Sir Ellen White tiesi sen

Anonyymi

Että kasvisruokavalio on ainoa mahdollisuutemme. Siis nykyajan uskova ei voi olla kuin vegaani. Ilolla nauttiakseen kasviksista, viljoista ja hedelmistä <3

20

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähät välitämme siis Jumalan antamista ohjeista ???

      Ellenkö se onkin meidän jumalamme siis ?

      1. Moos. 9:3 Kaikki, mikä liikkuu ja elää, olkoon teille ravinnoksi; niinkuin minä olen antanut teille viheriäiset kasvit, niin minä annan teille myös tämän kaiken.

      • Anonyymi

        Tuo on Vanhasta Testamentista, joka ei kuulu enää sellaisenaan meille. Lisäksi ei ole takeita, mikä aavikkojumala siinä puhuu.


      • Anonyymi

        Työntäisitkö sinä rekka-autonkin peräsuoleesi, jos Jumala niin sallisi tehdä? Omaakin järkeä sopii käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on Vanhasta Testamentista, joka ei kuulu enää sellaisenaan meille. Lisäksi ei ole takeita, mikä aavikkojumala siinä puhuu.

        Ai nyt ei Raamatun sanat kuulukkaan enää uskoville ???

        Olet jo puhunut itse itsesi niin pahaan pussiin, että olet jopa ristiriidassa omien sanojesikin kanssa.

        Yrtä nyt hyvä ihminen itse päättää edes se, että onko Raamattu Jumalan Sanaa, vai ei ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on Vanhasta Testamentista, joka ei kuulu enää sellaisenaan meille. Lisäksi ei ole takeita, mikä aavikkojumala siinä puhuu.

        Niin ja ymmärrätkö sinä sen, että mitä tarkoittaa "tuli väliin" ?

        Room. 5:20 Mutta laki TULI VÄLIIN, että rikkomus suureksi tulisi; mutta missä synti on suureksi tullut, siinä armo on tullut ylenpalttiseksi,

        Jos joku on välissä kuten tässä sanotaan jostain aikajaksosta, eli lakiliitosta !

        Niin se tarkoittaa silloin sitä, että sillä oli ALKU piste ja LOPPU piste, eli se lakiliitto säädöksineen kesti siinä VÄLISSÄ hetken aikaa, ja sitten Jumala lakkautti sen:

        Hepr. 8:13 Sanoessaan "uuden" hän on julistanut ensimmäisen liiton vanhentuneeksi

        Jumala teki lakiliiton mahdottomaksi noudattaa tuhoamalla TOTAALISESTI temppelin !

        Siis Jeesus kertoo "kuvana" tässä sen, että lakiliitto on TOTAALISESTI lakkautettu, sillä siitä kertoo se, ettei kiveäkään saanut jäädä päällekkäin maahan jaottamatta !!!

        1 Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
        2 Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on Vanhasta Testamentista, joka ei kuulu enää sellaisenaan meille. Lisäksi ei ole takeita, mikä aavikkojumala siinä puhuu.

        Ai jaa? Oletko todellakin paneutunut asiaan?

        Kun Jumala sanoi: "Kaikki, mikä liikkuu ja elää, olkoon teille ravinnoksi; niinkuin minä olen antanut teille viheriäiset kasvit, niin minä annan teille myös tämän kaiken." niin hän puhui koko ihmiskunnalle. Kun hän kielsi epäpuhtaat eli saastaisten eläimet, hän kielsi ne vain Israelin kansalta. Ero on valtava!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja ymmärrätkö sinä sen, että mitä tarkoittaa "tuli väliin" ?

        Room. 5:20 Mutta laki TULI VÄLIIN, että rikkomus suureksi tulisi; mutta missä synti on suureksi tullut, siinä armo on tullut ylenpalttiseksi,

        Jos joku on välissä kuten tässä sanotaan jostain aikajaksosta, eli lakiliitosta !

        Niin se tarkoittaa silloin sitä, että sillä oli ALKU piste ja LOPPU piste, eli se lakiliitto säädöksineen kesti siinä VÄLISSÄ hetken aikaa, ja sitten Jumala lakkautti sen:

        Hepr. 8:13 Sanoessaan "uuden" hän on julistanut ensimmäisen liiton vanhentuneeksi

        Jumala teki lakiliiton mahdottomaksi noudattaa tuhoamalla TOTAALISESTI temppelin !

        Siis Jeesus kertoo "kuvana" tässä sen, että lakiliitto on TOTAALISESTI lakkautettu, sillä siitä kertoo se, ettei kiveäkään saanut jäädä päällekkäin maahan jaottamatta !!!

        1 Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
        2 Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."

        Joo mutta tulkitset asiaa omaan korvasyyhyysi.


    • Hah hah hah hah hah hah hah haaaa.....

      Sir Ellenkö se onkin suurempi apostoli kuin Paavali? Kannattaisi varmaan lukea sitä uutta testamenttia vähän tarkemmmin. Paavali neuvoo syömään kaikkea mitä lihakaupasta löytyy, että semmoista löytyy uudesta testamentista, jos ette tiedä.

      Taidatte lukea Raamattua kuin jehovalaiset? Heilläkin johtavat profeetat lisäävät Raamattuun omia kummallisia ajatuksiaan, joita kaikkien pitää sitten uskoa ilman kritiikkiä.

      • Anonyymi

        Haloo! Ellen White on NAINEN!

        Arvonimeä Sir käytetään Brittiläisen Kansainyhteisön ritarin tai baronetin arvon omaavien MIESTEN etunimen tai etu- ja sukunimen edessä.

        Amerikassa sillä saatetaan puhutella vanhempia tai arvoasemaltaan korkeampia miehiä. Siinä yhteydessä ei käytetä nimeä. Esim. How can I help you Sir. (Miten voin auttaa herraa?).

        Kasvisruokavaliota ei voi suositella kaikille. Se voi olla haasteellinen joidenkin sairauksien yhteydessä. On sairauksia, joissa on rajoitettava kasviksia, sillä niissä on yleensä paljon kaliumia. Kaikki eivät myöskään voi käyttää kasvisproteiineja.


    • Anonyymi

      Ellen oli väärä profeetta ja myös valhejuutalainen ja noita. Mitä adventistit eivät kerro sinulle: "hän kopioi terveyssanomansa muilta ihmisiltä (Review, lokak., 8, 1876). He eivät kerro sinulle hänen vääristä opetuksistaan, kuten esimerkiksi: sianlihan syönti aiheuttaa lepraa (CD, s. 393), peruukkien pitäminen ylikuumentaa aivoja (HR, lokak., 1871); pienten, nauhoilla kiinnitettävien myssyjen pitäminen on osoitus saatanallisesta hallinnasta (1T, pp. 188-189); kahvin tai teen juominen on syntiä (Evangelism, p. 266); lihansyöjiä ei oteta taivaaseen (1T, p. 187; CD, pp. 380-381); tai jos sinulla on ruokapöydällä voita, kananmunia tai lihaa, niin se estää rukouksiesi pääsyn taivaaseen (CD, p. 366)."

    • Anonyymi

      Jeesus söi sekää kalaa, että lihaa. Taisipa leivätkin sipaista siinä ohessa. Seuraa Jeesusta äläkä höpöjä höpäjä.

      • Anonyymi

        Juuri noin !

        Ja ne sokeat fariseukset ka kirjanoppineet lain kiivailijat, syyttivät Jeesustakin syömisestä ja juomisesta !

        18 Sillä Johannes tuli, hän ei syö eikä juo, ja he sanovat: 'Hänessä on riivaaja'.
        19 Ihmisen Poika tuli, hän syö ja juo, ja he sanovat: 'Katso syömäriä ja viininjuojaa, publikaanien ja syntisten ystävää!' Ja viisaus on oikeaksi näytetty teoissansa."


      • Anonyymi

        Niin...Jeesus söi kebabia.


    • Anonyymi

      1.Tim. 4

      1 Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja
      2 valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty
      3 ja jotka kieltävät menemästä naimisiin ja nauttimasta ruokia, mitkä Jumala on luonut niiden nautittavaksi kiitoksella, jotka uskovat ja ovat tulleet totuuden tuntemaan.
      4 Sillä kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä mikään ole hyljättävää, kun se kiitoksella vastaanotetaan;
      5 sillä se pyhitetään Jumalan sanalla ja rukouksella.

    • Anonyymi

      Nykyisin on vallalla ruokauskovaiset, ilmastouskovaiset, haureelliset ym. henget.

    • Anonyymi

      Kasvissyönnin edut ovat kiistattomat. Nykyajassa tiedostava kristitty ei voi syödä lihaa.

      • Anonyymi

        Viheruskovaisten opit ovat tarttuneet adventisteihin.


      • Anonyymi

        Tottakai voi. Miksei voisi? Raamattu ei puutu meidän ruokavalioomme.


    • Anonyymi

      Ei White sanonut, että pitäisi olla vegaaniruokavalio. Sinä vaadit sitä. Miksiköhän?

      • Anonyymi

        Vegaaniruokavalio on liian karsittua.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe