Botti-kilpailu korttipeliin EpRik

Kilpailuun osallistustaan kirjoittamalla oma aliluokka Player:ille. Ylikirjoita metodit getDoubts(self, game) ja getPlay(self, game). Pelin säännöt löytyy tiedostosta rules.txt ja koodia lukemalla pitäisi ymmärtää miten peli toimii. Kaikki varmaan tajuaa, että metodit eivät saa muuttaa pelin tilaa mitenkään ainoastaan tutkia sen tilannetta ja ainoastaan niitä kohtia, jotka on pelaajalle sääntöjen mukaan näkyvillä, ja palauttaa pelaajan valitsemat toiminnot (sen epäileekö hän edellistä ja minkä kortin hän valitsee pelattavaksi ja minkä ilmoituksen sen arvoksi tekee). Myöskään mihinkään satunnaisuuden syövereihin ei saa katsella ja näin saada lisätietoja.

Koodit osoitteessa
https://repl.it/@minkkilaukku2/Epailykset-Rikki

Varmasti tuossa kyllä bugeja, kun en jaksanut testailla.

Turnaus voitaisiin toteuttaa vaikka niin, että neljän pelaajan pöydissä botit pelaavat kaikissa järjestyksissä (vaikka saman pakan järjestyksen joka kerta, niin on puoleetonta). Tätä simuloidaan monta kertaa, ja suurimman voittofrekvenssin saanut botti on voittaja.
Ilmoita


Bottien tiimaus on sitten vähän kyseenalainen pointti. Noh, eihän tämä niin vakavamielinen kilpailu ole, joten jos hyviä tiimi-metodeja keksitte, niin sallittakoon! Saa siis ilmoittaa kilpailuun useammankin erilaisen botin.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Botti-kilpailu korttipeliin EpRik

Kilpailuun osallistustaan kirjoittamalla oma aliluokka Player:ille. Ylikirjoita metodit getDoubts(self, game) ja getPlay(self, game). Pelin säännöt löytyy tiedostosta rules.txt ja koodia lukemalla pitäisi ymmärtää miten peli toimii. Kaikki varmaan tajuaa, että metodit eivät saa muuttaa pelin tilaa mitenkään ainoastaan tutkia sen tilannetta ja ainoastaan niitä kohtia, jotka on pelaajalle sääntöjen mukaan näkyvillä, ja palauttaa pelaajan valitsemat toiminnot (sen epäileekö hän edellistä ja minkä kortin hän valitsee pelattavaksi ja minkä ilmoituksen sen arvoksi tekee). Myöskään mihinkään satunnaisuuden syövereihin ei saa katsella ja näin saada lisätietoja.

Koodit osoitteessa
https://repl.it/@minkkilaukku2/Epailykset-Rikki

Varmasti tuossa kyllä bugeja, kun en jaksanut testailla.

Turnaus voitaisiin toteuttaa vaikka niin, että neljän pelaajan pöydissä botit pelaavat kaikissa järjestyksissä (vaikka saman pakan järjestyksen joka kerta, niin on puoleetonta). Tätä simuloidaan monta kertaa, ja suurimman voittofrekvenssin saanut botti on voittaja.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta