Hei! Olen dokumentaristi ja suunnittelen dokumenttielokuvaa Kauniit ja Rohkeat- fantikusesta joka Suomessa koitti kun sarjaa alettiin esittää vuonna 1992. Etsin nyt mukaan projektiin ihmisiä, jotka olivat jo tuolloin valtavia Kaunari-faneja. Etsin siis todella hardcore-faneja, ei vain sarjaa säännöllisesti seuraavia sohvaperunoita! 🙂
Oletko ollut katsomassa Kauniit ja Rohkeat-tähtiä heidän vieraillessaan Suomessa 90-luvulla? Ehkä jopa tavannut heitä? Oliko se sinulle unelmien täyttymys ja valtava tunnemyllerrys? Tunnetko ohjelman tapahtumat kautta vuosikymmenten yhtä hyvin kuin omat taskusi? Onko sinut tai lapsesi on nimetty Kauniiden ja Rohkeiden näyttelijöiden mukaan? Onko seiniäsi koristanut Kaunari-julisteet? Miten fanitus näkyy nykypäivänä?
Jos nämä osuvat sinuun tai tuntemaasi ihmiseen, ole ihmeessä yhteydessä ja kerro lisää. Tässä s.posti: [email protected]
Dokumenttielokuvaan etsitään Kauniiden ja Rohkeiden faneja!
Anonyymi
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844