keinot vähissä????

Anonyymi

Mitäs nyt sitten?

35

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parempi varmaan unohtaa kun ei tämä näytä etenevän. Eikä edes nähdä missään enää.

      • Anonyymi

        Niinpä, ikävä on kova.😢Näkemiseen tarvittais varmaan jomman kumman yhteydenotto. Sattumalta näkemiset on nykyään niin harvassa tai niitä ei nyt ole hetkeen ollutkaan...n->m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ikävä on kova.😢Näkemiseen tarvittais varmaan jomman kumman yhteydenotto. Sattumalta näkemiset on nykyään niin harvassa tai niitä ei nyt ole hetkeen ollutkaan...n->m

        Miksi SINÄ et ota yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi SINÄ et ota yhteyttä?

        Pelkään kai nolaavani itseni 🙈, häiritseväni sitä tiettyä miestä jne. En nimittäin ole ollenkaan varma hänen tunteistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään kai nolaavani itseni 🙈, häiritseväni sitä tiettyä miestä jne. En nimittäin ole ollenkaan varma hänen tunteistaan.

        Tai ehkä tekisit molemmille suuren palveluksen tuolla yhteydenotollasi.


    • Anonyymi

      Soitat mulle, ei sen vaikeempaa.

      • Anonyymi

        Ja sittenku vastaat meen mykäksi enkä uskalla sanoa yhtään mitään ;))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sittenku vastaat meen mykäksi enkä uskalla sanoa yhtään mitään ;))

        Tekstiviesti, niin ei mene mykäksi kun vastaa.


    • Anonyymi

      Tuun sinne minne meet jos haluat

      • Anonyymi

        Meen katsoo höyrylaivoja........


      • Anonyymi

        En minä ala tämän kautta mitään näkemisiä sopimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meen katsoo höyrylaivoja........

        Niiiiin. Tuun sinne jos tahdot. Viesti riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiiiin. Tuun sinne jos tahdot. Viesti riittää.

        No tule sitten jo! Odotan täällä! Ja oon jo aiemmin laittanut, nii nyt sun vuoro


      • Anonyymi

        Eipä ole viestiä kuulunut nynny.


    • Anonyymi

      Lopettakaa se toisessa ihmisessä roikkuminen. Takertujat on syvältä.

      • Anonyymi

        Enhän mä suhun viimeksikään takertunut vaikka mahis olis ollut, ihan rauhassa annoin olla ;)


    • Anonyymi

      Ehkä aika siirtyä pois täältä... aika ykstotista juttua, ei mitään uutta. Maailma onneksi antaa paljon ja kiinnostavia ihmisiä riittää, kun vaan asemoi itsensä oikein. Bye bye baby!

    • Mun on välillä äärimmäisen vaikea ymmärtää tän palstan porukkaa.
      Asiat käsitellään täällä ventovieraiden kanssa. Sovitaan sokkotreffejä ja kuvitellaan että homma tuli hoidettua. Siis mitä?

      Miten se voi olla niin vaikeaa se ihan tavallisen toisen ihmisen kanssa juttelu tuolla oikeessa elämässä oikeasti? Ihmiset hoitaa asioita koko ajan puhelimella jokainen päivä. Miten se muutaman kirjaimen näpyttely tai sanan sanominen suustaan voi olla niin vaikeaa?


      Jos se noin kauhean hankalaa on niin kannattaisko haudata koko ajatus yhtään mistään parisuhteesta ? Parisuhteisiin kuuluu nimittäin tuo tunteista ja ajatuksista avoin puhuminen ilman palstoja aika tiivisti jokaiseen arkiseen päivään ja sitä ei pääse pakoon....

      • Anonyymi

        Täällä taitaa olla salarakkaita, joiden on vaikea asioida muuten ilman ilmitulemista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä taitaa olla salarakkaita, joiden on vaikea asioida muuten ilman ilmitulemista.

        Jo on sitten paikan valinnut. Yleisen palstan jossa ei mitään rekisteröitymisen pakkoa. Paljon lukioita joita luuraa tuolla taustalla lukemassa, mutta ei välttämättä kirjoita mitään.

        Suhteissa nyt ainakin mikäli toinen suhteen osapuoli on nainen niin saa jokainen päivä käydä tunnekeskusteluja siitä miltä nyt tällä hetkellä mikäkin asia tuntuu syvällä sydämessä.


        Kahden miehen suhteesta en tiedä. Ne ehkä saattaa hoitaa suhdettaan puhumatta ja vaan panemalla ratkoo nää ongelmat sun muut. Naiseuteen kuuluu kuitenkin halu avautua jollain tasolla pävittäin tunteistaan ja mykkä mies joka karkaa palstalle kertomaan miltä siitä tuntuu tietää parisuhdekriisiä.
        se on varma


      • Ajattelijan_osa kirjoitti:

        Jo on sitten paikan valinnut. Yleisen palstan jossa ei mitään rekisteröitymisen pakkoa. Paljon lukioita joita luuraa tuolla taustalla lukemassa, mutta ei välttämättä kirjoita mitään.

        Suhteissa nyt ainakin mikäli toinen suhteen osapuoli on nainen niin saa jokainen päivä käydä tunnekeskusteluja siitä miltä nyt tällä hetkellä mikäkin asia tuntuu syvällä sydämessä.


        Kahden miehen suhteesta en tiedä. Ne ehkä saattaa hoitaa suhdettaan puhumatta ja vaan panemalla ratkoo nää ongelmat sun muut. Naiseuteen kuuluu kuitenkin halu avautua jollain tasolla pävittäin tunteistaan ja mykkä mies joka karkaa palstalle kertomaan miltä siitä tuntuu tietää parisuhdekriisiä.
        se on varma

        Tämän paikan idea on siinä, että ihmiset voivat kirjoittaa sattunnaisia ja hetkellisiä mielijohteitaan nettiin, koska eivät uskalla sitä tehdä julkisesti.

        Itseasiassa porukkaa on hyvin yksinkertaista ymmärtää, kun miettii miten sisälle kääntynyttä väki Suomessa on. Monen mielestä parasta maailmassa on saada todistaa jonkun olevan idiootti tai muuten vain saa kiksejä siitä, että saa kuvitella aiheuttavansa jotain sekaannusta. Itseasiassa voi jopa epäillä, että paikka on monelle terapiaa. Tuota jälkimmäistä kommenttia joku todennäköisesti käyttää todisteena, että olen itse terapian tarpeessa. Siitä vain. Ei häiritse.


      • sugardaddyJKL kirjoitti:

        Tämän paikan idea on siinä, että ihmiset voivat kirjoittaa sattunnaisia ja hetkellisiä mielijohteitaan nettiin, koska eivät uskalla sitä tehdä julkisesti.

        Itseasiassa porukkaa on hyvin yksinkertaista ymmärtää, kun miettii miten sisälle kääntynyttä väki Suomessa on. Monen mielestä parasta maailmassa on saada todistaa jonkun olevan idiootti tai muuten vain saa kiksejä siitä, että saa kuvitella aiheuttavansa jotain sekaannusta. Itseasiassa voi jopa epäillä, että paikka on monelle terapiaa. Tuota jälkimmäistä kommenttia joku todennäköisesti käyttää todisteena, että olen itse terapian tarpeessa. Siitä vain. Ei häiritse.

        Se on eri asia sitten jos muuten vaan kirjoittaa ajatuksiaan tänne, mutta se että yrittää tän kautta selvittää ventovieraalle palstalaiselle että tajua nyt tulla tapaamiseen, ottaa yhteyttä taikka tajua nyt mitä mä ajattelen ja tunnen sua kohtaa.

        Nämä on asioita joita hoidetaan ihan puhelimella tai kasvokkain henkilön kanssa kaksin ei palstoilla. Eihän siitä nyt tulisi sitten suhteessakaan yhtään mitään jos hyvät ja helpot asiat aina hoituu kasvokkain, mutta sitten kun tulee vaikeampia jännittäviä tai ristiriitaisia tunteita ja asioita niin ne sitten juostaan taas palstalle kertomaan..


        Sitten minusta on parempi vaan unohtaa se parisuhteen aloitus kokonaan sillä siihen kuuluu ristiriitoja, hankalia asioita ja tunteita ja niitä jossain pahassa vaiheessa saattaa olla jokainen päivä ja monen vuoden ajan putkessa. Saattaa olla että vetelee 5 vuotta jokainen päivä hankalaa tunnekeskustelua suhteessa ja ahdistaa, mutta ei auta. Sitä on vaan käytävä läpi jos haluaa siinä suhteessa jatkaa


    • Kannattaa kysyä täältä neuvoa. Näyttää olevan sanavalmiita ihmisiä paikalla. Kannattaa mainita pulma mihin kysyy neuvoa. Tuollainen hyvin avoin ja kohdistamaton kysymys antaa liian laajan vastausvalikoiman.

    • Anonyymi

      Pitää lisätä niitä keinoja sitten, eli ota yhteyttä ihmiseen, ketä sitten kaipailetkaan ja ihan muilla keinoin kuin tänne kirjoittamalla

    • Anonyymi

      Mulla keinot on nyt ne, että ei asioita palstalle vaan kahdenkesken.

    • Anonyymi

      Vielä vaikeampaa on ymmärtää ihmisen kaipaavan toista niin paljon että keksii tarinansa itse😞

    • Anonyymi

      Kompensate! Istuta puita. Hiplaa vaiks nännejä! Mancrushaile. Perusta koulu Bangladesiin hiesulle. Samaa mitä ennenkin.

    • Anonyymi

      Leiki tekeväsi jotain.
      Hoe sanoja. Hoe sanoja. Hoe hoe hoe
      Voe voe voe.
      Saatana.

      • Anonyymi

        Taidettiin olla eri aikaan linjoilla😚
        Sä tuolloin ja Mä nyt.

        Mutta yritystä on ollut👍


    • Anonyymi

      Saman huomannut minäkin. Tuntuu todella vaikealta erota minulle rakkaista ihmisitä edes muutamaksi viikoksi. Tämä on minulle ihan uutta.

    • Anonyymi

      Voe voe... Mä laitan tän nyt kii. Vähän muuta menoa💋

      • Anonyymi

        Ihan varmasti pimpero ellohallo.


    • Anonyymi

      Eiköhän tytöt vaan laiteta Jane Fonda asut päälle ja aleta iltajumppaamaan!!?? .DDDD
      Paha mielikin sitten haihtuu jumpan myötä!

    • Anonyymi

      Eiköhän tytöt vaan laiteta Jane Fonda asut päälle ja aleta iltajumppaamaan!!?? .DDDD
      Paha mielikin sitten haihtuu jumpan myötä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4660
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2584
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      148
      1857
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1598
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1473
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1327
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1315
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      60
      1252
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      47
      1243
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1073
    Aihe