Hoivahoidot kuntoon.

Anonyymi

Suomesta on muodostunut hoivahoidon luvattu maa, jossa ökyrikkaat porvarit saavat hirmutuloja.

Me vanhukset, minä itse mukaan lukien, joudumme elämään arkemme tässä surkeudessa.

Mitä tämä surkeus on? Seonnut elämän illan viettoa aika laadukkaassa asuinympäristössä. Jos laadukkuus liitetään käsitteeseen ravinto, arjeksi ruoka, ollaan kuin hunningolla.

Ruoasta puuttuu maku jota suolattomuus on perustana.

Kun ruuasta puuttuu 90-prosenttisesti näkö ja maku on syömisen ilo ja ravinnon saantimahdollisuuskin viety.

Olen itse laihtunut ravinnon puutteessa 10 kiloa puolessa vuodessa. Olen kärsinyt jatkuvista verenvuodoista nenässä , joka saattanee johtua verta hyödyttäviin” puuttumisesta.

Vanhushoito pitäisi tehdä voittoa tuottamattomana hoivaana, jonka yhteiskunta, nimeltä Suomi, kiitollisuuden osoituksena järjestää.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkan korjaten ”joka johtunee verta hyödyttäviin trombosyyttien puutteesta”

    • Anonyymi

      Piti kirjoittaman ”verta hyydyttävien trombosyyttien puutteesta.

      • Anonyymi

        Veren hyytymistekijät on siis alhaalla sinulla eli P-TT arvot.
        Ja trombosyytit.
        Oletko hoivakodissa ?
        Eikä asialle tehdä mitään ?
        Ravitsemukseen on tultava parannus !
        Eikö kukaan voi auttaa sinua ? Kiireesti !
        Missä omaiset ?


    • Anonyymi

      Suomessa on vähän ökyrikkaita, varakkaita on jotka työllään elämän tavoillaan tulevat vanhanakin hyvin toimeen.
      Sitten heitä jotka lusmuilleet vanhaksi asti ja yhteiskunnan otettava vastuu heistä, kun toiset ottaneet vastuun itsestään sitäkö aloitus tarkoittaa.

      • Mitähän Anonyymi 7.47 tarkoitat tuolla lusmuilulla ? Meidän ikäpolvellamme ei juuri ole ollut mahdollisuutta lusmuiluun, jos tarkoitat sillä yhteiskunnan tukien ja palvelujen varaan jäämistä.
        Meidän lainsäädäntömme mukaan yhteiskunnalla on vastuu vanhusväestön hoitamisesta silloin kun se on hoivan/hoidon tarpeessa. Ja aloittaja puuttuu mielestäni oikeutetusti tärkeään asiaan: ravitsemukseen, mikä on monin tutkimuksinkin osoitettu puutteelliseksi hoiva-/hoitoyhteisöissä.

        Omaisiin minäkin vetoaisin, jos heitä on. Ei vanha ihminen jaksa lähteä omaa asiaansa ajamaan kun nuorempikin on usein voimaton byrokratian ja käytäntöjen muuttamisessa.

        Itse olen vapaaehtoistyöni puitteissa "joutunut" syömään suurkeittiön aterioita. Ei maistu, ei sitten millään, vaikka en juuri ruuan kanssa muuten nirsoile. Ja tuo suolattomuus, joka olisi helposti korjattavissa ja lisäisi maittavuutta, on mielestäni vähän verrattavissa morfiinin säästämiseen saattohoidossa. Eiköhän se verenpaine voi nousta siitäkin, ellei saa maistuvaa ateriaa edes silloin tällöin ?

        Ei minullakaan aloittajalle ole muuta neuvoa kuin yrittää ottaa asia puheeksi hoivakodissa, jos hän siellä asuu, ja/tai yrittää saada omaiset puuttumaan asiaan.


    • Anonyymi

      Kukaan teistä muuttamista, ei edes vastannut.

      Ehdotin, että yhteiskunnan pitäisi ottaa vastuu vanhushoivasta.

      Verovarat käyttöön , voittoa tuottamattomasti!


      Puuttuukokaikilta mielipide vai ettekö osaa tai tiedä

      • Taidat nyt vaatia meiltä liikaa, aloittaja (?)-Mehän emme asioista päätä vaikka olisimme niistä samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Vanhustenhuollon rahoitus ei ole ainoa valtion kuluerä, koittakaas miettiä mihin kaikkeen on löydyttävä rahaa valtion kassasta joka ei ole tasapainossa.

    • Anonyymi

      Suomen politikot ovat tehneet SUUREN r i k o k s e n omia kansalaisia kohtaan,
      sodanjälkeen syntyneet suuret ikäluokat ovat tehneet isänmallemme työtä kaikki keskimäärin 40 vuotta, jotkut yliki,
      kasvattaneet / kouluttaneet perheet,
      maksettu r e he l l i s e s t i verot suomeen,

      verosuunnittelu ( veronkierto ) ei ole ollu kansallemme mahdollista,
      koska verot on peritty palkasta suoraan,

      eduskuntaan soluttauti rikollisen ajatusmaailman omaavia omaneduntavoittelijoita, joka oli suuri vahinko suomen kansalle,

      laki pykälät muutettiin niin että vain pieni ryhmä johtajistoa alkoi
      lain-turvin kähmimään valtion omaisutta vain omiin firmoihinsa,

      itse määräämiin palkoihin optioihin poonuksiin katosi miljaardeja
      veronmaksajien rahaa
      vain muttamien johtajien omaan omistukseen,

      lailistettu suur rikollinen paavo lipponen keksi kuinka työ-kansamme kurjistetaan köyhyyden kurjuuteen, keksi eläkeleikkurin,

      työ-eläkkeet alkuperäisesti tarkotettiin turvaamaan rehellisen työ-kansamme vanhuus,

      mutta raha virtasi sitäki kautta lailistetun rosvojoukkien vain muutamien päättäjien johtajiston yksityiseen omistukseen,

      tämä valtavan suuri r i k o s kansamme kohtaan ON korjattava,
      pättäjät jotka olivat keksinnön isä-hahmoja
      pantakoon vastuusee omalla omaisuudellaan,
      kaikkien rikokseen osallistujien omaisuus palutetakoon valtion omaisuudeksi,

      työ-eläkkeisiin kunnon asiallinen korotus,
      kaikille vähintään 500 euroa per KK työeläkeisiin kaikille suomen työ-kansalaiselle, työeläkeläisille,

      ROSVOT KIINNI sanoi Veikko Vennamo aikoinaan,

      hän näki kuinka lailistetu rosvojoukkio alkoi kähmimään yhteistä valtion omaisuuttamme vain pienen joukkieon omaisuudeksi,

      laillistetut rosvot kiinni vaikka jälkikäteen ,
      tätä mieltä kaikkien riistettyjen työ-elkäkeläisten puolesta,

      • Anonyymi

        Mistä sen 500/kk otat miljoonalle eläkeläiselle ?
        Pitäisikö Suomen ottaa lainaa sitä varten sinun mielestäsi ?


      • Anonyymi

        Veikko Vennamo oli hyvä populisti, Soini jatkoi perintöä kunnes natsimieliset kaappasi perussuomalaiset kuin Hitler 30-luvun saksassa.

        Mistä 500 euroa lisää jokaiselle eläkeläiselle, suomihan menisi konkurssiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sen 500/kk otat miljoonalle eläkeläiselle ?
        Pitäisikö Suomen ottaa lainaa sitä varten sinun mielestäsi ?

        lueppas uudelleen tuo edellinen,,,,
        siinä sanotaan ,,,,,, että,,,

        valtion omaisuuden kähmijät laillistetut rosvot,
        paluttakoon valtiolta kähmityt miljaardit omaisuudet
        takaisi valtion omaisuudeksi,
        --
        siellä makaa suomen työ-kansan tienaamat eläkerahat,
        muutamien johtaien omaisuutena
        työ-kansan kustannuksella kähmitty omaisuus,
        --
        tätä kansamme ryöstöä Veikko Vennamo aikoinaan koitti estää

        ON väärin
        että työ-kansamme on kynitty kurjuuteen kuiluun
        köyhyyteen
        vain muutaman rosvon nauttiessa työkansan kovalla työllä tekenästä voitto rahoista,
        ne rahat kuuluu koko työkansan työ-eläkkeisiin,

        ne kieroudella kähmityt miljaardit on palutettavava korkoineen suomen valtion omaisuudeksi,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lueppas uudelleen tuo edellinen,,,,
        siinä sanotaan ,,,,,, että,,,

        valtion omaisuuden kähmijät laillistetut rosvot,
        paluttakoon valtiolta kähmityt miljaardit omaisuudet
        takaisi valtion omaisuudeksi,
        --
        siellä makaa suomen työ-kansan tienaamat eläkerahat,
        muutamien johtaien omaisuutena
        työ-kansan kustannuksella kähmitty omaisuus,
        --
        tätä kansamme ryöstöä Veikko Vennamo aikoinaan koitti estää

        ON väärin
        että työ-kansamme on kynitty kurjuuteen kuiluun
        köyhyyteen
        vain muutaman rosvon nauttiessa työkansan kovalla työllä tekenästä voitto rahoista,
        ne rahat kuuluu koko työkansan työ-eläkkeisiin,

        ne kieroudella kähmityt miljaardit on palutettavava korkoineen suomen valtion omaisuudeksi,

        Sinä syytät ihmisiä rikoksista.
        Kerro nimeltä ne valtion omaisuuden kähmijät,
        kuka ne miljardit vei ?
        Anna edes pikku vinkki !
        Ja kenen johtajien omaisuutena eläkerahamme ovat nyt ?
        Kerro nimiä kun kerran syytätkin !

        Kellä yksityisellä ihmisellä on Suomen valtiolle tai veronmaksajille kuuluvia miljardeja ?


      • Anonyymi

        "ROSVOT KIINNI sanoi Veikko Vennamo aikoinaan, "

        Niin taisi sanoa, mutta kuinka toimi itse Veiko Vennamo?

        Pojalle herui Sonera, jonka kohtalon tiedämme ja ainahan oli myös toteamus, että Minä, Sirkka ja Pekka? Meille kaikki ja jos jotain jää, niin pitäkkää hyvänänne. No, mitään ei jäänyt, kuin Pekalle huippu virka ja leppoisat olot ulkomailla, joten mitä te "köyhä kansa" odotitte Vennamolta?

        Kertokaa nyt joku tietävä, mitä Veikko, Sirkkoineen ja Pekkoineen teki teidän hyväksi? Saiko he rosvot kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ROSVOT KIINNI sanoi Veikko Vennamo aikoinaan, "

        Niin taisi sanoa, mutta kuinka toimi itse Veiko Vennamo?

        Pojalle herui Sonera, jonka kohtalon tiedämme ja ainahan oli myös toteamus, että Minä, Sirkka ja Pekka? Meille kaikki ja jos jotain jää, niin pitäkkää hyvänänne. No, mitään ei jäänyt, kuin Pekalle huippu virka ja leppoisat olot ulkomailla, joten mitä te "köyhä kansa" odotitte Vennamolta?

        Kertokaa nyt joku tietävä, mitä Veikko, Sirkkoineen ja Pekkoineen teki teidän hyväksi? Saiko he rosvot kiinni?

        Odottaako kukaan mitään politiikoilta. En minä ainakaan.
        Toivoa voi korkeintaan.

        Veikosta ei ole yhtä pahaa sanaa sanottavana. Veikko piti mm. pientalonpoikien puolta ja pystyi asuttamaan evakkoja,
        mutta Pekka oli toista maata kuin isänsä.

        Kekkonen ei voinut Veikkoa sietää, koska Veikon suosio oli niin suuri,
        että Kekkonen pelkäsi häviänsä , jos vastakkain olisivat presidentinvaaleissa.
        Kekkoslovakiassa ei muilla kuitenkaan ollut mitään mahdollisuutta nousta presidentiksi. Kekkonen antoi ymmärtää, että maa pelastuu vain jos hän on presidentti eli ainoa oikea eli Neuvostoliiton presidenttiehdokas.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5095
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1325
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe