Huomasin yhden seikan mikä yhdistää heitä, jotka sanovat pedonmerkin muuksi kuin fyysiseksi kaiverrusta sisältäväksi vierasesineeksi.
Se yllätti minua mutta kun asiaa mietin niin ei yllättänytkään enää.
Kysynkin keskusteluiden ulkopuolella pysyneen kysymyksen. Ilmoitan havaintoni perjantaina ketjun loppuun. Vihjaan vain sen verran helpottaaakseni hiemaan että syy ei ole hengellinen vaan inhimillinen, lihallinen.
Jokainen joka nyt miettii siinä että miksi olisi kivempaa jos pedonmerkki ei olkisi fyysinen mikrosiru että voisi edelleen ostaa ruokaa kaupasta ja myydä eteenpäin vanhaksi käyneen autonsa tai asuntonsa tai ostaa edelleen mikrosirutettuna ulkomaanmatkan tai jatkaa muiden mukana ostamista netistä tai saada käyttää nettiliittymää niin huomaamme sen olevan inhimillistä.
Se, että mikrosiru hengellistetään ajatuksia seuraaviksi pahoiksi teoiksi on mielestäni absurdia mutta jälleen siellä taustalla se syy miksi olisi niin kiva että asia, joka on ollut jo 30jKr. olemassa pahoja ajatuksia seuraavat pahat teot olisi se asia joka olisi se pedonmerkki yhdistää tietynlaisia elämäntilanteita. Aivan, haluan että joku oivaltaa oikean vastauksen. En sanonut ihmisiä vaan vielä tarkemmin, elämäntilanteitaan.
Havainto pedonmerkin avaajista
8
55
Vastaukset
- Anonyymi
Jäikö minulta itse kysymys kysymättä?
Mikä yhdistää niitä kristittyjä ihmisiä, jotka sanovat että mikrosiru ei ole pedonmerkki?
Tarkoitan vain kristittyjä ihmisiä ja heidän esilletuomiaan näkemyksiä siitä että mikrosiru ei ole pedonmerkki, mikä yhdistää heitä toisiinsa? Joka tapauksessa. Kun päätin ottaa Suomen ylvään vaakunan avattareeni, huomasin yhtäkkiä, että sehän onkin pedonmerkki. Niinpä oli kiireesti korvattava kauhea peto harmittomanpuoleisella sekasyöjällä.
Villisika ei tietenkään ole aivan harmiton vaan aika raju elikko, mutta kesystähän onkin nyt kyse.- Anonyymi
Joillain ei ole itsetuntoa vaikka on hieno haalarikin.
- Anonyymi
" Mikä yhdistää niitä kristittyjä ihmisiä, jotka sanovat että mikrosiru ei ole pedonmerkki? "
" syy ei ole hengellinen vaan inhimillinen, lihallinen. "
On olemassa paljon saarnamiehiä joita rakastan ihmisinä joilta saan opetusta. Heitä ovat mm. Lasse Erpiö, joka uskoo pedonmerkiksi mikrosirun, Leo Mellerkin on sellainen, Suomen parhaiten Raamatun tunteva kristitty julkisuudessa, mitä arvioida osaan.
Pedonmerkki ei ole kannalla on ollut Markku Veilo tosin varauksen kanssa jos oikein ymmärrän puheitaan. Ja onhan niitä muitakin mutta henkilöiden nimiin enempää menemättä ja heidän elämäntilanteistaan en kaikkea tiedä, joten jätetään vastaamatta kun ei mitään mieleen tule yhdistävänä tekijänä.
Mutta joku inhimillinen tekijä voisi olla vaikka perheellisyys vai miten sen sanoo se kun ihmisellä on vaimo ja lauma lapsia elätettävänään ja vastuullaan.
Olisiko ikä yhdistävä tekijä. Mitä nuorempi niin sitä rahakeskeisempi mutta kun ikää on ja on valmis vaikka kuolemaankin ihan oikeastikin niin sellainen voisi tehdä eroa. Ihminen , jolla on elämää edessään tilastollisesti aika lailla voisi olla sillä kannalla että mikrosiru ei ole pedonmerkki kun taas vanhempi veli tuumii että onhan se.
Jokatapauksessa se mikä pedonmerkki tulee olemaan on juttu josta ei jää epäselvyyttä ja just sen takia itse en oleta pedonmerkin olevan jokin aineeton juttu vaikka ymmärränkin alkumatkaa hieman mihin sen näennäinen järkeenkäypyys vetoaa. Justiinsa siihen ihmisessä vaikuttavaan inhimilliseen puoleen joka haluaa päästä helpommalla vaikka tietää että nyt mennään vaikeamman kautta.
Mauno Mattilalla on kuitenkin kaikki kolme olemassa: Vaimo, lapset, nuori enemmän kuin vanha mutta hän sanoo että pedonmerkki on fyysinen vehje.
Tuota, muistini varassa menen että jos sanoin jostakin julkimokristitystä väärin niin sori veljeni.
Itse ajattelen että perheellisyys voisi olla yhdistävä tekijä poikkeukset huomioiden valitsemaan sen kummallisen vaihtoehdon että mikrosirua ei haluta nähdä ilmiselvänä pedonmerkkinä.
CommandoHauis52 Olen kuullut, että Israelin sotilailla on tällainen siru, siitä syytä, että jos joutuu vihollisen vangiksi, hänen voidaan paikantaa ja hakea kotiin.
Minusta se kertoo hyvän paimenen tarinaa kadonneesta lampaasta.- Anonyymi
Mitä onko tämä muuttunut? Olen tähän asti luullut, että kyse on mikrosirusta joita meillä kaikilla riittää. Paitsi tietenkin minulla koska elän vielä oravannahka aikaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175