Ihmeparantumisesta

Anonyymi

Minulla on vakava sairas joka etenee Mutta hoidettuna pysyy kasassa aina3 kk. Ihmeparantumisen esteeksi hilvolaiset sanoo synnin ja ettei usko oikeasti ja on liian tieteellisuskovainen ja ettei oikeasti halua parantua. Joku minuakin hidastaa parantumasta. Tauti on jo geenipohjainen.

Toisaalta joku ihmeparantunut sanoo parantuneensa jo satoja kertoa. Itsekin olen parantunut varmaan 600 kertaa flunssista ja rokoista ja tapaturmista Jos lasken 69v vanhana olleeni noin 10krt vuodessa sairas. Mukaan tulee 8 naistenklinikkajuttuakin. Eli jokainen on ns ihmeparantunut satoja kertoa joka vanhaksi tulee. Miten se ihmeparantumisen nyt lasketaan.

kun katsoo noiden ihmeparannusryhmiien sivuja on joukossa ihan samalla tavalla sairaita kuin muut. On kehitysvammaa ja diabetesta ja kaikkea mahdollista.

Eli Mellerkin sanoi kaikkien kuolevan. Ja oltava varovainen ihmeparantumisen lupaamisessa. Ei ole lopullista ihmeparannusta. Voi toki olla jotain. Tv7 n Pekka Reinikainen sanoi todenneensa 2 ihmeparannusta. Toinen oli psoriasisksen poistuminen iholta.

Uskotko parantuvasi vakavasti taudeista. En usko itse. Sukulaiseni ovat kuolleet tautiin pappani ja ukkinikin.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jos ihmeparantumista ?? Se voi tapahtua, vaikka omassa kotona.

      En menisi kenenkään "kätten päälle parantumiseen".

      • Anonyymi

        Aivan.

        Itselläni on juuri meneillään ihmeparanemisen prosessi. Lakkasin uskomasta lääkäreihin, otin asiani nk. omiin käsiini ja paranen.

        Jos minusta ei yhtäkkiä enää kuulu mitään, taisin sittenkin kuolla.


    • Anonyymi

      Haluaisin tietää miten Pekka Reinikainen on diagnosoinut psoriasiksen ihmeparantumisen? Sehän on perinnöllinen geenivirheeseen perustuva sairaus, joka on välillä parempana ja välillä huonompana.

      Psoriaatikot tietävät, että ihottuman katoaminen ei tarkoita parantumista. Sairaus on silloin vain remissiossa. Ihottuma voi olla poissa pitkäänkin, mutta se palaa aina myöhemmin.

      Geenivirheen kanssa joutuu elämään elämänsä loppuun saakka. Ja jos lapsia hankkii, se periytyy heille jne.. jne...

      • Anonyymi

        Olihan syntymästään sokea.
        Häntä oli vastassa Luoja - otti maasta savea, sylki, teki tahtaan ja voiteli silmät. Pesujälkeen hän näki.
        ts. ihmeparannus on Luojan kätten töitä. Sokakin tarvitsi niitä savenosia, mitä meissä on, ja Luojan. Näin se yhtälö toimii.

        Tapahtukoon uskosi mukaan.

        Ei ketään väkisin paranneta, mutta tahtojillekin on parantumiseen perusta siitä, että onko se Jumalan aivoituksen mukainen.
        Mietin tässä kasvukumppania, lapsuuteni leikkikaveria - jonka äiti minuakin imetti. Hänelle tuli pahalaatuinen imusolmukesyöpä. Siinä lääkärit nostivat kätensä ylös, ja pantiin saattohuoneeseen kuolemaan.
        Kuihtunut ihminen.
        Siitä tuli puhelu satojen kilometrien päästä, sairaalasta ja oli sapattikokous alkamassa. Pyysin seurakunnasta esirukousta rakkaan ihmisen puolesta ja se rukous kuultiin.
        Tavallaan hän nousi seuraavana aamuna - kotiin ja kävi myöhemmin seurakunnassamme tervehtämässä, että minun puolesta rukoilitte.
        Eli kohde sai rukoilevan seurakunnanjäsenet nähdä omin silmin.

        Mietin sitten, että miksi tämä parani, mutta monet eivät parane, olenhan itsekin "kuoleman sairauden" runtelemana. 9- vuotta sitten leikattuna, lääkäreiden tuomio - emme voi auttaa enempää- seuraava kohtaus on kuolemasi. Sairaalan rajut lääke avut ovat tuhonneet myös sisäkaluja - että senkin puolesta rajapinta on aika lähellä. Tuossa on dialyysi, kertoi lääkäri, ja tuossa on kuolema. Ennen auttamista, kaikki oli ihanuus mitoissa.
        Mutta, toisen sairauden hoito, melkein tappoi jo itsessään.
        Elän jatkoajalla. En omiin tarpeisiin, mutta muistisairaan puolisoni tähden.
        Sanoin Herralleni, haluan kulkea hänen rinnallaan, niin kauan kuin hän minua tarvitsee- annatko jatko-ajan? Jaa,a tässä nyt mennään.
        Mutta, se kasvukumppani. Herra koulutti hänet tuon parantumisen jälkeen tehtäväkenttään. Eli elopelto tarvitsi hänet ja nyt hänellä itsellään on oma todistus parantumisen voimasta. Sitä todistusta kukaan ei voi kieltää.
        Mutta, me emme voi käskeä, kuka paranee tai ei, eikä ne ole meidän käsissä. Kuolema kuitenkin täällä tulee, ja Jumalan Valtakunta siinä on todistajat olemassa. Täällä rakennetaan Uutta taivasta ja maata, sen morsiamen muodossa. Pelastus on Jumalantyö ja siksi meidän on kumarruttava Hänen eteensä. Hänellä on Valtaistuin, jolla Hän istuu.
        Polvistuminen- rukouskammio- se puhuu rakkausuhteemme hoitopaikasta. Se on tämänpuoleisuuden asiaa.
        Eli tapahtukoon uskomme mukaan. Sitähän se on.


      • Anonyymi

        Reinikaiseen kai luottaa kun on asiantuntija professor. Psoriasisihottuma oli parantunut yon aikana. En tiennyt sairauden voivan vain menevan piiloon.


    • Anonyymi

      Elävässä uskossa olevalle on lupaus parantumiseen.
      Eli vakavat sairaudet paranevat. jne.
      Se on raamatun lupaus.

      • Anonyymi

        Hyvä esimerkki raamatun katteettomista lupauksista ja kuinka sillä ihmisiä huijataan. Plasebovaikutuksia uskonnolla on mutta varsinaisia ihmeparantumisia ei ole koskaan tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä esimerkki raamatun katteettomista lupauksista ja kuinka sillä ihmisiä huijataan. Plasebovaikutuksia uskonnolla on mutta varsinaisia ihmeparantumisia ei ole koskaan tapahtunut.

        https://www.tv7.fi/vod/player/63485/
        tuo kannattaisi katsoa
        Jari Sulkunen oli huumediileri ja narkomaani. Hän yritti itsemurhaa hyppäämällä 15 metristä jäälle Kuokkalan sillalta Jyväskylässä. Jumala varjeli ja Jari jäi henkiin.

        Myöhemmin hän rukoili Jumalaa vankimielisairaalassa ja hänen elämänsä muuttui täysin.

        Tuon miehen parantuminen on ihme. Jos epäilee, niin kutsuu hänet kertomaan henkilökohtaisesti ja voi sitten väitellä hänen kanssaan siitä, että pitääkö se paikkaansa.
        Eli jos olet mielesi luulo- vankilassa, hän tekee sinun takiasi vankilatyötä ja todistaa todellisesta parantumisestakin, aivan henkilökohtaisella tasolla.


    • Kyllä Jeesus parantaa niin vakavista kuin vähemmän vakavista sairauksista. Molempia olen nähnyt parantuvan.

      Itselläni ei niin vakavia sairauksia ole. Rohkaisuksi haluan kuitenkin kertoa, miten Jumala on pari kertaa minut parantanut ihan urheillessa tulleista vaivoista.
      Olin jotenkin varmaan urheillessa loukannut yläselkääni ja se oli ollut kipeä viikkoja. En tästä kertonut kenellekään. En myöskään pyytänyt Jumalalta parantumista, koska en pitänyt tätä niin isona asiana. Kipu kuitenkin näin jälkeenpäin ajatellen häiritsi ihan arkiaskareissakin. No, olimme sitten rukouksessa kun eräs henkilö halusi rukoilla puolestani. Hän kysyi varovasti oliko minulla kipuja. Kertoi Jumalan sanoneen että Hän tahtoo parantaa minut. Sanoin että selkä on itseasiassa reistaillut vaikka en ole siitä kertonut kenellekään. Kun puolestani rukoiltiin, kipu katosi ja pystyin taas jatkamaan arkiaskareita ja harrastustakin rauhassa ilman kipuja. Jumala on niin hyvä, että Hän välittää hyvinvoinnistani enemmän kuin minä itse! Uskon että tämä koskee myös kaikkia muita. Mutta ei meiltä kaikkia vastoinkäymisiä ole luvattu estää. Jumala voi myös antaa voiman elää niiden läpi. Ja oli ihminen sitten parantunut kaikista sairauksista tai ei, on hyvä muistaa: pelastuminen on aina tärkeämpää ja vielä suurempi teko kuin parantuminen. Näin voit aina sekä kiittää Jumalaa, että pysyä oikealla tiellä. Totisesti.

    • Anonyymi

      2Moos.4:11 Ja Herra sanoi hänelle: Kuka on antanut ihmiselle suun, tahi kuka tekee mykän tai kuuron, näkevän tai sokean? Enkö minä, Herra. 3Moos.26:31 Biblia Ja teen kaupunkinne autioksi ja kirkkonne hävitän, enkä myös teidän lepytyshajuanne haista. Jes.1:13

    • Anonyymi

      Jumala ei ole asettanut antti wuolletta Sanan opettajaksi eikä pastoriksi eikä edes suomi24:n ylläpitoon, vaan hän on röyhkeydessään ottanut itselleen aseman, joka ei hänelle kuulu.
      Toorapastorin motiivit ovat antikristiilisiä: "vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan".

    • Anonyymi

      Minä en ota kantaa nyt mihinkään yksittäiseen ihmeeseen tai kehenkään ihmiseen. Käsittelen nyt yleisesti ottaen, mitä Raamattu opettaa ihmeistä. Ihmisiä voi parantua tai muita ihmeitä voi tapahtua seuraavissa eri tilanteissa:

      1. Pyhä Henki voi parantaa ihmisen vahvistaakseen puhtaan Jumalan sanan opetuksen. Tämä on ihme aidoimmillaan. Sen tekee Jumala, mikä tapahtuu aina totuudessa.

      2. Joku Jumalan palvelijaksi tekeytynyt huijari voi tehdä hämmästyttävän tempun, jossa ei tapahdu ihmettä, mutta kyseessä on taitavasti toteutettu illuusio tai muu taikatemppu. On mahdollista muuttaa vesi punaiseksi kaatamalla vesi lasista toiseen, kun toisen lasin pohjalla on ollut piilossa väriainetta. On surullista todeta, että maailmalla on ollut sellaista, että joku on lahjottu rahalla näyttelemään parantumien. Hän on voinut tehdä saman asian toistuvasti illasta toiseen.

      3. Riivaajahenki voi parantaa sairaan, koska se haluaa eksyttää yleisön luottamaan väärän henkilöön tai väärään opetukseen. Tähän perustuu se, että väärissä uskonnoissa tapahtuu myös parannusihmeitä.

      Seurakunnan on aina koeteltava kaikki saamansa profetiat. Jumala ei koskaan puhu omia käskyjään vastaan, eikä koskaan rohkaise toimimaan Raamattua vastaan.

      Raamattu on edeltä ilmoittanut, että myös väärät profeetta tekevät ihmeitä ja onnistuvat joskus jopa ennustuksissaan. Sen takia pitää antaa aina suurin painoarvo sen arvioimiseen, onko kaikki tapahtunut, kuten Raamattu opettaa.

      1 Joh 4:1 Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

      Matt 24:24 Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan.

      Se on aina varma merkki siitä, että riivaajahenki on antanut profetian, jos siinä ennustettu asia ei toteudu annetussa ajassa: Esim. valtava herätys tulee Suomeen kolmen päivän päästä ja kirkot täyttyvät ääriään myöden, mikä ei kuitenkaan toteutunut. Samoin sellainen ei ole Jumalasta, jossa käsketään toimimaan Jumalan käskyjen vastaisesti, kuten naiselle annettu käsky perustaa seurakunta ja opettaa siellä. Näin toimi käärme paratiisissa.

      5 Moos 18:22 Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä.

      5 Moos 13 "Teidän keskuuteenne saattaa ilmestyä profeetta tai unennäkijä, joka lupaa tehdä ihmeen tai tunnusteon 2 ja joka näin koettaa taivuttaa teidät palvelemaan vieraita ja teille outoja jumalia. 3 Älkää kuunnelko sellaisen profeetan tai unennäkijän sanoja, vaikka hänen lupaamansa ihme tapahtuisikin. Herra, teidän Jumalanne, koettelee teitä näin saadakseen tietää, rakastatteko häntä koko sydämestänne ja koko sielustanne. 4 Teidän tulee seurata vain Herraa, Jumalaanne, pelätä häntä, noudattaa hänen käskyjään, totella häntä ja pysyä hänen uskollisina palvelijoinaan.

    • Anonyymi

      En ota kantaa nyt mihinkään parantumiseen tai ihmeeseen. En kirjoita kenestäkään ihmisestä, vaan otan esille vain ne Jeesuksen sanat, jossa hän varoitti vääristä profeetoista.

      Matt 24:24 Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan.

      Väärät profeetat pystyvät tekemään ihmeitä, siis parantamaan sairaita. Sellainen ei tapahdu Jumalan voimalla vaan ihan muilla voimilla. Väärät profeetat käyttävät Jeesuksen nimeä, mutta he eivät ole Jumalan profeettoja. Yksi sellainen väärä profeetta oli Simon sekä ylipappi Skeuaksen pojat:

      Ap.t 8:9 Mutta ennestään oli kaupungissa muuan mies, nimeltä Simon, joka harjoitti noituutta ja hämmästytti Samarian kansaa sanoen olevansa jokin suuri; 10 ja häntä kuuntelivat kaikki, pienet ja suuret, ja sanoivat: "Tämä mies on se Jumalan voima, jota kutsutaan 'suureksi'". 11 Ja he kuuntelivat häntä sentähden, että hän kauan aikaa oli noituuksillaan heitä hämmästyttänyt.

      Ap.t 19:13 Myös jotkut kiertelevät juutalaiset henkienmanaajat alkoivat loitsiessaan lausua Herran Jeesuksen nimeä. Karkottaessaan sairaista pahoja henkiä he sanoivat: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen nimessä, jota Paavali julistaa." 14 Näin tekivät myös juutalaisen ylipapin Skeuaksen seitsemän poikaa,15 mutta paha henki vastasi heille: "Jeesuksen minä tunnen ja Paavalinkin tiedän, mutta keitä te olette?" 16 Ja mies, jossa paha henki oli, ryntäsi heidän kimppuunsa, nujersi heidät kaikki ja runteli heitä niin, että heidän oli alasti ja verissä päin paettava talosta.

      Kuten huomaatte, niin Jeesuksen nimen käyttäminen ei ole tae siitä, että jokin ihme tai voimateko olisi aina Jumalasta. Tämä vuoksi ei pidä perustaa omaa uskoaan yksistään johonkin ihmeeseen, vaan Jumalan Sanan tuntemiseen. Tulee aina tarkistaa Raamatusta, opettaako ihmeiden tekijä Jumalasta oikein. Koetelkaa kaikki ja pitäkää vain se, mikä on hyvää.

      Laittomuutta tai välinpitämättömyyttä laista opettavat saarnaajat eivät ole Jumalan asialla. Vaikka he olisi pystyneet tekemään voimatekoja, mutta jos he ovat tehneet laittomuutta, niin Jeesus ei pelasta heitä.

      Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. 22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' 23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

    • Anonyymi

      Anteeksi, jos olen loukannut, mutta todennäkoisesti toraistipappi ylläpidossa poistaa tämänkin tekstisi kopion.

    • Anonyymi

      "Joku minuakin hidastaa parantumasta. Tauti on jo geenipohjainen."

      Geenipohjainen tarkoittaa, että sait taipumuksen sairauteen toiselta vanhemmistasi jo äidin kohdussa . Jompi kumpi vanhemmistasi siis kantoi periytyvää geenivirhettä.

      Sellaisesta sairaudesta ei parane kuin geeniterapialla ja ne ovat vasta tulevaisuuden lääketiedettä. Kaikissa sairauksissa voi tietenkin olla parempia ja huonompia vaiheita.

      Sairastan itsekin geneettistä sairautta. Ja olen katsonut parhaaksi hyväksyä elämän tosiasiat. Ihmeparantumisen perässä juokseminen voi nimittäin jopa pahentaa sairautta. Sillä toivon ja pettymyksen vuoristorata estää elämästä normaalia elämää.

      Tapoihini ei kuulu myöskään kysyä miksi minä? Sillä ainoa looginen vastaus on miksi en minä. Kärsimys kuuluu elämään, miksi minun pitäisi saada erityiskohtelua. Pidän todellisena ihmeenä sitä mitä Jumala pystyy tekemään sairauden keskellä korvien välissä.

    • Anonyymi

      Uskoo ken tahtoo, tulla huijatuksi nimittäin.
      Parantumisia sattuu, se on luonnollista ja usein todennäköistä. Yhdessäkään tapauksessa ei vain ole millään niistä tuhansista kuvitelluista jumalista osaa ei arpaa. Jumalanne vittumaisuus paljastuu viimeistään lasten syöpäosastolla. Turha selittää muuta.

      • Anonyymi

        Mihin jätit ihmisen teot? Olet kuin aatami, syytät Jumalaa naisesta.
        Ihminen on tuhonnut paljon ympäristöä, saastuttanut sitä, atomilla ja jätteillä.
        Eli ongelma on ihmiskunnan rakenteissa. On lyhytnäköistä syyttää syöpälasten ja Jumalan välisen suhteen ongelmasta.
        Ongelma on ihmisen ja sen syöpälasten, jos rehellisiä ollaan.
        Kun Tsernobyl kilahti ihmisen toimesta, meillä saastui ympäristö, että haukikalankin sai panna talonnurkkaan säteilemään.
        Jumalanko ongelma? Ei, vaan ihmisen ja jos senkin laskeuman takia meidän syöpälisääntymiset tuo ongelmaa - niin syyttävä sormi saa osoittaa ihmistä.


    • Voi parantua, siitä on lukuisia esimerkkejä. Kuitenkaan en tiedä yhtäkään ”parantumiskokousta”, jossa kaikki sairaat olisivat parantuneet.

      Ihminen on ohjelmoitu rappeutumisen kautta kuolemaan. Kuolema on yhtä luonnollinen asia kuin elämä. Jostain syystä, jotkut saavat ”jatkoaikaa” elämäänsä.

    • Anonyymi

      Ap lle. Kaikki ne 600,parantumistasi flunssasta jne ovat ihmeparantumisia.

    • Anonyymi

      5. Moos. 28:60

      Hän kääntää sinua vastaan kaikki Egyptin taudit, joita sinä pelkäät, ja ne tarttuvat sinuun.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. 45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe