Nyt on sinun vuorosi

Anonyymi

David Wilkerson

Et ole kaukana Jumalasta, jos sinulla on rehellinen sydän. Jos se on kaikki, minkä voit tuoda Hänelle, niin Hän hyväksyy sen. Saattaa olla, että sinulla ei ole mitään halua hylätä nykyistä elämäntapaasi; saatat jopa rakastaa syntejäsi ja tottumuksiasi. Saattaa olla, ettet ole rehellisesti yhtään peloissasi tulevaisuudesta. Voit ehkä olla osittain tyytyväinen oloosi. Mutta jos rehellisesti tunnet, että sinua kalvaa sisäinen huoli tulevaisuudesta, sinun on ryhdyttävä johonkin. Jos voit rehellisesti sanoa itsellesi: "Tiedän, että elämäni ei ole sellaista kuin sen pitäisi olla. Tiedän, etten voi muuttaa itseäni. Siksipä pyydän Jumalaa hallitsemaan ja auttamaan minua." Silloin olet hyvän tien alussa.

Ole ehdottoman rehellinen. On aika lopettaa leikkiminen. On aika lopettaa piileskely jonkin mieliaatteen tai -teorian takana. On aika lopettaa itsensä puolustelu erilaisilla filosofioilla. On aika tunnustaa, että se, mitä tunnet syvällä sydämessäsi, on todellakin totta. Jokin sinussa hapuilee Jumalaa. Jokin sinussa huutaa todellisuutta, totuutta ja järkkymätöntä perustaa, jolla seistä.

Jumala lausuu Sanassaan: Te etsitte minua ja löydätte minut, kun te etsitte minua kaikesta sydämestänne. (Jeremia 29:13)

Jeesus Kristus haluaa sinut sellaisena kuin olet - mutta Hän tahtoo sinun tulevan luokseen vilpittömin sydämin. Jos et enää halua teeskennellä, Hän on valmis kohtaamaan rehellisen sydämesi ja muuttamaan koko elämäntyylisi. Tule pois korkealta korokkeeltasi ja nöyryy, niin ihme tapahtuu. Uskon kautta voit syntyä Jumalan tulevaan valtakuntaan.

Lopuksi on esimerkki vilpittömästä rukouksesta. Miksi et käyttäisi sitä? Tee siitä henkilökohtainen rukous ja aloita heti.
Rakas Jeesus Kristus, rehellisesti sanoen en tiedä, miten paljon haluan muuttua, mutta tiedän, että minun täytyy muuttua. En voi tehdä sitä itse. Niinpä käännyn Sinun puoleesi odottaen ihmettä. Kuule minun sydämeni huuto, äläkä katso minun virheitäni, vaan tarpeitani. Anna minulle anteeksi ja paranna minut. Tunnustan, etten elä Sinun käskyjesi mukaisesti enkä totisesti noudata Sanaasi. Mutta ota minut vastaan tällaisena kuin olen ja tee minulle, mitä tahdot. Avaan oven ja kutsun Sinua. Amen.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luuk.24:21 Mutta me toivomme hänen olevan sen, joka oli lunastava Israelin. Ja onhan kaiken tämän lisäksi nyt jo kolmas päivä siitä, kuin nämä tapahtuivat. Hebr.11:13

    • Anonyymi

      David Willkerson on yhtiä luotettavimpia julistajia Billy Grahamit ja muut tälläiset muka suuret julistajat jää kauas taas. Näkyjen toteutumisessa, on toteutuneet. Willkerson ei myöskään ollut mikään torontoilmiö tyyppisten ilmiöiden kannattaja.

    • Anonyymi

      Mark.12:40. Luuk.20:47. Jaak.3:1 Biblia Älkäät, rakkaat veljeni, jokainen pyytäkö opettajana olla, tietäen, että me sitä suuremman tuomion saamme.

    • Anonyymi

      Toorapstori ja antikristuksen antti on taas kerran pilkannut ja silpunnut Sanaa. Sanassa on varoitettu toorapastorista: Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

    • ”On aika tunnustaa, että se, mitä tunnet syvällä sydämessäsi, on todellakin totta.”

      Niin, voi olla aika vaikeaa tunnustaa, mitä tuntee ”syvällä sydämessä”. Oli aikoinaan tosi kova paikka myöntää itselleni, etten enää uskonut Jumalaan. Eli kannustat minua tunnustamaan oman ateismini? Sen olen toki jo tehnyt, en tarvitse siihen kehotuksia.

      ” Te etsitte minua ja löydätte minut, kun te etsitte minua kaikesta sydämestänne”

      Tässä vaan on sellainen pikku ongelma, että jotta voisi etsiä Jumalaa kaikesta sydämestä, pitäisi valmiiksi uskoa häneen. En minä voi lähteä ”täydestä sydämestä” etsimään tahoa, jonka olemassaoloon en usko.

      ” Tule pois korkealta korokkeeltasi ”

      Siis mihin korokkeeseen mahdat viitata? Ainakaan sellaiselle jalustalle en ole itseäni laittanut, että äärettömän itsekeskeisesti kuvittelisin jonkinlaisen kaikkivoivan maailmankaikkeuden valtiaan olevan kiinnostuminen henkilökohtaisista tekemisistäni tai tekemättä jättämisistä.

      ” Lopuksi on esimerkki vilpittömästä rukouksesta. Miksi et käyttäisi sitä?”

      Voin toki rukoilla Jumalaa, mutta vilpitöntä se ei ole, koska en usko Jumalaan. Tästä syystä en voi käyttää vilpitöntä rukousta. Tämä on tosi yleinen kehäpäätelmä, joka sisältyy uskovaisten kehoituksiin kääntyä Jumalan puoleen: pitää jo valmiiksi uskoa Jumalaan, jotta voisi uskoa Jumalaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe