Jo on aikoihin eletty! Kauppatieteilijän ja teekkareiden omistama taksiyritys hakenut lupaa myydä alkoholipitoisia juomia taksissaan. Naurettavaa! Kas kun ei vaikka maksullisia seksipalveluja tai huumemyyntiä! Aikovat vielä valittaa päätöksestä....No, kun on lusikalla annettu......
Naurettavin ehdotus ikinä
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Totta, todella naurettavaa.
Naurettavaa on se, että melkeinpä missä tahansa muualla maailmassa tuo olisi ollut ihan läpihuutojuttu ja luvat tulleet samantien, jos sellaisia olisi edes tarvittu.
Surullista sensijaan on se, että suuri osa suomalaisista on aivopesty tuohon asenteeseen, että alkoholi on paholaisen tuote ja sen myyntiä ja käyttöä tulee valvoa ettei vaan ihmisille käy mitään kauheaa. Tämä asenne on havaittavissa aloittajankin tekstistä.
Merkillistä miten ne 6 miljardia ihmistä Suomen ulkopuolella pärjää ilman holhousta. - Anonyymi
Kaupat ja ravintolat ja tilaisuudet missä myydään luvalla alkoholia on sitä varten. Suomessa on laki niitä asioita varten ja nyt ollaan suomessa-ei missään muualla. Taksi ei ole sopiva siihen tarkoitukseen. Taksi on kuljetusta varten. Aluehallintoviraston perustelut kieltoon aiheellinen ja oikea.
- Anonyymi
Miten muut kuljetusvälineet ovat sopivia, laivat, junat, lentokoneet? Aluehallintoviraston perusteet olivat juuri niin heikkoja, että valittaminen kannattaa varmasti.
- Anonyymi
Eikös taksissa kuitenkin eväitä saa syödä?
Jos on pitkäkin matka niin kaljaa ja pizza eväänä?
Kuka vahtii, kuka möi, kuka osti... onko kuitit tallessa jne... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös taksissa kuitenkin eväitä saa syödä?
Jos on pitkäkin matka niin kaljaa ja pizza eväänä?
Kuka vahtii, kuka möi, kuka osti... onko kuitit tallessa jne...Tottakai! Vastaavasti taksikuskit voivat tulla työpaikallesi syömään eväitään pöytäsi kulmalle. Vastavuoroisuutta nääs.
Miksiköhän näin ei ole tapahtunut?
- Anonyymi
Painepesurilla tila-auto puhtaaksi sisältä. Vuoraa auton sisältä pesunkestäväksi niin voivat rauhassa läikytellä ja oksennella. Ei muuten toimi kauan juottolana. Ei hyvä idea ollenkaan vaikka kuulostaa kivalta.
- Anonyymi
Mun ajamassa taksissa ei syödä eikä juoda.
- Anonyymi
Taksikuskit tuntien ne kuitenkin myisivät juomat pimeästi, koska taksamittari ei vahdi sitä(kään).
- Anonyymi
Mun taksissa tulee juoda kaljaa, jos sitä on mukana. Mut oonkin uuden ajan taksiyrittäjä. Mun palveluasenteeseen kuuluu, että bileet alkaa taksissa, matkalla kohteeseen.
- Anonyymi
Marketista pitää ostaa eväät matkaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703