Nyt tuo tissiflashmob tapahtuma aiotaan järjestää Helsingin rautatieasemalla.Eikö juuri tuollainen tapahtuma ole kiihottamista ihmisryhmää vastaan?
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kyllä,sitä se nimenomaan on!
Tämä pyhä tissi on osalle naisia kovin suuri asia.
Ensin oli herne, jota vatkata joka mediassa.
Nyt rintarauhaset ovat päässeet median kuumimpaan valokeilaan.
Esim:
Ensin Rosanna meni ilman rintaliivejä kadulle, haki huomiota keikistelemällä raksan ukoille.
Nämä toki tykkäsivät Rosannasta.
Tämä njälkeen Rosanna haki lisää huomiota uhriutumalla mediassa.
Kaksinaismoralismia, sanon minä.- Anonyymi
Ilmeisesti kaikki eivät ymmärrä asian pointtia.. Nyt kun puhutaan tasa arvosta, senhän pitäisi toimia kaikissa tilanteissa.. Itse kysyn itseltäni toimiiko logiikkani "All Lives Matter".. Kyllä se toimii. Se tarkoittaa minulle että kaikki elävät olennot ovat tasa arvoisia, niin eläimet kuin ihmiset rotuun, seksuaalisuuteen, kulttuuriin, uskontoon katsomatta. Toki esim Sharia lakia en voi hyväksyä koska se on RASISTINEN. Eli ei kaikkea tarvitse hyväksyä etenkään sellaista asiaa mikä liittyy suvaitsemattomuuteen. Tällä itse opitulla elämän periaatteella menen halki elämän ja se liittyy myös tähän asiaan = Ihmiset saa minun puolesta pukeutua niinkuin haluaa, jos nainen kävelee rinnat paljaana siinä ei ole mitään pahaa. Itseasiassa naiset kiihottuvat miehen rintakehästä ihan yhtäpaljon kuin miehet naisen EVOLUUTIONÄÄRINEN FAKTA. Joten on tekopyhää varsinkin joidenkin naisten haukkua miestä pervoksi ja itse ihailla toisten miesten rintakehiä. Se on epäreilua ja epärehellistä. Sellaista naista voisi sanoa pervoksi. Tasa arvosta puhutaan, sen pitäisi toimia kaikissa tilanteissa. Olen myös kasvissyöjä, mielestäni eläinten turha teurastus ja liikatuotanto ovat väärin.... I know ei liity asiaan tai osittain liittyy.. Olenko tekopyhä mies joka haluaa nähdä naisten rintoja en ole vaan kuten äsken harvinaisen selvästi sanoin on TOTTA että naiset kiihottuvat miehen rintakehästä ihan yhtälailla kuin miehet naisten. Halusin toistaa asian jotta se huomioitaisiin. En trollaa enkä halua ärsyttää ktn halusin vain tuoda oman ideologian ilmi sekä kantani asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?191131Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️591120- 82881
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)99827Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21747Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k206650Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet220646- 59641
- 105637
- 99582
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html268518Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.102498Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73471- 39444
- 5438
- 47430
- 33429
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9147395Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä50375