Mitään tiettyä keskusliikettä, supermarketketjua tai yksittäisiä putiikkeja tarkemmin yksilöimättä ilmoitan, että tietyn ketjun marketit ovat osaltani ns. kehittämistauolla, kunnes HeVi- ja irtokarkkiosaston vaa'at näyttävät tyhjänä nollaa. Ennen vanhaan vaakojen toiminta oli lähes pyhä asia, mutta nykyisinhän mikään ei ole pyhää ja kaiken voi katsoa netistä, myös sen "herkku"pussin painon. Kuka niitä lyijyplommeja tarvitsee, lyijyhän on myrkyllistäkin.
Kaupat, joiden vaa'at näyttävät väärin.
2
210
Vastaukset
- Anonyymi
Yhä jatkuu. En ole vaivautunut poikkeamaan Särmiö -supermarketissa katsomassa, onko asiat kunnossa. Teen pistokokeen sitten, kun tarvitsee hakea toilaamopaperipaali: jos ilmenee offsetiä puntareissa, boikotti pitenee tuplalla. Samaten seuraavaksi.
-- Siiri Suutin -- Myös CM samaisessa kauppakeskuksessa omistaa vaa'an, joka näyttää tyhjänä 25 g.
- Tällä ei sitten muuten ole mitään tekemistä taaraamisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527