Tissiflashmob Helsinki

Anonyymi

Nyt tuo tissiflashmob tapahtuma aiotaan järjestää Helsingin rautatieasemalla.Eikö juuri tuollainen tapahtuma ole kiihottamista ihmisryhmää vastaan?

3

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä,sitä se nimenomaan on!

• Tämä pyhä tissi on osalle naisia kovin suuri asia.
      Ensin oli herne, jota vatkata joka mediassa.
      Nyt rintarauhaset ovat päässeet median kuumimpaan valokeilaan.

Esim:
      Ensin Rosanna meni ilman rintaliivejä kadulle, haki huomiota keikistelemällä raksan ukoille.
      Nämä toki tykkäsivät Rosannasta.

Tämä njälkeen Rosanna haki lisää huomiota uhriutumalla mediassa.

Kaksinaismoralismia, sanon minä.

• Anonyymi

Ilmeisesti kaikki eivät ymmärrä asian pointtia.. Nyt kun puhutaan tasa arvosta, senhän pitäisi toimia kaikissa tilanteissa.. Itse kysyn itseltäni toimiiko logiikkani "All Lives Matter".. Kyllä se toimii. Se tarkoittaa minulle että kaikki elävät olennot ovat tasa arvoisia, niin eläimet kuin ihmiset rotuun, seksuaalisuuteen, kulttuuriin, uskontoon katsomatta. Toki esim Sharia lakia en voi hyväksyä koska se on RASISTINEN. Eli ei kaikkea tarvitse hyväksyä etenkään sellaista asiaa mikä liittyy suvaitsemattomuuteen. Tällä itse opitulla elämän periaatteella menen halki elämän ja se liittyy myös tähän asiaan = Ihmiset saa minun puolesta pukeutua niinkuin haluaa, jos nainen kävelee rinnat paljaana siinä ei ole mitään pahaa. Itseasiassa naiset kiihottuvat miehen rintakehästä ihan yhtäpaljon kuin miehet naisen EVOLUUTIONÄÄRINEN FAKTA. Joten on tekopyhää varsinkin joidenkin naisten haukkua miestä pervoksi ja itse ihailla toisten miesten rintakehiä. Se on epäreilua ja epärehellistä. Sellaista naista voisi sanoa pervoksi. Tasa arvosta puhutaan, sen pitäisi toimia kaikissa tilanteissa. Olen myös kasvissyöjä, mielestäni eläinten turha teurastus ja liikatuotanto ovat väärin.... I know ei liity asiaan tai osittain liittyy.. Olenko tekopyhä mies joka haluaa nähdä naisten rintoja en ole vaan kuten äsken harvinaisen selvästi sanoin on TOTTA että naiset kiihottuvat miehen rintakehästä ihan yhtälailla kuin miehet naisten. Halusin toistaa asian jotta se huomioitaisiin. En trollaa enkä halua ärsyttää ktn halusin vain tuoda oman ideologian ilmi sekä kantani asiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      182
      2707
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2529
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2217
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2073
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1739
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1444
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1440
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      226
      1173
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1138
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1073
    Aihe