Timo Soinilla on kissanpäivät!

Anonyymi

Timo Soini viettää ansaittua kesälomaa mökillään Sastamalassa saunoen, makkaraa paistaen ja ryystämällä makkarat alas jääkylmällä oluella. Timo saa nauttia kiireettömästä rauhasta ja ladata akkujaan tulevia haasteita varten. Miestä kun revitään sinne sun tänne suuryritysten hallituksiin, konsulttihommiin, sekä esitelmöijäksi jättikorvauksilla erilaisiin tilaisuuksiin. Timo nauraa partaansa ja kuorii kermaa päältä. Ei ole Timolla ikävä paimentamaan persujen sekalaista mullikkalaumaa, jonka möläytyksiä sai hävetä ja selitellä medialle urakalla. Halla-aho pitäköön sen paskan, miettii Timo nauraen riippukeinussaan!

Timo veti pisimmän korren 😃

12

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kyllä makkaraa oluella pilaa!

• Kyllä miekin huuhdon grillimakkarani kurkusta alas laadukkaalla Chateau Rotschild -punaviinillä. Njamnjam!

• Anonyymi

Pääministeri lahjoitti Timolle polkupyörän, mutta ei auta miestä loivimmassakaan ylämäessä. Aika näyttää, miten äijän käy.

• Kylä käyp katteeks Timmoo...

• Anonyymi

Mitä sitten? Kasvonsa menetti kaikkien aikojen takinkäännöllään. Kehtaako mies enää näyttäytyä julkisuudessa?

• Anonyymi

Ei ainakaan minun silmissäni ole menettänyt, älä siis paskojasi puhu!

• Anonyymi

Kasvaa kun norsu , ja on sen näköinen , esittää välinpitämätöntä mutta tieto mitä tuli tehtyä äänestäjille , ajattelee väkisinkin että petin äänestäjät , siitä tämä petturi saa kuulla loppu elämän .

• Anonyymi

Ainoastaan jokin pieni persuttien joukko voi ajatella noin mutta valtaosa suomalaisista pitää Soinia mukavana miehenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoastaan jokin pieni persuttien joukko voi ajatella noin mutta valtaosa suomalaisista pitää Soinia mukavana miehenä.

Niin ajat muuttuvat päivistä kun Soini oli "Suomen vaarallisin mies"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti niin mukavana miehenä, että yksikään Soinin edustama uuvatti ei päässyt eduskuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti niin mukavana miehenä, että yksikään Soinin edustama uuvatti ei päässyt eduskuntaan.

Olisi kyllä päässyt jos Soini olisi asettunut ehdolle. Soini olisi vetänyt itsensä lisäksi useamman muunkin eduskuntaan suurella äänimäärällään.

• Anonyymi

Minä vietän lomaani Keiteleellä, ei siinäkään ole mitään valittamista, saunakin on lämpimänä parasta-aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      56
      2079
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1415
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      68
      1207
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      114
      1101
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      926
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      899
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      864
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      8
      811
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      72
      789
    Aihe