Kiitos, ei mitään, anteeks, ei mitään, kiitos itellesi, kiitti, kiitti, kiitoksia, ei mitään kiitos, KIITOOS! olla hyvä kiitos, kiiitos! Olla hyvä vaan ,kiitos, kiitos, anteeks
Anteeks, ei mitään, sori sori, ei tässä mitään, ANTEEKSI KOVASTI! ei se mitään, Oi anteeks vaan, anteeks nousen tässä, sori, anteeks en huomannu heti, ei se mitään, anteeks vaan kovasti, kiitti.
Mitäkö tämä tämmönen on?
No ei muuta kuin tavallisten suomalaisten keskustelua kun kävin bussilla kaupungilla ja takaisin, ihmisiä tuli ja meni ulos ja sisään, muuten istuttiin hiljaa ja katottiin ulos tai kännykkään.
Kiitos ja anteeksi?
6
127
Vastaukset
- Anonyymi
Sori että häiritsen ja anteeksi että oon olemassa! 🙈🙉🤡🐵
- Anonyymi
niinpä... !
on se jännä kun alkaa jutteleen...normi keskustelua ei saa kuin hölmöjä katseita... kaikkein paras kun sanoo päivää mitäs laji toverille kuullu...?? - Anonyymi
Se on juuri tuollasta, sama ruokakaupassa ja kaupan jonossa. Anteeksi, kiitos, anteeksi, kiitos, anteeksi. Sama talon hississä, kun tullaan samaa aikaan hissin ovelle, aina sanotaan minä tässä olen alkanu kuntoileen, menen portaat kävellen vaikka tiedän että kaveri käyttää hissiä aina, jos ehdinkin tarrata hissin oveen kun yläkerran naapuri on menny kovalla kiireellä hissi eteiseen ja hissiin, valahtaa kalman kalpeaksi kun ehdinkin samaan hissiin ja sanoo heti paikalla "kiva kun aurinko paistaa ja eikä sada röhööm" (haukotus) ja katsoo hissin lamppua ja katsoo seuraavaksi kännykkää .Olipas erittäin osuvasti sanottu ja viisaasti , silloin kun aurinko paistaa, ei taida sataa hirveesti, empä olisi huomannutkaan ajattelin. Ollaanko me niin vieraannuttu toisistamme, että olemme kuin halvaantuneita ollessamme 2 minuuttia metrin etäisyydellä toisistamme?
Kerran satuimme eri naapurin kanssa samaan hissiin, vaimoni oli mukana ja hänellä ei ole mitään keskustelusuodattimia, niinkuin ei paljon minullakaan, olemme pohjanmaalta, hissin mennessä ylös olimme kolmistaa ahtautunu tiiviisti hissiin, naapuri likistynyt snää vasten, ettei vaan kosketa meitä, vaimo sanoi, ei voi olla totta mulla jäi pakastemarjat autoon, on pakko ne heti hakea sieltä, naapuri hätääntyi ja sanoi ajatus vähän katkolla, että oottakaa, että minä pääsen omaan kerrokseen ensin niin voitte laskea taas alas rauhassa, voi pyhä sylvi, hissihän meni omaa vauhtia hänen kerrokseen automaattisesti, emäntä sanoi, että
pääset toki vaimosi luo, älä hermostu, käydään vaan ensin sun kerroksessa kääntymässä, joo, joo, en minä sitä epäillytkään, anteeksi vaan. Sellasta se on, pelkäämme toistemme läsnäoloa kuin ruttoa kun kommunikoimme noiden vekottimien kanssa nykyään. - Anonyymi
Anteeksi ja kiitos. On se näin, jos pikkusenkin esimerkiksi hipaisee vahingossa toista hihallaan niin anteeksi pyydetään kahteen kertaan. Ja bussista kun poistutaan huudetaan perältä bussikuskille, että KIITOOS! Miksi, olenhan maksanut matkan? Eihän se kuski ole talkoissa vaan saa palkan työstään.
- Anonyymi
se nyt on kohteliasuutta jota ei kaikki osaa..??
- Anonyymi
Jatkuva anteeksipyytely voinee johtua osaksi siitäkin, kun oli tämä meetoo villitys, ( mihin se muuten katosi) niin miehet varsinkin pelkäävät jos hipaiseekaan naispuolista kouraisee mahasta ja pyydetään anteeksi ja on se jotenkin huvittavaa jos kiittää jostakin niin toinen kiittää siitä että on kiittänyt ja usein menee vielä se kolmaskin kerta, kiittämisestä kiitetään ja sitten vielä kiitetään kiittämisestä ja vastauskiittämisestä kolmannen kerran. Minusta kerta riittää ja toinen voi sanoa, että ole hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89934Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883