Huutokaupat netissä.

Anonyymi

Olen pannut merkille huutokaupat.com sivustoilla myydään eniten tarjoavalle,koskien autokauppaa,olin mukana huutamassa yhtä kohdetta jossa euron korotukset kaikki oli ok,mutta kun aika oli melkein lopussa joku korotti 75 eurolla, ja kauppa jatkui tietenkin,niin kuin pitääkin,mutta hetkisen kuluttua sama tarjoaja nosti omaa tarjoustaan uudelleen?Mikähän mahtoi olla poinntti,ja se ei jäänyt yhteen kertaan vaan kyseinen tarjooja voitti kohteen ,epäilen rehellisyyttä.Ps.tiedän että vaikka myydään otsikolla eniten tarjoavalle,myyjä päättää myykö vai ei.Mutta tommonen kusettaminen ei oikein istu mun ajatusmaailmaan.Tämä kyseinen tapahtuma koski Autohuiput Espoo myynnissä ollutta Renault Megane farkku vm.2005. Nimimerkki Rehti

6

128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huutokaupat.com täyttä kusetusta, yksikään rehti liike ei siellä myy. HUOM! Huutokaupat.com toimii kohteen myyjänä eli jos tuote ei ole sitä mitä luvataan, huutokaupat.com on vastuussa tuotteesta.

• Anonyymi

Eivät ainakaan valvo ilmoituksia kuten väittävät , esim. myytävän ajoneuvon vuosimalli luulisi olevan melko oleellinen tieto myytävästä kohteesta , järjestäin tämmöstä hämyhommaa , nyt oli kamuxin ilmoitus joka iski silmään. no tuosta putiikista en osta enään mitään , kerta riitti.

• Anonyymi

Huutokaupat.com on vastuussa kaikesta mitä siellä myydään, he ovat myyjiä eli vastuu heidän.

• Anonyymi

Tuskin oli suuri menestys vaikka et autoa saanutkaan. Siellä myyjät myyvät kaikkea paskaa ilman mitään vastuuta mistään ja itse korottavat hintoja. Huutamalla hyväksyt sopimusehdot ja sitoudut ostamaan ja myyjät voivat ihan vapaasti muokata ja muuttaa ilmoitusta ja "sopimusta" tekemäsi tarjouksen jälkeen.

• Anonyymi

Nykyisin huutokaupat.com on tuotteen myyjä eli ovat vastuussa myytävistä tuotteista.
      Tosin saattavat väittää muuta, ylimielisyys vähän alkaa paistamaan tässä kioskissa, tainnut tulla vatta jo täyteen rahoo.

Valitusta vaan kuluttajariitalautakuntaan niin 100% saat paskasta tuotteesta rahat takas.

• Anonyymi

Ahneutta sanon minä.
      Mezzoforte OY ei välitä paskaakaan asiakkaista, rahaa tulee niin kaikki hyvin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      69
      3034
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      43
      2963
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      50
      2302
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      340
      1966
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1739
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1565
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1368
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1227
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1146
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1106
    Aihe