Miksi Martina valehtelee?

Miksi Martina valehtelee, vaikka paikalla olleet todistavat toista?

https://www.seiska.fi/Uutiset/Jos-ystava-ei-olisi-tullut-valiin-Martina-olisi-lyonyt-Saraa-Julkkiskaunottaret-todistivat

Eikö ole typerää luulla, ettei totuus paljastu?
Ilmoita

13 Vastausta

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Sieppi on kyllä ärsyttävä virnottavan naamansa kansaa joten en yhtään ihmettele, että käsirysyjä voi olla.
2 VASTAUSTA:
Juuri samalla lailla Martinakin näyttää ajattelevan, että jos naama ei miellytä, on luvallista antaa äidillinen opetus. Nyrkki heilahtaa.

Sikäli ristiriitaista, että toisaalta Martina esittää niin nuorekasta, mutta muuten on kuin Pohjolan emäntä kynnet nännien paikalla.
Anonyymi kirjoitti:
Juuri samalla lailla Martinakin näyttää ajattelevan, että jos naama ei miellytä, on luvallista antaa äidillinen opetus. Nyrkki heilahtaa.

Sikäli ristiriitaista, että toisaalta Martina esittää niin nuorekasta, mutta muuten on kuin Pohjolan emäntä kynnet nännien paikalla.
Mutta olisiko Martina itse valmis vastaanottamaan nyrkkiä naamaan? Hänen naamansa ei miellytä minua lainkaan.

Minulla on muuten erittäin kova lyönti. En ole riidanhaastaja enkä väkivaltainen, mutta lyön jos päälle käydään ja en pääse pois tilanteesta muuten. Kerran on näin käynyt, kaksi hullua muijaa kävi kimppuun. Löin toiselta leuan rikki, lensi kuin jauhopussi muutaman metrin. Kaverinsa ei sitten enää viitsinyt yksin alkaa isottelemaan minulle.

Hiljaiset tädit voivat yllättää. Joten kannattaisi Martinan opetella käyttäytymään. Saattaa muuten sattua hänelläkin joskus texwiller-leukaan...
+Lisää kommentti
Niinhän tuo syyttää poliisia siitäkin, että ajoi ilman ajokorttia. Miten voikin olla, että kaikki on aina jonkun muun, kun tämän Aitolehden ihan oma vika?
1 VASTAUS:
Laskut ulosotossa = Annen vika.
+Lisää kommentti
Sakosta purnaaminen oli kaiken huippu. Jos ei ole korttia, ei ole ajolupaa. Ja jos ei ole korttiaan lunastanut, ei se polisin vika ole.
Vai olettaako Martina olevansa niin merkittävä henkilö, että poliiseilla on ruksi kalenterissa, koska partio tuo tuoreen kortin kotiin?

Niin no, onhan partio poikennut muutenkin. Silloin ei tainnut olla kortti hyllyllä, kun oli joku muu härdelli. Ei varmaan Martinan vika sekään.
1 VASTAUS:
Martinan ja Stefanin Kasarmikadun juttu oli vain rakkautta, äidillisiä otteita ja fillarilla kaatumisia.
+Lisää kommentti
Valehtelee siksi, koska on niin ylimielinen, ettei edes nää tehneensä mitään väärää. Ei Martina välitä muista ihmisistä kuin siltäosin kuin voi heistä hyötyä. Hän kuvittelee, että on aina oikeassa ja hänellä on oikeus tehdä mitä vain. Ja muiden tehtävä on vain se hyväksyä. Kyllä se hänen maailmankuvansa aika hyvin sieltä rivien väleistä paistaa vaikka kuinka julkaisisi höpöhöpö mietelauseita tai yrittäisi valkopestä itseään luottoimittajiensa avulla. Kohta ilmestyy taas jokin läpätilääjuttu johonkin naistenlehtien voisin melkein lyödä vetoa.
Ilmoita
Lehdet aina lisää dramatiikkaa tapahtumiin, jotta myisivät lehtiään enemmän. Oikeasti kyse oli pienestä sananvaihdosta.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Mä pidin Martinasta joskus. Pidin siitä, että se oli sitkeä ja oikeesti yritti nousta sieltä tavan tallaajien sekametelisopasta edukseen.

En tykkää enää siitä siksi, että se kuvittelee olevansa jotain erityistä. Se ei ole tehnyt vuosiin mitään sellaista, mistä se voisi ottaa kunniaa itselleen. Martina on omahyväinen , itsekäs ja muiden saavutuksilla "ratsastava" mistään mitään piittaamaton ikääntyvä nainen. Jotenkin sen käytöksestä tulee mieleen sellainen idiotti, joka sanoo, "että etteks te tiedä, kuka mä oon". Martina on ylpistynyt ja kuvittelee itsestään liikoja.

Mulle on tullut mieleen, että onko Martina oikeesti kateellinen Kimin Mintulle siitä, että Minttu oikeesti nai rahakkaan Kimin ja on ihan nätti nainen. Kimista ja Mintusta kera lapsien on hienoja kuvia milloin mistäkin ja näyttävät aina onnellisilta ja rakastuneilta. Jotenkin vaan tuntuu, että Martina matkii Minttua, vaikkei Martinalla saumoja Stefun kanssa ole edes "hyttysen paskan vertaa" yltää samaan.
2 VASTAUSTA:
Olipa ilkeästi sanottu. M on kuitenki kv-tason ambassador, triatleetti, artisti ja ravintoexpertti. Onpa Voimavalmentajakin ja gladiaattori.
Hyvin sanottu, ihanaa, että täällä alkaa Martinaa kannustavien joukko olemaan enemmistönä. Saavat arvostelijat hieman nenilleen.
+Lisää kommentti
Olisi kertonut lehdistölle suoraan mitä tapahtui. Mutta meni itkemään peilin eteen ja muisti sitten että kohta alkaa Atlannin purjehdus ja sitten ihmiset taas kehuu häntä
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miksi Martina valehtelee?

Miksi Martina valehtelee, vaikka paikalla olleet todistavat toista?

https://www.seiska.fi/Uutiset/Jos-ystava-ei-olisi-tullut-valiin-Martina-olisi-lyonyt-Saraa-Julkkiskaunottaret-todistivat

Eikö ole typerää luulla, ettei totuus paljastu?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta