Nyt tuo tissiflashmob tapahtuma aiotaan järjestää Helsingin rautatieasemalla.Eikö juuri tuollainen tapahtuma ole kiihottamista ihmisryhmää vastaan?
Tissiflashmob Helsinki
3
395
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä,sitä se nimenomaan on!
Tämä pyhä tissi on osalle naisia kovin suuri asia.
Ensin oli herne, jota vatkata joka mediassa.
Nyt rintarauhaset ovat päässeet median kuumimpaan valokeilaan.
Esim:
Ensin Rosanna meni ilman rintaliivejä kadulle, haki huomiota keikistelemällä raksan ukoille.
Nämä toki tykkäsivät Rosannasta.
Tämä njälkeen Rosanna haki lisää huomiota uhriutumalla mediassa.
Kaksinaismoralismia, sanon minä.- Anonyymi
Ilmeisesti kaikki eivät ymmärrä asian pointtia.. Nyt kun puhutaan tasa arvosta, senhän pitäisi toimia kaikissa tilanteissa.. Itse kysyn itseltäni toimiiko logiikkani "All Lives Matter".. Kyllä se toimii. Se tarkoittaa minulle että kaikki elävät olennot ovat tasa arvoisia, niin eläimet kuin ihmiset rotuun, seksuaalisuuteen, kulttuuriin, uskontoon katsomatta. Toki esim Sharia lakia en voi hyväksyä koska se on RASISTINEN. Eli ei kaikkea tarvitse hyväksyä etenkään sellaista asiaa mikä liittyy suvaitsemattomuuteen. Tällä itse opitulla elämän periaatteella menen halki elämän ja se liittyy myös tähän asiaan = Ihmiset saa minun puolesta pukeutua niinkuin haluaa, jos nainen kävelee rinnat paljaana siinä ei ole mitään pahaa. Itseasiassa naiset kiihottuvat miehen rintakehästä ihan yhtäpaljon kuin miehet naisen EVOLUUTIONÄÄRINEN FAKTA. Joten on tekopyhää varsinkin joidenkin naisten haukkua miestä pervoksi ja itse ihailla toisten miesten rintakehiä. Se on epäreilua ja epärehellistä. Sellaista naista voisi sanoa pervoksi. Tasa arvosta puhutaan, sen pitäisi toimia kaikissa tilanteissa. Olen myös kasvissyöjä, mielestäni eläinten turha teurastus ja liikatuotanto ovat väärin.... I know ei liity asiaan tai osittain liittyy.. Olenko tekopyhä mies joka haluaa nähdä naisten rintoja en ole vaan kuten äsken harvinaisen selvästi sanoin on TOTTA että naiset kiihottuvat miehen rintakehästä ihan yhtälailla kuin miehet naisten. Halusin toistaa asian jotta se huomioitaisiin. En trollaa enkä halua ärsyttää ktn halusin vain tuoda oman ideologian ilmi sekä kantani asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973