Paras seurakunta ikinä!

Anonyymi

Helluntaiseurakunta on paras mahdollinen seurakunta!

En ole missään tavannut yhtä ystävällisiä, rakkaudellisia ja armotäyteisempiä ihmisiä!

He ovat iloisia, hyväntahtoisia ja aina auliita auttamaan käytännön asioissa!

He myös noudattavat Jumalan sanaa niin kuin se on kirjoitettu! Samaa ei voida sanoa muiden seurakuntien uskovaisista. :(

On ihan sama, mihin paikalliseen seurakuntaan menen, niin kohtaan aina yhtä hyvän vastaanoton ja rakkauden ilmapiirin, jossa Pyhä Henki on läsnä elävällä tavalla!

Onko sinulla vastaavia kokemuksia omasta seurakunnastasi?

13

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mihin katosi itsekriittisyys ja totuuden tunnustaminen?

Helluntaiseurakunnat eivät ole sen parempia kuin muutkaan kristilliset seurakunnat - noin lähtökohtaisesti. Seurakunta muodostuu vajavaisista, keskeneräisistä ja monin tavoin vajavaisista ihmisistä, joten jokainen joutuu kohtaamaan pettymyksiä ja väärää kohtelua siellä. Helluntaiseurakunta ei tee tässä suhteessa poikkeusta.

Oletko trolli vai mistä moinen kehumisen tarve oikein johtuu?

• Anonyymi

Luterilainen seurakunta on siitä hyvä, että siellä ollaan itsekriittisiä. Siellä uskalletaan puuttua kirkon sisäisiin ongelmiin ja vääryyteen, joka rehottaa kirkon sisällä. Voi olla, että vapaissa suunnissa ei toimita yhtä rehdisti ja avoimesti, mutta uskoisin sen olevan kuitenkin Jumalan tahto. Kyllähän Paavalikin ruoti muita seurakuntia sen mukaan, mikä oli kulloinkin totuus ja tarve? Jos kaikki asiat eivät sujuneet piirustusten mukaan (Jumalan sanan ja tahdon mukaan), niin sitten ne asiat otettiin esille käsiteltäväksi ja toimittiin niiden korjaamiseksi, jotta Jumalan tahto saisi tapahtua.

On mahdotonta, että seurakunta olisi joka hetki täydellinen mistään muusta syystä kuin lahjavanhurskauden ansiosta. Luterilaiset ovat ymmärtäneet tämän asian ja sen vuoksi kaikki ovat sinne tervetulleita. Seinät ovat siellä kaukana toisistaan ja katto korkealla, joten tilaa riittää kaikille ja niin riittää myös syntisiä, joille armoa tarjotaan armonvälineiden kuten ehtoollisen ja kasteen kautta.

• Anonyymi

lue edelliset ketjut. . .

mieti sitten !!!

• Anonyymi

kysy niiltä "uskovien kotien " lapsilta . . .onko "paras". . .

• Anonyymi

löydät sieltä max 3 % aitoja USKOVIA IHMISIÄ-

p.s. neljänkymmenen vuoden kokemuksella. . .

• Anonyymi

kuuluitko sinä itse siihen kolmeen prosenttiin?

• Ei meistä kukaan ole maan päällä täydellinen mutta kyllä minulle on helluntaiseurakunta kelvannut hengelliseksi kodiksi keväästä - 87 alkaen ja kävin jo sitä ennen vuosia tilaisuuksissa.

• Anonyymi

kovin helposti siellä tuomitaan, ohjeistetaan.

itse uskossa, en ole saanut Jumalaltalupaa "tuomita" ketään, en edes "maailman" ihmisiä, niin.

• Onhan siinä valtava eksytys jo kun alkaa kokemaan jotakin parasta ja alkaa vertailla. Kristuksen seurakunnassa arvioidaan ihan toisilla perusteilla, onko syntien tunnistaminen ja tunnustaminen, sekä veren evankeliumi läsnä. Vai onko omanvanhursakauden vahvistaminen lihaa viihdyttävä biletys keskeistä. Samoin tuo että ihymisille luvataan terveyttä ja hyviä päiviä maailmassa, kun Kristus lupasi tuskaa, vainoa ja kärsimystä. Jumalan tahtoon taipumaton liha perkele ja maailma puristavat valvovaa kristittyä.
      Viihdehomma ja menestyksen lupailu ei ole kristinuskoa, kun luette Raamattua se selviää äkkiä millaista uskovien elämä on.

• Anonyymi

Kuule jos minä kuuluisin joukkoon joka on riidellyt itsensä yli kolmeenkymmeneen karsinaan, niin olisin melko hiljaa melkein kaikissa kysymyksissä enkä oikein paljoa viitsisi opettaa ketään muita.

• Yrittihän HELL kultti rahastusmielessä tuotteistaa mm. Matti Nykäsenkin... RAHA on HELLkultin jumala. Hyi saatana.

• Anonyymi

älä puhu roskaa ihan aina !

• Anonyymi

Lika barn läker bäst.
      Kun on kaikilla täysin kritiikittä samat harhat niin onhan se helpompaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe