Feministinen puolue

Anonyymi

Feministinen puolue on pahinta paskaa mitä oon ikinä kuullut. Tänään varsinkin nauroin erityisen paljon kun eräs feministi tuli avautumaan miesten ja naisten palkkaeroista. Löin naiselle faktat tiskiin palkkaeroista, lisäksi otin esille miehille pakollisen armeijan niin eiköhän nainen hiljentynyt.

11

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Säälittävähän se on: joka toinen edustaja on mielenterveyskuntoutuja, ja osalla se oli jopa ainoa "meriitti".

    • Sekopäät hakeutuvat mielenterveysalalla usein omakohtaisten angstiensa ohjaamina.

    • Feminismi on vähän kuin käärepaperin nauhat.

      Paketti pysyy kasassa ilmankin, mutta käärenauhojen avulla paketti on kauniimpi.

    • Anonyymi

      Feministinen puolue sai EU-vaaleissa vain rapiat 3 000 ääntä, vaikka koko Suomi oli vaalipiirinä!?

      Eli tuo määrä selittyy pelkkien aktiivien, toimittajien ja kulttuuri-ihmisten äänestämisellä.

      Joten eivät suomalaiset naiset paljoa perusta toksisesta feminismistä...

      • Kun asian ympärille täytyy rakentaa puolueorganisaatio, ollaan heikoilla jäillä.
        Tästä syystä puolue ei ole menestynyt.

        Feministejä on kyllä joka puolueessa, mutta se ei ole ns kärkiteema juuri kenenkään poliittisessa agendassa

        Pelkästään feminismiin keskittyvä puolue on yhtä turha/tarpeellinen kuin piraattipuoluekin, jonka teemana on romuttaa tekijänoikeuslaki jolloin kaikki luomiseen perustuva tuottaminen ja sen tulokset olisi vapaasti kaikkien hyödynnettävissä.
        Ilmaiseksi.

        Sinällään surkuhupaisaa, että varastamisen laillistamiseen tähtäävä piraattipuolue sai enemmän ääniä, kuin feministit ja vaaliliiton realisoituessa edustajan paikaksi, olisi Petrus Pennasesta tullut kansanedustaja.
        Ei Katju Arosta.


      • Anonyymi

        Ihmisyyden perus arvoihin kuuluu varmaan asioista oppiminen. Ja kun aineellista hyödykettä voidaan kopioida...

        Huomaatko ongelman tässä..?

        Moni ei puhu mutta moni sen on huomannut jo aikoja sitten...

        Miten me laitamme hintaa asialle joka on käytännössä palvelu jonka voi kopioida loputtomasti?

        Jos joku hieroo sinun selkäsi kuntoon... Voiko sen kopioida?

        Jos joku kahlaa aavikossa kolme vuotta ja kuvaa sen...

        Sepä voidaan nyt kopioida. Ihan niinkuin äidin pulla resepti.

        Tähän jos keksit ratkaisun niin pääset luultavasti Timen ja Lifen kanteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisyyden perus arvoihin kuuluu varmaan asioista oppiminen. Ja kun aineellista hyödykettä voidaan kopioida...

        Huomaatko ongelman tässä..?

        Moni ei puhu mutta moni sen on huomannut jo aikoja sitten...

        Miten me laitamme hintaa asialle joka on käytännössä palvelu jonka voi kopioida loputtomasti?

        Jos joku hieroo sinun selkäsi kuntoon... Voiko sen kopioida?

        Jos joku kahlaa aavikossa kolme vuotta ja kuvaa sen...

        Sepä voidaan nyt kopioida. Ihan niinkuin äidin pulla resepti.

        Tähän jos keksit ratkaisun niin pääset luultavasti Timen ja Lifen kanteen.

        "Ihmisyyden perus arvoihin kuuluu varmaan asioista oppiminen. Ja kun aineellista hyödykettä voidaan kopioida...

        Huomaatko ongelman tässä..?"

        En, mutta Otavan lakimies saattaa soitella sinulle jos alat kopioida heidän oppimateriaalejansa.
        Perustelusi ei luultavasti tule olemaan kovinkaan tehokas kun käräjillä tuomarille kerrot että sinulla on tarve oppia asioita.


    • Anonyymi

      hupaisaa. tämä on aivan väärässä paikassa.

    • Anonyymi

      Feministinen puolue on kuulemma menossa vaaliliittoon sinisen tulevaisuuden kanssa ensi vaaleissa.

      • Anonyymi

        Se onkin sopivan kokoluokan puolue.
        Piraattipuoluekin oli feministiselle puolueelle liian suuri liittolainen, sillä feministit jäivät kannatuksessa kakkosiksi.


    • Anonyymi

      Feministejä on vähemmän kuin sirpalekommunisteja. Mölyä piisaa, mutta asiaa tai kannatusta ei ole.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe