Tavallinen tallaaja ei taida päästä Kuningattarenvuorelle asumaan

Anonyymi

Chydden projektin asuntojen neliöhinnat 7000 - 7500 eur/m2 lupailevat luxusasuntoja ja rikkaita asukkaita Kuningattarenvuorelle. Sitä se tarkoittaa. Kuka heistä maksaa verot hankoon? Ei kukaan. Miten kaava toteutuu, kun vain puolet pitää olla vapaa-ajanasuntoja? Hienoa, että syntyy. Hyvä kantaa!

Rolle muistuttaa Hangon lehdessä siitä, että laituripaikkojen osoittaminen Regatta Resortsille ei voi mennä tehdyn sopimuksen puitteissa, koska se on laiton. Sillä voi pyyhkiä... Se on "hovissa" vahvistettu, että laiton mikä laiton. Sen takia kaikki siinä olevat seikat ovat pätemättömiä. Laituripaikat voidaan jollain muulla perusteella myöntää Regatta Resortsille, mutta ei tehdyn sopimuksen perusteella. Hyvä Rolle! Hallitus päätti, että laituripaikkojen osoittamisen jälkeen se oli siinä. No more monkey business!

Kautta rantain on kerrottu, että Regatta Resortsin toimitusjohtaja olisi jättänyt tehtävänsä. Pitääkö paikkansa? No firmalla menee huonosti. Plantingin mukaan piti lomauttaa. Eikä ole varaa rakentaa Kuningattarenvuorta. Pitää siirtää hanketta hamaan tulevaisuuteen. Huonoa johtamista. Turha syyttää muita seikkoja.

Kaikenlainen roskaaminen regatan aikana on sallittu. Niin ilmeisesti ainakin vierailevat urpot ajattelevat. Kaupungilla näkyy välinpitämättömyyttä ajonopeuksissa ym. asioissa. Se on sitä "bättre folk" -ylimielisyyttä. Urpoja mitä urpoja.

Hynynen JS

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei sinne persaukisten tarviikkaan päästä asumaan pääasia et tehdään rehellistä bisnestä ja nyt nähdään tonttimaan ja rakennusoikeuden virallinen hinta ja tyhmemmällekkin selviää kuinka paljon demarit ja resorts hankolaisia kusetti
      -turtapalli

      • Anonyymi

        olet oikeassa turta. paljonko maksoivat rakennusoikeusneliöstä?

        Hynynen JS


      • Anonyymi

        Ei ole mitään tietoa vielä.
        -turtapalli


      • Anonyymi

        Olisiko Chydden maksama hinta oikea, kun määritetään Tehtaanniemen kaavanjalostuksesta syntyvän arvonkorotuksen (KL->AL) hintaa? On ainakin toteutunut kilpailutettu hinta ja kutakuinkin samalta ranta-alueelta vaikka ei olekaan ihan niemen kärjestä.

        Hynynen JS


      • Anonyymi

        Itse katsoisin kuningattarenvuoren olevan ehkä hieman huokeampi alue kun tehtaanniemi mutta tämä on hiustenhalkomista.
        -turtapalli


    • Anonyymi

      Kysynnän ja tarjonnan laki määräsi hinnan. Epäilen että halvalla meni.

      • Anonyymi

        Alue mistä voidaan myydä asuntoja 7500e neliö niin niitä ei halvalla saa kun demareilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe