Kristittyjä vainotaan

Anonyymi

mutta vainoista vaietaan länsimaissa

https://suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaat/raportti-islamofobiasta-ja-antisemitismista-puhutaan-kristittyjen-vainosta-ei-kristofobia-pitaisi-maaritella/?shared=1083911-f3aeefb8-4

21

3072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otsikossa selvä virhe.

      Pitäisi kuulua jotenkin näin: Kristinuskonharhaiset kokevat jouvansa vainotuiksi, koska eivät kykene manaamaan epäjumalkolmikkoaan esiin.

      • Kristin usko ei ole harhauskonto,se uskont ohjaa lukijansa Jeesuksen yhteyteen,te siittä teet harhauskon vielä kehut siitä.
        Ei Jeesus suotta maininut he ovat vainonneet minua,vainoavat teitäkin tarkoitta hänen opetus lapsiaan.


      • puro1 kirjoitti:

        Kristin usko ei ole harhauskonto,se uskont ohjaa lukijansa Jeesuksen yhteyteen,te siittä teet harhauskon vielä kehut siitä.
        Ei Jeesus suotta maininut he ovat vainonneet minua,vainoavat teitäkin tarkoitta hänen opetus lapsiaan.

        Huomannet, että sinä taikauskoinen et luottanut epäjumalasi minua oikaisevan, vaan jouduit itse yrittämään häpäisten samalla itsesi, kristinuskoisen maailman sekä epäjumalasi.


      • he-ma kirjoitti:

        Huomannet, että sinä taikauskoinen et luottanut epäjumalasi minua oikaisevan, vaan jouduit itse yrittämään häpäisten samalla itsesi, kristinuskoisen maailman sekä epäjumalasi.

        Tietokis sulle minä en ole taika uskoinen,kuulun täysimittaiseti Jeesukselle minun jumalain on elävä jumala,ei kuoleiten.
        Sinä olet Jumalan kieltä kun et usko häneen,tee kääntymys että pääsit elämään ja pelastusit,muuten olet hukassa,tänä ei ole vitsi se on tosi asia.


      • he-ma
        puro1 kirjoitti:

        Tietokis sulle minä en ole taika uskoinen,kuulun täysimittaiseti Jeesukselle minun jumalain on elävä jumala,ei kuoleiten.
        Sinä olet Jumalan kieltä kun et usko häneen,tee kääntymys että pääsit elämään ja pelastusit,muuten olet hukassa,tänä ei ole vitsi se on tosi asia.

        Taikauskosta nimenomaan on kyse, kun uskot sellaiseen yliluonnolliseen olentoon, jonka olemassaoloa ei voi todentaa.

        Epäjumalanpalvonta ei kannata, koska aina on pieni mahdollisuus oikean jumalan olemassaoloon. Tuossa epätodennäköisessä tapauksessa olet kusessa, muuten olet hukannut elämäsi taikauskoisena turhuudessa rämpien.


      • he-ma kirjoitti:

        Taikauskosta nimenomaan on kyse, kun uskot sellaiseen yliluonnolliseen olentoon, jonka olemassaoloa ei voi todentaa.

        Epäjumalanpalvonta ei kannata, koska aina on pieni mahdollisuus oikean jumalan olemassaoloon. Tuossa epätodennäköisessä tapauksessa olet kusessa, muuten olet hukannut elämäsi taikauskoisena turhuudessa rämpien.

        Mainitsin aijemmin en tunne muiten epäjumalia,palvokoot vain se on sinun valitasi ei enminun.Miulla on elälvä jumala palvelukohteena,hän pitää 100 % huolen.
        Olen tallessa en hukassa.


      • puro1 kirjoitti:

        Mainitsin aijemmin en tunne muiten epäjumalia,palvokoot vain se on sinun valitasi ei enminun.Miulla on elälvä jumala palvelukohteena,hän pitää 100 % huolen.
        Olen tallessa en hukassa.

        Näin luulevat muhammadanisminharhaisetkin ja ovat sentään valmiita räjäyttämään itsensä kappaleiksi oman epäjumalansa puolesta.

        Kristinuskonepäjumalasta on ihan yhtä paljon todisteita kuin muhammadanisminepäjumalastakin, tasan 0.00. Eikä muuten muistakaan ole sen enempää, lukuunotamatta Ukko Ylijumalaa, jonka lyödessä vasarallaan sinäkin painat pääsi ja etsit suojaa.


      • he-ma kirjoitti:

        Näin luulevat muhammadanisminharhaisetkin ja ovat sentään valmiita räjäyttämään itsensä kappaleiksi oman epäjumalansa puolesta.

        Kristinuskonepäjumalasta on ihan yhtä paljon todisteita kuin muhammadanisminepäjumalastakin, tasan 0.00. Eikä muuten muistakaan ole sen enempää, lukuunotamatta Ukko Ylijumalaa, jonka lyödessä vasarallaan sinäkin painat pääsi ja etsit suojaa.

        En tarvitse painaa päätäni enään koska ole saanut anteeksi kaikki syntini. Kun nuo tapahtumat alkavat, nostakaa rohkeasti päänne pystyyn, sillä teidän vapautuksenne on lähellä. Luuk.21:20. Miksi pitäis pään painua-alas kun vapautus on lähellä,tästä pahasta maailmasta,
        Eikä vain luomakunta, vaan myös me, jotka olemme ensi lahjana saaneet omaksemme Hengen, huokailemme odottaessamme Jumalan lapseksi pääsemistä, ruumiimme lunastamista vapaaksi. Room 8:23 Paavalikin on siitä maininnut


      • Anonyymi
        puro1 kirjoitti:

        Kristin usko ei ole harhauskonto,se uskont ohjaa lukijansa Jeesuksen yhteyteen,te siittä teet harhauskon vielä kehut siitä.
        Ei Jeesus suotta maininut he ovat vainonneet minua,vainoavat teitäkin tarkoitta hänen opetus lapsiaan.

        Tarkoittanet Paavalin versiota kristinuskosta.


      • Anonyymi
        puro1 kirjoitti:

        En tarvitse painaa päätäni enään koska ole saanut anteeksi kaikki syntini. Kun nuo tapahtumat alkavat, nostakaa rohkeasti päänne pystyyn, sillä teidän vapautuksenne on lähellä. Luuk.21:20. Miksi pitäis pään painua-alas kun vapautus on lähellä,tästä pahasta maailmasta,
        Eikä vain luomakunta, vaan myös me, jotka olemme ensi lahjana saaneet omaksemme Hengen, huokailemme odottaessamme Jumalan lapseksi pääsemistä, ruumiimme lunastamista vapaaksi. Room 8:23 Paavalikin on siitä maininnut

        Muista jatkossa mainita paavaliais-luterilaisuuden todelliset herrat ettei Kakkivaltiaita, Lait antaneita Jumalaa ja Jeesusta syytetä kristittyjen laittomuuksistakaan:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        ----
        Rehelliset kristittyt tunnustavat todelliset herransa häpeämättä. Saatanan palvojatkin ovat ylpeitä herroistaan.


    • Anonyymi

      Voi kuinka suloista tekstiä puro1 kìrjoittaa. Viis kirjoitusvirheistä. Täyttä asiaa.

    • Ja miksiköhän länsimaissa ei vainota?
      Luulen että ovat tehneet diilin maailman kanssa , siksi .
      Kapitalismin kanssa = Mammona kulttuurin kanssa.
      Joten mammona valittu Jumalan sijaan!
      Mutta ne jotka eivät valitse mammonan palvontaa täällä pohjolassa...noh , elämme erillään ;)

    • Anonyymi

      Täällä on yksi esirukoussivusto vainottujen puolesta:

      https://opendoors.fi/rukoile/?utm_source=Rukoussähköpostin saajat&utm_campaign=e608ba3f4a-EMAIL_CAMPAIGN_2020_01_10_07_04&utm_medium=email&utm_term=0_d14564c10c-e608ba3f4a-218294925&goal=0_d14564c10c-e608ba3f4a-218294925&mc_cid=e608ba3f4a&mc_eid=[UNIQID

    • Anonyymi

      Voiko olla niinkin, että Hän ei toivo uskomattomien vainoajien tappamista, joten siksikään sana ei kiiri? Tämä on vain henk.koht. ajatus. Suojautuminen muuten on tietysti ok.

      • Anonyymi

        Jos omasta uskon harjoituksesta rangaistaan kuolemalla, sen vuoksi, koska toinen uskontokunta väittää että on siitä luopunut, vaikka ei ole siihen koskaan kuulunutkaan, on vääärin. Tässä linkki tapaukseen. https://yle.fi/uutiset/3-7265490


    • Anonyymi

      Oliko se sitten kristittyjen aika sivistyä Lain antaneille Kakkivaltiaiden oppeihin?
      laittomuuden kristityt oppeineen ja laittomuuden historian kera on todellisten herrojensa palvelijoina hukassa sillä KRISTILLISTEN Kaikkivaltiaiden, Lait antaneiden Jumala ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen Nimiin näitä kristittyjen laittomuuden herrojen palveleminen ei pelasta.
      Anteeksi että jälleen toista samaa tietoa mutta totuus on muuttumaton:
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      Matteuksen evankeliumi:
      7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
      Paavali rukoili kolme kertaa saatanan ankeleiden seurassa ero herrastaan, raamatun mukaan eroa saamatta. Joten nämä jäi kristittyjen herroiksi ja tuleehan ne historiassa laittomuuksinakin esiin...
      NÄIHIN USKOTTE JEESUKSEN KIELLOSTA VÄLITTMÄTTÄ:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      kristittyjen Barjeesus ei ole eikä kelpaa syntien eikä rikoksien sovittajaksi:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

    • Anonyymi

      Eiköhän sovita että kristittyjen pahin vainoajat ovat kristityt itse!
      https://demokraatti.fi/tuomioja-eniten-kristittyja-tappavat-toiset-kristityt-konflikteissa-eniten-uhanalaisia-ovat-muslimit/
      -
      Ja raamatun mukaan kristityt ne aloitti joten tekopyhyys miekka sivistyksen laittomuuden jäsenien ominaisuutena muistuttaa rankkaa muisti häiriöistä.
      1.Korinttolaiskirje:
      15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
      2 Korinttolaiskirje 12:
      7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
      -
      Eroa ei raamatun mukaan saatanasta Paavalikaan saanut joten vainoajille ja heidän uskovaisilleen jäi laittomuuden herrat ja suomalaisittainen edelleen uskossa elävänä tuomittujen toimesta:
      Lainattua tekstiä:"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)
      Tutkikaa ja tarkistakaa asia ja uskokaa uskonvapaudenne tuella Barjeesuksen tekemään syntien sovituksiin mutta tiedätte ettei se pelasta.:
      Kaikkivaltiaan Lait asettaneen Jeesuksen antamana on Vaatimus: Joh. 14:15 / Ehdoton kielto: Matt. 24:23 ja kiellon kohde: Apostolien teot:13:6 / Kiellon hylkäämisen seuraukset: Luukkaan evankeliumi: 7:23. / Matteuksen mukaan: 25:41 / Ja kun Lait antanut Kaikkivaltias Jeesus ei syntejä=rikoksia sovittanut vaan tuomitsi laittomat niin kuka ne kristittyjen synnit sovitti? kun tällä ei ole valtuuksia Kaikkivaltiailta:Apostolien teot:13:6 JA 1 Johanneksen kirje 3:4-10

    • Anonyymi

      Vaikenemalla näyttäisi melko autuaalta. Vaikeneminen on sitä, jos se näyttää siltä ja kuuluu siltä.

      • Anonyymi

        Niinpä! En ymmärrä, ettei edes Suomen Valtion kirkon koulutuksissa, siis kouluissa ja rippikouluissa opeteta rehellisesti nuoria. Monissa asioissa kristillisten, siis Jeesuksen ja Hänen opetuslasten tekstit sivutetaan laittomuuden paavalilais-luterilaisuuden raamatun tekstein. Ja jos kristillisten Kaikkivaltiaiden tekstejä käytetään niin niitä käytetään tukemaan laittomuuden oppeja ja onhan raamatun UT:n teksteissä kristillisten Jeesuksen oppeja väärennetty tietoisesti laittomuudelle sopiviksi ja samoista asioista on usein useita tietoja oppeinen joten saa valita laittomuuden linjan eri lahkoille sopivia.: http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/raam1.html
        Ja uskontunnustusta ei tulisi, etenkään alaikäisien antaa ennen kuin ovat neurtaalissa kokeissa osoittaneet tuntevansa laittomuuden opit, keinot ja todelliset herrat:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        -
        Raamattu on koottu paljon vanhemmista sumerilaisten Gilgames eepoksesta. Sieltä löytyy samanlaisia taruja.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Gilgameš
        Lasten ja nuorten osalta tilanne uskon suhteen on ihmisoikeuksien loukamis-linjalla. Lapsia kastetaan vaikka lapsikaste ei ole raamatullinen sillä Jeesuskaan ei ole käskenyt kastaa KETÄÄN, lapsikaan, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne laittomuuden jäseniksi.
        Nuoremmat lasten vanhemmat ovat heränneet osittain kunnioittamaan lastensa Lailla suojattuja oikeuksia ja noin 30% ehkä enemmän jättää lapset kastattamatta laittomuuteen.
        Kastetut useat menevät rippikouluihin, jotku jotta saisivat mopon tai kännykän palkkioksi jotta kouluttautuisivat uskontunnustuksen antajiksi, pahimmillaan sen kaltaisiksi aivopestyinä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        (Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopuminen)
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        (Saatanaan ja Barjeesuksen orjaksi)
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        (Synti=Rikos)
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        Jeesus ei rikoksia sovittanut sillä synti on sama kuin Lain vastainen rikos:
        1 Johanneksen kirje 3:4-10


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
      20:45-47
      Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
      "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".
      -
      Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'
      -
      Kristityt ovat myös vainonneet omiaa uskovaisia, suomessakin:
      Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'
      ...
      "Kristityt ovat vainonneet runsaasti myös toisiaan historiansa aikana. [[Ristiretket]] innostivat hyökkäykseen myös kristittyä [[Konstantinopoli]]a [[Neljäs ristiretki|neljännen ristiretken]] aikana vastaan vuonna 1204. Katolisen kirkon piirissä oli [[inkvisitio]] kerettiläisesti ajattelevia kohtaan. [[Ranska]]ssa katolilaiset vainosivat 1500-luvulla [[hugenotit|hugenotteja]]<ref>[http://www.huguenot.netnation.com/general/huguenot.htm History]. The National Hugenot Society.</ref>, minkä johdosta suuri osa Ranskan protestanteista pakeni [[Saksa]]an, [[Englanti]]in ja [[Alankomaat|Alankomaihin]]. Englannissa alettiin [[Uskonpuhdistus|Uskonpuhdistuksen]] jälkeen puolestaan vainota katolilaisia. 1500–1600-luvut olivat Euroopassa katolisten ja protestanttien välisten uskonsotien aikaa. Suurimpana tämän kauden sotana oli [[kolmikymmenvuotinen sota]] 1600-luvun alkupuolella. Uskonnonvapautta ei ollut, vaan kunkin maan hallitsija määräsi uskonnon harjoittamisesta."
      jne...........

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe