tänne jää.
Karilla on tosi upee ääni verrattuna Metrihelunan
piipitykseen.kyllä kun kappaletta joskus kuuntelee ja nauttii niistä sanoista jota siellä on niin tulee tippa silmään.... olen aina toivonut että se kappale soi omissa hautajaisissankin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3367412Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774769- 2083225
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243117- 762016
- 1531896
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2201841Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661597Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201558- 891478