Kauhutarinoita tosielämästä?

Anonyymi

Elikkä siis haluun pelätä kunnolla joten kertokaa kaikki paranormaali mitä teille on käyny xD

5

235

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itellä on just näitä normi ovet aukee jne ja sit on kans kun joku joulu oltiin kahen pikkusiskon ja äitin kaa neljästään kotona ja koristeltiin kuusta tai jotain alakerrassa. Sit kuulu sellanen hirvee rysäys yläkerrasta ja meikä pomppaa kattoon (olin sillon joku 10 ei saa kiusata xd) koska toi ääni kuuluu vaan ja ainoastaan jos mun vaatehylly kaatuu (on kaatunu muutaman kerran) ja siis kaikki sillä hetkellä talossa olevat oli alhaalla. Eikä meillä sillonollu mitään koiria tai mitään. Mentiin sit kattoo ylls, ja TADAA, mikään ei oo kaatunu. Ei mikään! Enkä tänä päivänäkään tiiä mikä se ääni oli :o

• Anonyymi

Minä näin ennen hirveitä demonisia unia, joissa mm. ihminen kävi kimppuuni ja muuttui yhtäkkiä demoniksi. Mutta joka kerta kävi niin, että kun huusin Jeesuksen nimeä avuksi, ne joutuivat poistumaan, vaikkakin vastentahtoisesti.

Jeesuksen nimi ja hänen Golgatan ristillä vuotanut veri ovat turva pahoja henkiä vastaan. Hän kantoi ristillä meidän syntimme.

https://youtu.be/kaQh3pGqmDw

• Anonyymi

Kun olin lapsi 80-luvulla, tiesimme naapuruston kavereitteni kanssa, että kerrostalojemme takana olevassa metsässä asui noita. Kerran kun kävelimme syvälle metsään, löysimme paikan, johon oli kannettu matto, sohva ja sohvapöytä, jonka päällä oli maljakko, jossa oli hedelmiä. Siis keskellä metsää. Juuri kun aloimme tutkia paikkaa, noita tuli ja sanoi jotain vihaisesti. Juoksimme karkuun.

Kerroimme vanhemmillemme noidasta, mutta he eivät uskoneet.

Myöhemmin samana syksynä olin äitini kanssa metsässä iltalenkillä. Lähestyimme outoa paikkaa. Sanoin äidilleni muutaman kerran "ehkä meidän ei kannata mennä pitemmälle..." Yhtäkkiä, kun olimme jo aika lähellä paikkaa, noita astui puiden takaa esiin lyhtyä kantaen ja oli vihainen. Juoksimme äitini kanssa karkuun.

Seuraavana päivänä kun kysyin äidiltäni koulun jälkeen välipalaa syödessäni, mitä hän ajattelee siitä mitä illalla oli tapahtunut, äitini katse lukkiutui ja sitten hän kääntyi puoleeni ja kysyi hymyillen: "Mitä tarkoitat?"

• Anonyymi

Kaikkein kauhein ja järkytyksellinen asia mitä minulle on käynyt on ehdottomasti ne kerrat kun erehdyin katsomaan eduskunnan kyselytuntia

• Anonyymi

NOITAVAINOA!!!

MAALITTAMISTA!!!

PÄÄLLE HUUTAMISTA!!!

KUINKA TE KEHTAAMISTA!!!

SYLJEN PÄRSKETTÄ!!!

SILMIEN PULLISTUMISTA!!!

........

SCANNERS: EDUSKUNTA

📼

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5518
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3071
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2684
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2045
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2032
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1859
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1822
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1752
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1240
    Aihe