Onko siellä omistaja vaihtunut, vai miksi annokset ovat menneet aivan surkeiksi. En ole ennen saanut mistään niin heikkolatuisia kepapeja kuin sain sieltä. Tuttava osti juustohampurilaisen jossa juusto oli korvattu kaalilla, vain pieni juustonpala joukossa. Laadun puute oli korvattu suurella suolamärällä. Tulen kyllä kiertämään sen paikan. En ole kilpailija vaan hyvin pettynyt asiakas.
Grilli Kalimero Suoramalla
5
346
Vastaukset
- Anonyymi
Usein jäi kotiinkuljetuksella tilattuna ruokaa puuttumaan. Tilasin kerran perhepitsan kotiin ja se pitsa oli normaalikoonlaatikoissa puolikkaina ja koska heillä oli laatikot loppu. Kaikella järjellä ajateltuna ei perhepitsaa pitäisi puolittamalla saada edes mahtumaan normaalikoon laatikkoon. Eli ihan täyttä kusetusta koko paikka. Käy jatkossa vieressä olevassa Kalimerossa, etkä varmasti pety.
- Anonyymi
Eihän siellä ole kuin yksi Kalimero siinnä tiilirakennuksessa se on, ja just se huono paikka. Sinä taidat puhua siitä pikku kioskista "mora ja makkara", se on eri kun Kalimero. Kalimero on huono paikka.
- Anonyymi
Otsikossa puhutaan grillistä, ja Kalimerosta.
- Anonyymi
Kalimeron kebabit ja pitsat ovat Kangasalan suurimmat. Kovin on suosittu paikka. Välillä käy myös Herkkupala ja Bella Roosa.
- Anonyymi
Paras kebappi mitä ikinä maistanut korv-göran pietarsaaressa oma tehdas valkolaiset mitkä tekee.Tumma liha ja pirkanmaalla vaalea paska tuotteista tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569