Millaisen uskonnon tai uskontoja saatana perustaisi/perustaa maan ihmisille? Miten se vakuuttaisi että valehtelu on sallittua, murhaaminen on sallittua, raiskaaminen on sallittua, vaino on sallittua? Ja mitkä asiat hän opettaisi kielletyiksi? Eroamisen ideologiastaan? Varmaankin se toimisi kaikessa mahdollisessa Jumalaa vastaan niin paljossa ja monessa asiassa kuuin vain olisi mahdollista. Varmaan se haluaisi myös sanoa sanansa myös poliittisiulla areenoilla kuten YK:ssa. Varmaan se haluaisi perustaa oman lakinsa, jota hänen seurajansa tottelisivat?
Millaisen ideologian päälle saatana on muodostanut uskonnon, joka näyttäytyy uskontona mutta on ideologia?
Vertailukohta: Huoneessasi on kukka. Ihastelet että onpa se kaunis. Tutkit sitä lähemmin ja huomaat haistaessasi ja koskettaessasi sitä että se ei ole kukka vaan muovikoriste. Se ei ole oikeasti sitä miltä se näyttää.
CommandoHauis52cm
Onko saatana perustanut uskontoa ihmisille?
31
<50
Vastaukset
Saatana on olematon mutta tarpeellinen niille, jotka pahaa tekevät, he voivat ulkoistaa omat tekemisensä saatanalle, ja sanoa, en se minä ollut vaan saatana on luikerrellut joukkoon. Paavi käytti tätä ulkoistusta.
Paavali käyttää tästä nimitystä ' synti' ; En se minä ole vaan synti joka tuli minuun asumaan.
Apu ulkoistetaan jeesukselle, 'Ota Jeesus vastaan jeesus auttaa, ehyttää, korjaa, parantaa, pelastaa. '
Se on helppo, ei tarvitse itse tehdä mitään.- Anonyymi
Juuri näin. Hyvät asiat ovat herran armosta ja huonot taas saatanan tekosia. Itse ei siis tarvitse ottaa vastuuta yhtään mistään.
- Anonyymi
Te juutalaiset ja teidän ystävännehän ulkoistatte pahat tekonne gojimeille. Teetätitte mm. Jeesuksen murhankin roomalaisilla. Ja jos joku tästä tosiasiasta muistuttaa, tuo muistuttaja on se paha ihminen. Kun UT kertoo Jeesuksen ja kristinuskon alun historian, kaikkine, juutalaisine julmuuksineen etenkin kristittyjä mutta myös muita gojimeja / vääräuskoisia / pakanoita vastaan, UT on se rasistinen kirja!
Olen itse goj'na kokenut julmankin rasismin Israelissa, jossain mielessä myös Suomessa. En sen syitä silloin ymmärtänyt. En tiennyt, että kaikki kokemani paha oli jo 2000 vuotta sitten, gojimien vastaisina käskyinä, kirjoitettu juutalaisten Talmudiin!
Kun vasta näin myöhemmällä iällä tajusin kuinka juutalaiset olivat kusettaneet minua, tuolloin vielä sitkeästi "Israelin ystävää" ja asia koko laajuudessaan paljastui minulle mm. S24-juutalaisella foorumilla, - kiitos etenkin sinun kirjoituksiesi, fari.g, - en viitsinyt olla edes vihainen, lähinnä tuijotin eteeni.
Minussakin on himppa etnistä juutalaisverta ja juutalaisethan vihaavat aivan erityisesti "heidät pettäneitä" kristinuskoon käännynnäisiä ja näiden jälkikasvua. Ymmärrän hitonhyvin sitä kaukaista isoisääni, joka joskus Suomen sodan aikoihin mahd. nousi suomalaissotilaiden kyytiin - silloin "kun Narvan mailla verta vuoti" - ja kipat hyläten lähti mieluummin heidän mukanaan gojimien pohjoisille maille.
Aloin vain - omien kokemusteni ja tietoni lisäksi - etsiä lisää tietoa myös niiltä tahoilta, joita juutalaiset eivät olleet koskaan kusettaneetkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te juutalaiset ja teidän ystävännehän ulkoistatte pahat tekonne gojimeille. Teetätitte mm. Jeesuksen murhankin roomalaisilla. Ja jos joku tästä tosiasiasta muistuttaa, tuo muistuttaja on se paha ihminen. Kun UT kertoo Jeesuksen ja kristinuskon alun historian, kaikkine, juutalaisine julmuuksineen etenkin kristittyjä mutta myös muita gojimeja / vääräuskoisia / pakanoita vastaan, UT on se rasistinen kirja!
Olen itse goj'na kokenut julmankin rasismin Israelissa, jossain mielessä myös Suomessa. En sen syitä silloin ymmärtänyt. En tiennyt, että kaikki kokemani paha oli jo 2000 vuotta sitten, gojimien vastaisina käskyinä, kirjoitettu juutalaisten Talmudiin!
Kun vasta näin myöhemmällä iällä tajusin kuinka juutalaiset olivat kusettaneet minua, tuolloin vielä sitkeästi "Israelin ystävää" ja asia koko laajuudessaan paljastui minulle mm. S24-juutalaisella foorumilla, - kiitos etenkin sinun kirjoituksiesi, fari.g, - en viitsinyt olla edes vihainen, lähinnä tuijotin eteeni.
Minussakin on himppa etnistä juutalaisverta ja juutalaisethan vihaavat aivan erityisesti "heidät pettäneitä" kristinuskoon käännynnäisiä ja näiden jälkikasvua. Ymmärrän hitonhyvin sitä kaukaista isoisääni, joka joskus Suomen sodan aikoihin mahd. nousi suomalaissotilaiden kyytiin - silloin "kun Narvan mailla verta vuoti" - ja kipat hyläten lähti mieluummin heidän mukanaan gojimien pohjoisille maille.
Aloin vain - omien kokemusteni ja tietoni lisäksi - etsiä lisää tietoa myös niiltä tahoilta, joita juutalaiset eivät olleet koskaan kusettaneetkaan.Messiaaniset juutalaiset käyttävät kipaa kanssa kun se on saatanan lietsoman vainon alla mahdollista. Eivät he juutalaisuuttaan hylkää kun ottavat Jeesuksen vastaan päästäkseen pelastukseen ja ikuiseen elämään uuteen maahan, josta Johanneksen Ilmestyskirjassa toiseksi viimeisessä luvussa kerrotaan. Se on maa, jonne minä haluan päästä enemmän kuin saavutaa tässä ja nyt. Minun tähtäin on tulevaisuudessa uudessa maassa, uudessa Jerusalemissa.
Anonyymi kirjoitti:
Messiaaniset juutalaiset käyttävät kipaa kanssa kun se on saatanan lietsoman vainon alla mahdollista. Eivät he juutalaisuuttaan hylkää kun ottavat Jeesuksen vastaan päästäkseen pelastukseen ja ikuiseen elämään uuteen maahan, josta Johanneksen Ilmestyskirjassa toiseksi viimeisessä luvussa kerrotaan. Se on maa, jonne minä haluan päästä enemmän kuin saavutaa tässä ja nyt. Minun tähtäin on tulevaisuudessa uudessa maassa, uudessa Jerusalemissa.
>Minun tähtäin on tulevaisuudessa uudessa maassa, uudessa Jerusalemissa.
Mitäs työnantajasi tykkää siitä, että sinulla ei ole mitään ammatillisia ambitioita eli tavoitteita?
Ei minkäänlaista, koska Saatanaa ei ole olemassa. Ihmiset perustelevat uskontoja.
- Anonyymi
Sellainen on jo perustettu. Islam eli muhamettilaisuus.
- Anonyymi
Tuo on saatanalle hyvä syy piilotella olemassaoloaan kun moni tuumii ettei saatanaa ole olemassa ja että pahuusvainot johtuisivat vihaavista ihmisistä eikä vihaavien ihmisten takana ole yllyttäjäänsä, saatanaa.
Mutta katseet Jerusalemiin! Miksi? Sinne tullaan Raamatun ilmoituksen mukaan , ja se on varma ilmoitus , rakentamaan lopun aikoina merkiksikin ihmisille kolmas (laskentatapakysymys onko neljäskin, Sartola Pekka) ja siihen temppeliin menee antikristus ja sanoo olevansa Jumala.
Pretribulaatio vaihtoehtoon nojaavat: Jumalan seurakunta on ennen sitä onneksi ylöstemmattu.
Minä siihen: Niinhän sitä on sanottu mutta katsotaanpa joutuuko seurakuntakin koettelemuksiin, jonka kaltaisissa kultaa puhdistetaan ja uskoa koetellaan unohtamatta tämä lause, jonka Jeesus sanoi: " Te joudutte kaikkien kansojen vihattavaksi minun Nimeni tähden."
Onko nykyään vielä niin että kaikki kansat vihaavat Jeesukseen uskovia kristittyjä? Kiinassa on miljoonia kristittyjä murhattu, Lähi-idässä " rauhanuskonnon edustajat " ovat murhanneet ties kuinka monia kristittyjä että kyseessä on Jumalan kansan murhaaminen, ne eivät ole yksittäistapauksia. Murhatuista harvat jos kukaan ovat saaneet oikeutta ja murhaajiaan oikeuteen. Onhan niitä joitakin poikkeuksia mutta murhattujen lukumääriin kyse on yksittäistapauksista. Anonyymi kirjoitti:
Tuo on saatanalle hyvä syy piilotella olemassaoloaan kun moni tuumii ettei saatanaa ole olemassa ja että pahuusvainot johtuisivat vihaavista ihmisistä eikä vihaavien ihmisten takana ole yllyttäjäänsä, saatanaa.
Mutta katseet Jerusalemiin! Miksi? Sinne tullaan Raamatun ilmoituksen mukaan , ja se on varma ilmoitus , rakentamaan lopun aikoina merkiksikin ihmisille kolmas (laskentatapakysymys onko neljäskin, Sartola Pekka) ja siihen temppeliin menee antikristus ja sanoo olevansa Jumala.
Pretribulaatio vaihtoehtoon nojaavat: Jumalan seurakunta on ennen sitä onneksi ylöstemmattu.
Minä siihen: Niinhän sitä on sanottu mutta katsotaanpa joutuuko seurakuntakin koettelemuksiin, jonka kaltaisissa kultaa puhdistetaan ja uskoa koetellaan unohtamatta tämä lause, jonka Jeesus sanoi: " Te joudutte kaikkien kansojen vihattavaksi minun Nimeni tähden."
Onko nykyään vielä niin että kaikki kansat vihaavat Jeesukseen uskovia kristittyjä? Kiinassa on miljoonia kristittyjä murhattu, Lähi-idässä " rauhanuskonnon edustajat " ovat murhanneet ties kuinka monia kristittyjä että kyseessä on Jumalan kansan murhaaminen, ne eivät ole yksittäistapauksia. Murhatuista harvat jos kukaan ovat saaneet oikeutta ja murhaajiaan oikeuteen. Onhan niitä joitakin poikkeuksia mutta murhattujen lukumääriin kyse on yksittäistapauksista.>Kiinassa on miljoonia kristittyjä murhattu
Luotettava lähde olis kiva, kun tuollaisia aletaan heitellä.
>siihen temppeliin menee antikristus ja sanoo olevansa Jumala.
Ja meinaat että suuretkin ihmisjoukot uskovat tällaiseen "jumalaan"? Minkähän takia?- Anonyymi
RepeRuutikallo kirjoitti:
>Kiinassa on miljoonia kristittyjä murhattu
Ja meinaat että suuretkin ihmisjoukot uskovat tällaiseen "jumalaan"? Minkähän takia?Googlaa itse. Tuohan on ihan yleissivistystä.
Anonyymi kirjoitti:
Googlaa itse. Tuohan on ihan yleissivistystä.
Todista itse omat väitteesi, ole niin hyvä. Ei taida olla luotettavaa lähdettä? Sitähän minäkin.
- Anonyymi
>Kiinassa on miljoonia kristittyjä murhattu
Ja meinaat että suuretkin ihmisjoukot uskovat tällaiseen "jumalaan"? Minkähän takia?Koska antikristus tekee ihmeitä saatanan avulla ja koska ihmiset eivät tunne Jeesusta.
Koska ihmiset ( eksyvä enemmistö ) eivät tunne Kirjoituksia.
Kiinajuttuun saa lisää infoa mm. marttyyrien ääni - ohjelmasarjasta ja voikohan tähän linkkiä heittää. Mulla olisi kyllä linkki sulle mutta voisi punakynää tulla tähän viestiin jos sen tähän laittaisin. Totuus on liian kuumaa tavaraa linkitettäväksi tänne?
Mutta totta se on , etsivä löytää jos etsii....
CommandoHauis52cm
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu yksi viuesti, jossa luki että on perustettu jo.
Ja mainittiin sen uskonnon nimikin. Se alkoi kirjaimella I.
I slam the door shut.
Mitähän palstasääntöä se rikkoi?- Anonyymi
Suvakkien juutalaisjohtoista eurokommunismia ja ent. kansallisvaltioiden väestönvaihto-politiikka-sääntöä vastaan, jota valhemediamme tukevat, kuten "pohjoismainen" Aller-S24, jota johdetaan Ruotsista.
Valhemediat boikotoivat totuutta, tämähän on luonnollistakin. Heidän meneillään oleva rikoksensa, vallankumous, on vielä meneillään, eivätkä kansallisvaltiot älyä tarttua aseisiin.
Hymni "Kansainvälinen / Internationaali":
"Alas lyökää koko vanha maailma ja valta meidän (kommunistien) silloin on!" - Anonyymi
Suvakkien juutalaisjohtoista eurokommunismia ja ent. kansallisvaltioiden väestönvaihto-politiikka-sääntöä vastaan, jota valhemediamme tukevat, kuten "pohjoismainen" Aller-S24, jota - Huvudstadsbladetin kautta - johdetaan Ruotsista.
Valhemediat boikotoivat totuutta, tämähän on luonnollistakin. Heidän meneillään oleva rikoksensa, - vallankumous -, on vielä kesken, eivätkä kansallisvaltiot älyä tarttua aseisiin.
Hymni "Kansainvälinen / Internationaali":
"Alas lyökää koko vanha maailma ja valta meidän (kommunistien) silloin on!" Meinaatko Ano, että muslimien demonisointi (toki kuvitellun) Saatanan alaisiksi ei riko mitään lakia eikä hyviä tapoja? Semminkin, kun heidän uskontonsa taistelee juuri (kuviteltua) Saatanaa vastaan ja lopussa jopa Jeesuksen avulla.
- Anonyymi
Meinaatko Ano, että muslimien demonisointi (toki kuvitellun) Saatanan alaisiksi ei riko mitään lakia eikä hyviä tapoja? Semminkin, kun heidän uskontonsa taistelee juuri (kuviteltua) Saatanaa vastaan ja lopussa jopa Jeesuksen avulla.
Se ei ole demonisointia että ihminen on alamainen saatanalle. Ihmisestä ei tule demonia saatanan alaisuudessa.Valehteleminen ei riko lakia mutta hyviä käytöstapoja se rikkoo. Herra Jeesus haluaa meiltä hyvää käytöstä ja Totuudessa pysymistä. Sinäkin voisit lopettaa kristittyjen pilkkaamisen ja asioiden vääristelemisen.
Demonista ei tule ihmistä eikä ihmisestä demonia.
Mitä tulee lain rikkomiseen ja hyviin tapoihin niin totuuden sanominen on joskus lainvastaista. Moni evankelista on sharialain maissa joutunut vankiloihin Totuuden puhumisesta.
CommandoHauis52cm Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole demonisointia että ihminen on alamainen saatanalle. Ihmisestä ei tule demonia saatanan alaisuudessa.Valehteleminen ei riko lakia mutta hyviä käytöstapoja se rikkoo. Herra Jeesus haluaa meiltä hyvää käytöstä ja Totuudessa pysymistä. Sinäkin voisit lopettaa kristittyjen pilkkaamisen ja asioiden vääristelemisen.
Demonista ei tule ihmistä eikä ihmisestä demonia.
Mitä tulee lain rikkomiseen ja hyviin tapoihin niin totuuden sanominen on joskus lainvastaista. Moni evankelista on sharialain maissa joutunut vankiloihin Totuuden puhumisesta.
CommandoHauis52cm>Se ei ole demonisointia että ihminen on alamainen saatanalle.
Toki on demonisointia väittää, että jokin ihmisryhmä on äärimmäisen pahuuden vallassa. Ja vieläpä ilman mitään näyttöä.
Vilkaisepa sanakirjaa, jos suinkin ehdit.
https://fi.wiktionary.org/wiki/demonisoida- Anonyymi
>Se ei ole demonisointia että ihminen on alamainen saatanalle.
Toki on demonisointia väittää, että jokin ihmisryhmä on äärimmäisen pahuuden vallassa. Ja vieläpä ilman mitään näyttöä.
Vilkaisepa sanakirjaa, jos suinkin ehdit.
https://fi.wiktionary.org/wiki/demonisoidaMkä sinulle kelpaa näytöksi?
Murhat ja muut pahuuden teot eivät ole sinulle kelpaavaa näyttöä?
Kuules, natseista löytyy näyttöä ja niin löytyy muistakin vainoajista näyttöä. Mutta sinä et taida kelpuutta murhia näytöksi pahuuden vallan alla toimimisesta. Anonyymi kirjoitti:
Mkä sinulle kelpaa näytöksi?
Murhat ja muut pahuuden teot eivät ole sinulle kelpaavaa näyttöä?
Kuules, natseista löytyy näyttöä ja niin löytyy muistakin vainoajista näyttöä. Mutta sinä et taida kelpuutta murhia näytöksi pahuuden vallan alla toimimisesta.Näytöksi persoonallisesta pahuuden henkivallasta kelpaa todiste jonka alioikeuskin hyväksyisi kelvoksi. Sen kummempaa ei tarvita.
Psykologia ja psykiatria tietävät ihmisen mielestä todella paljon ja huomenna taas enemmän, eivätkä kummatkaan toistaiseksi ole havainneet mitään näyttöä ihmisaivojen ulkopuolisesta, aivoihimme vaikuttavasta pahuudesta. Sitä siis odotellessa.
Kaikki uskonnot ovat ihmisten perustamia.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat uskonnon perustamisella?
- Anonyymi
Kristinusko on ollut tuollaista alusta saakka.
- Anonyymi
Ei vaan vastakohta sille. Kristinusko on Jumalasta ja Raamattu, Jumalan ilmoitus, kertoo miten asiat oikeasti ovat.
CommandoHauis52cm
- Anonyymi
Paholainen on perustanut satoja erilaisia uskontoja ikäänkuin jäljitelläkseen Jumalaa. Eräs karmeimmista oli kun syödään Ganges-joen varresta kerättyjä pääkalloja ja järsitään niistä lihanpaloja ja näin ikäänkuin saadaan vainajen henki itselle. Toinen kummallinen uskonto esiteltiin eilen illalla jossa ihminen tekee itsemurhan omaistensa ja uskontovereidensa ympäröimänä lopettamalla ensin syömisen ja sitten viikon parin päästä lopettaa vielä juomisen ja kuolee kolmen vuorokauden sisällä. Tarkoitus on lopettaa karman laki.
- Anonyymi
Miksei elämä perustanut sinulle aivan erilaista käsityskykyä? Millainen se olisi, jos olisi perustanut?
Neropatit oikein taas...- Anonyymi
...Öh, sori. Niin - saatanahan olisi perustanut tämän maailman. Jonka valtias hän on?
- Anonyymi
Aloituksen kysymykseen:
Ehkä uskonnon, jonka eräs päätehtävä on maan ihmisten lisääntyminen voimakkaisiin vietteihin perustuvan miehen sekä naisen välisen seksin avulla ja sitä kautta synnin olemassaolon varmistaminen ihan jokaisessa olemassaolevassa ihmisessä sekä väkimäärän myötä synnin lisääntyminen.
Ehkä perustelisi sen Raamatun tulkinnoilla jotka esimerkiksi; -oikeuttavat toisen ihmisen tappamisen, -asettavat naisen sekä lapset miehen alamaiseksi ja seksuaalisen ja muun väkivallan armoille, -kohtelemaan läheisiään rakkaudettomasti, eriarvoistaen.
Ehkä kieltäisi ihmisiä hyväksymästä läheisiään Jumalan luomistyöhön liittyvinä arvokkaina olentoina; esimerkiksi kieltäisi samaa sukupuolta olevien avioliitot koska niiden avulla synti ei voi lisääntyä ihmiskunnassa vaan siirtyy kantajiensa mukana ajasta ikuisuuteen.
Oletko muistanut tarkistaa lihasmassan kehityksen aamulla, josko voisit jokusen millimetrin laittaa lisää tunnisteeseesi? Uskonnot ja uskonnollisuus on joko ihmiskeksintöä tai Perkeleen tekosia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096