Mää luule, et mun tarttis vähä selosta tätä meijä Neohumanismi, ko siit ni kauhiast puhuta. Toi Ropespiäri on armottoma viksu miäs, mut ko se puhu ni hianoi, et kaik ei iha ain taju, mitä se oikke meina.
Ensimmäine juttu o, et mailma on menos aiva kauhiaks. Tää tapahtu sen takki ko 1300 luvul meijä meemi kivettysivä (emmä ny ruppe selittä mikä se meemi o, mut hiano asia se kumminki o) Oikesta siit saakka olla menty huanompa päi. Se vaa voi näyttä silt, et jotta oltas saatu aikka, mut kyl se kaik on pelkkä harha.
Kuitenki koht alka semmone rytinä, et ei semmost iki enne o nähty. Älkä peljästykö, sil me olla poikatten kans kekattu, kui me siit selvitä. Me tehrä neohumanistine yhteiskunta. Ja se sit selvi kaikest ja säilyttä meijä kultturi. Ja tappa tiätty Elitti ko ne o petturei kaik.
Tää Neohumanistine yhteiskunta o hyvi pal erilaine ko tää nykyne. Se ol pal armottomampi, mut hianompi. Eikä siäl o ketä ulkomaalassi. Mittä pualuei ei tiätenkä ol. - Tai tiätty meijä Neohumanisti ova, mut ei sit mittä muut. Sit siäl o tuamioistuimis pelkki kansalaissi, neki tiätty Neohumanistei, mittä tuamarei ei tarvita ko ne kuitenki olisiva Elitti. Nii ja Elitti o jo tapettuki – armottomast tiätty.
Kaik tuamio ova eriomase kovi. Ja julkissi. Ja hirviä armottomi. Me ko olla ni armotont porukka. Ei ihmise muute usko. Mut täst kaikest hualimat me olla kaik tosi viksui. Toise vaa eivä ossa ymmrtä kui tärkiä tämmöne asia oikke o.
Näi me olla poikatte kans jakopiinilupis funteerattu.
Muutama asia
5
437
Vastaukset
- stadilainen
Kandee snaijaa, et toisen tappaminen väärin. Mä en hiffaa miks turkulaiset on niin ehdottomii.
Ei näitä murrejuttuja lue pirukaan.
- Aurelianus
... alkuperäiset tekstit ovat helposti löydettävissä kunhan pomppii Suomen Sisun keskustelupalstalle ja etsii nimellä Robespierre...
Murrejutut ovat mutebn oma taiteen lajinsa ja hyvä yritys ei takaa onnistumista... - Köörinki
Aurelianus kirjoitti:
... alkuperäiset tekstit ovat helposti löydettävissä kunhan pomppii Suomen Sisun keskustelupalstalle ja etsii nimellä Robespierre...
Murrejutut ovat mutebn oma taiteen lajinsa ja hyvä yritys ei takaa onnistumista...Nii, siäl ne ova kaik. Juur niinko hän sano. Siält löytyy kaik häne armottoma ja fiksu ajatukse. Tää mun oli vaa semmone tiivistelmä. Emmää millää tappa yritä olla mestari parempi. Hän on johtaja ja me muu poja vaa novisei. Hän on ni armotonki.
Köörinki ja muut jakopiinilupi poja
- Aune Lianus
Pitääkös sitä olla tuommosen kanssa niin tosissaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429