Joku yrittää matkia nimimerkkiäni RaamattuOnTotuus. Huijarin tuntee siitä, että hän käyttää nimimerkissään alaviivoja: Raamattu_on_totuus. Profiilikuva on sama kuin minulla, joten ilman huolellista nimimerkin tarkastamista joku saattaa erehtyä luulemaan, että minä olisin kirjoittanut ko. nikkivarkaan kommentin. Olkaa siis tarkkana.
Nikkivarkaita liikkeellä
10
<50
Vastaukset
Onhan se helppo huomata ilkeämieliseksi väärennökseksi. Ylläpidolle kannattaa valittaa ilkeilijän profiilisivulla ilmiantamalla asiattoman profiilin ja perustelemalla. Voi hyvinkin ylläpito asiaan reagoida.
- Anonyymi
Monellako nikillä kirjoitatkaan, kun "ainakin puolentusinaa" on plagioitu? Oletko varma, että tarkoituksesi oli olla tuossa kommentissasi juuri G4G eikä esimerkiksi RaamattuOnTotuus tai miikanaahum?
- Anonyymi
G4G:n väkivaltaan yllyttämisestä on tehty ilmoitus ylläpidolle ja poliisille.
Toistuvaa tällä nikillä, mutta jostain syystä ylläpito näyttää sallivan tälle nikille väkivaltaan yllyttämisen, mikä on tietysti Suomen lakien vastaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
G4G:n väkivaltaan yllyttämisestä on tehty ilmoitus ylläpidolle ja poliisille.
Toistuvaa tällä nikillä, mutta jostain syystä ylläpito näyttää sallivan tälle nikille väkivaltaan yllyttämisen, mikä on tietysti Suomen lakien vastaista.G4G on ylläpidon toiveasiakas: tuottelias ja provosoiva. Mitä siitä jos hän samalla on v-ttuileva p-skiainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
G4G on ylläpidon toiveasiakas: tuottelias ja provosoiva. Mitä siitä jos hän samalla on v-ttuileva p-skiainen.
Näin se kai on nähtävä. Harmillista sinänsä.
- Anonyymi
Taasko viatonta pikku kristittyä vainotaan?
- Anonyymi
Toisen nikin matkiminen erehdyttämismielessä on syvältä perseest.ä.
Ainoastaan pikku ateistit tekevät tuommoisia "pikku koiruuksia" koska ei ole ollut kukaan opettamassa moraalia, eikä voida noudattaa oikeita moraalisääntöjä ja jatkuvaan omantunnon kolkutukseenkin on pikkuriikkinen ateisti jo vaarallisesti turtunut. Kyllä ROT tuottaa huumoria omalla nimimerkillään ihan tarpeeksi.
Vääntelemällä hänen nimimerkkiään ROT-huumoria on tarpeetonta tuottaa sen enempää.- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Kyllä ROT tuottaa huumoria omalla nimimerkillään ihan tarpeeksi.
Vääntelemällä hänen nimimerkkiään ROT-huumoria on tarpeetonta tuottaa sen enempää.Et sitten sen vertaa kykene suoraselkäisyyteen, että sanoisit nikkivarasta varkaaksi?
Pelkkää tekohauskaa tyhjän pälpätystä. Anonyymi kirjoitti:
Et sitten sen vertaa kykene suoraselkäisyyteen, että sanoisit nikkivarasta varkaaksi?
Pelkkää tekohauskaa tyhjän pälpätystä.Varkaaksi ei voi sanoa, sillä eihän nimimerkin vääntelijä mitään varasta, kun väännöskin on helppo huomata väännökseksi. Onpahan ilkeyttä, ja kertoo vääntelijän lapsellisuudesta.
Identiteettivarkaus on aivan eri asia ja vakava rikos.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491