Meluvaroitus Kansanlähetyksestä!

Hausjärven kunnan ympäristötarkastaja on ympäristön-suojelulain 118 §:n nojalla julkipanokuuluttanut meluilmoituspäätöksen Kansanlähetyspäivistä, jotka ovat parhaillaan menossa.
ttps://hausjarvi.fi/julkipanokuulutus-meluilmoituspaatoksesta-5/

Niihän se on, jotta väki harvenee, mutta möly vaan lisääntyy.

Kansanlähetysläiset ovat Räsäsen ja Ahvion johdolla pitäneet pari viikkoa kamalaa älämölöötä ihmisoikeusjärjestöjen tapahtumasta, johon kirkkokin on osallistunut.

Nyt näyttää siltä kuin Kansanlähetys olisi erkaantumassa kirkosta.
Siinä voi käydä kuin Luthersäätiölle, mikäli jatkavat emoyhtiönsä eli kirkon jahtaamista.
Luther säätiö joutui pakon edessä lähtemään, eikä mitään omaisuutta saaneet kirkosta mukaansa.
Nyt yrittävät jossain adventtikirkon nurkissa saarnata pienelle porukalleen.
3000 jäsentä joutuu rahoittamaan suuren joukon henkilökuntaa vuokratiloissa, joten ihan oikeat kymmenykset joutuu jäsenet pulittamaan.

kansanlätyksen talous on jo nyt pahasti kuralla, joten lähtö emokirkon suojasta olisi heille katastrofi.

17

57

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pe.ku, millä nikillä sinä laitoit itsellesi tykkäyksen?

• Juu, nauhuri niillä on jäänyt päälle, kun jauhavat samaa asiaa Ryttylässäkin.

Leif Nummelakin pitänyt palopuheen aamulla heti herättyään.

• Anonyymi

Oko niistä tullu mölyapinoita :)

• Anonyymi

Youtubessa on videoita sieltä.
      Aika vaisua on huonon sään karsittua väkeä.

• Anonyymi

Ei tuollaista viidesläis-hihhuliporukkaa olisi koskaan pitänytkään hyväksyäkään kirkkoon. Onhan heidän teologiansa hyvin kaukana luterilaisuudesta. Menkööt vapaakirkkoihin.

• Anonyymi

Mitä se luterilainen teologia sinua auttaa j amihin ?

kuvitteletko tosiaan taivaan oven avautuvan jollain lutterin teologialla, herää unestasi hyvä ihminen.

• Anonyymi

Heillä on selkeää Raamatun opetusta, ei mitään liirum laarumia. Olen kuunnellut netistä.

• Hehehhehhehee :)
        Raamatun tuntemuksen puute on pahin kansanlähetyksen ongelma.

Lukevat kuin piru Raamattua ja tekevät siitä perättömiä tulkintoja.

Itse Raamatun asiantuntijana olen usein ihmetellyt sitä, miksi he kääntävät Raamatun kohtia päälaelleen.

• Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

Hehehhehhehee :)
        Raamatun tuntemuksen puute on pahin kansanlähetyksen ongelma.

Lukevat kuin piru Raamattua ja tekevät siitä perättömiä tulkintoja.

Itse Raamatun asiantuntijana olen usein ihmetellyt sitä, miksi he kääntävät Raamatun kohtia päälaelleen.

Unohditko kirjoittavasi rekisteröidyllä nimimerkilläsi?

• Anonyymi

Kyllä melkoista mielikuvitusta vaatii Pe.kulta näiden aloitusten sorvaaminen. Tavallisella ihmisellä ei tulisi mieleenkään tehdä aloituksia tällaisista aiheista, eikä pyrkiä otsikoimaan niitä harhaanjohtavasti.

Tässähän ei annettu meluvaroitusta Kansanlähetyksestä vaan Kansanlähetys antoi lain mukaisen ilmoituksen yleisötilaisuudesta, josta voi tulla Kansanlähetyksen kyseisellä paikalla tavanmukaisesta toiminnasta poikkeavan voimakasta ääntä. Lähinnä tuo liittyy siihen, että ulkona on käytetty äänentoistolaitteita. Kun ilmoitus on tehty ja hyväksytty, kaikuvat pe.kujen esimerkiksi poliisille esittämät vaatimukset äänentoistolaitteiden käytön kieltämisestä ns. "kuuroille korville". Näin toimitaan lähes jokaisessa yleisötilaisuudessa Suomessa, mikäli äänentoistolaitteita käytetään asutuksen läheisyydessä.

• Anonyymi

Miksi ne meluavat ja mölyävät? Jeesus ei käyttänyt moisia tehokeinoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Jeesuskin ääntä käytti. Eihän hän muuten olisi voinut puhua samanaikaisesti tuhansille ihmisille, niin että he kuulivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo sitä tarkoita, että mölyäisivät tai meluaisivat. Pe.ku sen sijaan pitää paljon melua tyhjästä, eli kirjoittaa juttuja, jotka harvemmin perustuvat todellisuuteen.

• Anonyymi

Juuri niin, ja silti sai kerrottua asiansa tuhansille ihmisille kerralla. On mahtanut olla voimakas ääni. Nykyään miehet eivät enää ole rautaa, vaan tarvitsevat äänentoistolaitteita. Tosin, käyttivät tuolla Kansanlähetyksen tilaisuudessa varmaan sellaisia musiikki-instrumenttejakin, jotka kaipaavat sähköistä vahvistusta.

• Jos ei Kansanlähetys ns. huutaisi, niin kivetkin huutaisivat...

• Anonyymi

Sitä vartenko ne mölyävät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä vartenko ne mölyävät?

Kivetkö? Mölyätkö sinä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      73
      600
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      590
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe