Sukupuu

fanitsu

Hei, Viittiskö joku tehdä sukupuun kaunareiden käänteistä. Vitsinä kävin viime kesänä miehelleni vääntämään sellaista, mutta paperi loppui alkuunsa eikä kaikki nimetkään muistu mieleen (siis kaunareiden nimet )

15

2710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mä-

      iso urakka!:)

    • koska

      käsikirjottajat keksii koko ajan uusia salattuja suhteita kaunareiden välille.

      Sukupuu on vanha jos sen saa tehtyä

      Ridge olikin Massimon poika yms.

    • kivakiva

      Miksi vauvautua kun netti on väärällään jo näitä. Esim. SoapCentralin sivuilta saa puut ihan ilman omaa tuskaa.

      • heh..

    • SoapCenteristä

      Tuolta SoapCenterin sukupuustahan löytyy joitakin paljastuksia, mitä ei ole tainnut Suomessa vielä näkyä.. Kuinkahan usein ne muuten päivittää noita sukupuita ja muita tietoja.. iso homma..

    • Qinii

      Juu, mä oon kanssa yrittänyt, mutta se oli niin hankala saada selkeäksi (noilla kun on avioliittoja kaikkien kanssa kaikissa sukupolvissa bluhaah...)...täytyis olla aikaa käyttää sommitteluun aikaa. Jos en kesäksi saa töitä niin ehkä sitä sitten lomaillessa voisi yrittää vääntää :D

    • katiliini 83

      kenen tytär /sisar on Ivy Forrester siis uusi tuleva kaunareiden hahmo??

      • Ivy Forrester on Eric Forresterin veljentytär.


    • Elsa-Pekka

      Minkäniminen on Eric Forresterin veli?

      • John Forrester, Ericin isoveli.


    • Elsa-Pekka

      Entä ketkä olivat Forresterin veljesten Ericin ja Johnin vanhemmat?

      • Eipä löytynyt netistä siihen vastausta, mainittiin vaan sanalla vanhemmat.


    • 1819

      Aika erikoista?
      Kyse on rooleista ja kuvitelluista henkilöistä. Ette voi olla niin tosissanne että heillä pitäisi olla sukupolvien sukupuu!?
      Kuinka moni oikea ihminen tuntee tai tietää sukuaan edes kolme polve taaksepäin.
      Ei ollut sukunimiä vielä 1800-luvulla, sodat heitti ihmisiä eri paikkakunille ja uusiin oloihoin. Kirkonkirjat ovat vaikea selkoisia ja huonolla käsialalla kirjoitettuja.
      Lehtolapsia on aina ollut, koska oikeastaan mitään ehkäisyä ei ollut.

      Tulevaa edes Kaunareissa ei ole pitkälle kirjoitettu koska Suomi on nyt vain puolivuotta "jäljessä" kirjoitetusta.

    • Elsa-Pekka

      Kyllä Yhdysvalloissa oli sukunimet 1800-luvulla.

      • Varma Haru

        Näetkö oman nenänpääsi?
        Pidemmälle ei ole tarvetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe