Nyt tuo tissiflashmob tapahtuma aiotaan järjestää Helsingin rautatieasemalla.Eikö juuri tuollainen tapahtuma ole kiihottamista ihmisryhmää vastaan?
Tissiflashmob Helsinki
3
539
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä,sitä se nimenomaan on!
Tämä pyhä tissi on osalle naisia kovin suuri asia.
Ensin oli herne, jota vatkata joka mediassa.
Nyt rintarauhaset ovat päässeet median kuumimpaan valokeilaan.
Esim:
Ensin Rosanna meni ilman rintaliivejä kadulle, haki huomiota keikistelemällä raksan ukoille.
Nämä toki tykkäsivät Rosannasta.
Tämä njälkeen Rosanna haki lisää huomiota uhriutumalla mediassa.
Kaksinaismoralismia, sanon minä.- Anonyymi
Ilmeisesti kaikki eivät ymmärrä asian pointtia.. Nyt kun puhutaan tasa arvosta, senhän pitäisi toimia kaikissa tilanteissa.. Itse kysyn itseltäni toimiiko logiikkani "All Lives Matter".. Kyllä se toimii. Se tarkoittaa minulle että kaikki elävät olennot ovat tasa arvoisia, niin eläimet kuin ihmiset rotuun, seksuaalisuuteen, kulttuuriin, uskontoon katsomatta. Toki esim Sharia lakia en voi hyväksyä koska se on RASISTINEN. Eli ei kaikkea tarvitse hyväksyä etenkään sellaista asiaa mikä liittyy suvaitsemattomuuteen. Tällä itse opitulla elämän periaatteella menen halki elämän ja se liittyy myös tähän asiaan = Ihmiset saa minun puolesta pukeutua niinkuin haluaa, jos nainen kävelee rinnat paljaana siinä ei ole mitään pahaa. Itseasiassa naiset kiihottuvat miehen rintakehästä ihan yhtäpaljon kuin miehet naisen EVOLUUTIONÄÄRINEN FAKTA. Joten on tekopyhää varsinkin joidenkin naisten haukkua miestä pervoksi ja itse ihailla toisten miesten rintakehiä. Se on epäreilua ja epärehellistä. Sellaista naista voisi sanoa pervoksi. Tasa arvosta puhutaan, sen pitäisi toimia kaikissa tilanteissa. Olen myös kasvissyöjä, mielestäni eläinten turha teurastus ja liikatuotanto ovat väärin.... I know ei liity asiaan tai osittain liittyy.. Olenko tekopyhä mies joka haluaa nähdä naisten rintoja en ole vaan kuten äsken harvinaisen selvästi sanoin on TOTTA että naiset kiihottuvat miehen rintakehästä ihan yhtälailla kuin miehet naisten. Halusin toistaa asian jotta se huomioitaisiin. En trollaa enkä halua ärsyttää ktn halusin vain tuoda oman ideologian ilmi sekä kantani asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa3173773Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard1142788SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän962265Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1092043Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --581988Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂311737Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1311607Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.
Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi241389Nainen sä olet
Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest771358Oho! Martina Aitolehti uhoaa ex-mies Esko Eerikäiselle: "Sata tonnii, niin..."
Martina Aitolehti pitää ex-miehensä Esko Eerikäisen kanssa Martina & Esko podcastia. Pariskunta on ollut naimisissa ja h1221271