Sukupuu

fanitsu

Hei, Viittiskö joku tehdä sukupuun kaunareiden käänteistä. Vitsinä kävin viime kesänä miehelleni vääntämään sellaista, mutta paperi loppui alkuunsa eikä kaikki nimetkään muistu mieleen (siis kaunareiden nimet )

15

3101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mä-

      iso urakka!:)

    • koska

      käsikirjottajat keksii koko ajan uusia salattuja suhteita kaunareiden välille.

      Sukupuu on vanha jos sen saa tehtyä

      Ridge olikin Massimon poika yms.

    • kivakiva

      Miksi vauvautua kun netti on väärällään jo näitä. Esim. SoapCentralin sivuilta saa puut ihan ilman omaa tuskaa.

      • heh..

    • SoapCenteristä

      Tuolta SoapCenterin sukupuustahan löytyy joitakin paljastuksia, mitä ei ole tainnut Suomessa vielä näkyä.. Kuinkahan usein ne muuten päivittää noita sukupuita ja muita tietoja.. iso homma..

    • Qinii

      Juu, mä oon kanssa yrittänyt, mutta se oli niin hankala saada selkeäksi (noilla kun on avioliittoja kaikkien kanssa kaikissa sukupolvissa bluhaah...)...täytyis olla aikaa käyttää sommitteluun aikaa. Jos en kesäksi saa töitä niin ehkä sitä sitten lomaillessa voisi yrittää vääntää :D

    • katiliini 83

      kenen tytär /sisar on Ivy Forrester siis uusi tuleva kaunareiden hahmo??

      • Ivy Forrester on Eric Forresterin veljentytär.


    • Elsa-Pekka

      Minkäniminen on Eric Forresterin veli?

      • John Forrester, Ericin isoveli.


    • Elsa-Pekka

      Entä ketkä olivat Forresterin veljesten Ericin ja Johnin vanhemmat?

      • Eipä löytynyt netistä siihen vastausta, mainittiin vaan sanalla vanhemmat.


    • 1819

      Aika erikoista?
      Kyse on rooleista ja kuvitelluista henkilöistä. Ette voi olla niin tosissanne että heillä pitäisi olla sukupolvien sukupuu!?
      Kuinka moni oikea ihminen tuntee tai tietää sukuaan edes kolme polve taaksepäin.
      Ei ollut sukunimiä vielä 1800-luvulla, sodat heitti ihmisiä eri paikkakunille ja uusiin oloihoin. Kirkonkirjat ovat vaikea selkoisia ja huonolla käsialalla kirjoitettuja.
      Lehtolapsia on aina ollut, koska oikeastaan mitään ehkäisyä ei ollut.

      Tulevaa edes Kaunareissa ei ole pitkälle kirjoitettu koska Suomi on nyt vain puolivuotta "jäljessä" kirjoitetusta.

    • Elsa-Pekka

      Kyllä Yhdysvalloissa oli sukunimet 1800-luvulla.

      • Varma Haru

        Näetkö oman nenänpääsi?
        Pidemmälle ei ole tarvetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe