Mistä löydän sinut ihana mies joka et kammoksu kun naisella genitaaliherpes :(
Elämänkumppani
8
832
Vastaukset
Onnea matkaan...
Olen koettanut valistaa ihmisiä tuhoamasta omaa elämäänsä ja kuten sinunkin viestistäsi voi päätellä, niin asia ei ole todellakaan merkityksetön, kuten jotkut antavat ymmärtää...
Populasta 25% sairastaa hsv2- tyypin herpestä, joten kyllä sinulla on silti ihan kohtuudella valikoimaa tuossa, eli miehistä sinulla on 12.5% valittavanasi..Tosin läheskään kaikki heistä eivät ole sinkkuja...Onnesi on, että olet nainen, koska kumppanin löytäminen on silloin helpompaa...
Muista olla vastuullinen ja kertoa asiasta jokaiselle partnerillesi ennen kuin seksi tulee kuvioihin. Jokaisella on oikeus tietää ja päättää itse ottaako riskin taudille.- Anonyymi
Matematiikka ja laskuoppi ei taida olla vahvinta osaamistasi
Anonyymi kirjoitti:
Matematiikka ja laskuoppi ei taida olla vahvinta osaamistasi
Mitä tarkoitat?
Jos ajatellaan, että ihmisiä on 5000 000 X 25%/100 = 1250 000 sairasta ihmistä.. Näistä puolet on miehiä = 1250 000: 2 = 625 000 miestä
625 000 : 5000 000 x 100 = 12.5% miehistä kantaa hsv2 virusta, eli juuri niin kuin aiemmin sanoin.
Aloittajalle on siis tarjolla 625000 sairasta miestä.....Mutta tuosta luvusta on tietysti vähennettävä kaikki jo varatut sairaat miehet....Onnea matkaan!blade83 kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Jos ajatellaan, että ihmisiä on 5000 000 X 25%/100 = 1250 000 sairasta ihmistä.. Näistä puolet on miehiä = 1250 000: 2 = 625 000 miestä
625 000 : 5000 000 x 100 = 12.5% miehistä kantaa hsv2 virusta, eli juuri niin kuin aiemmin sanoin.
Aloittajalle on siis tarjolla 625000 sairasta miestä.....Mutta tuosta luvusta on tietysti vähennettävä kaikki jo varatut sairaat miehet....Onnea matkaan!Aaah...Sorry. Pakko myöntää ajatus virhe..Olet oikeassa:)
625 000 : 2500 000 x 100 = 25%
Eli todellakin 25% miehistä kantaa hsv-2 virusta.
-Joka tapauksessa lukumäärä on tuo yllä oleva 625 000...:)
Kiitos oikaisusta.- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Jos ajatellaan, että ihmisiä on 5000 000 X 25%/100 = 1250 000 sairasta ihmistä.. Näistä puolet on miehiä = 1250 000: 2 = 625 000 miestä
625 000 : 5000 000 x 100 = 12.5% miehistä kantaa hsv2 virusta, eli juuri niin kuin aiemmin sanoin.
Aloittajalle on siis tarjolla 625000 sairasta miestä.....Mutta tuosta luvusta on tietysti vähennettävä kaikki jo varatut sairaat miehet....Onnea matkaan!Jos populasta 25% ja näistä puolet miehiä niin myös miehistä 25% :) ei se prosentti siitä muutu. Todellinen numeromäärä oikein = 625 000. Tosin, uusimmat arviot ovat, että noin 20% on se. Mutta, aika sama kuitenkin. Suurimmalla osalla täysin oireeton eikä edes tiedossa.
- Anonyymi
Tai sitten pidättäydyt seksistä tyystin.
- Anonyymi
Hei dorkat jos oma herpes ahdistaa niin aloittakaa estohoito. kun herpes ei pääse lääkityksen ansiosta kukkimaan on sen eteenpäin tartuttaminenkin äärimmäisen epätodennäköistä. Siis vielä epätodennäköisempää kuin niillä kenellä ei oireile ,mutta eivät syö estolääkettä . Estolääkitys maksaa 12 euroa/kk.
- Anonyymi
Tapaan hänet nyt. Profiilini on tässä https://docs.google.com/forms/u/1/d/e/1FAIpQLScq6auxxRWiV4of64BOBEcXxpQ4EMCsuroQW8YtKWvfdtwcWA/viewform
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542754
- 88944
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11925- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650- 82631
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565