Voi juma että voi olla syvältä moinen huuma, floppien floppi!! Kaikkeen sitä rahaa poltetaan!!
Huuma tv ohjelma
9
1041
Vastaukset
- Marja
"Huuma"! Ei mitään mielenkiintoa tässä ohjelmassa. Juontajat,itsekeskeisiä, omahyväisiä, luulevat olevansa erittäin nokkelia ja fiksuja.Erittäin ällöttävä ohjelma.Katsoin vähän aikaa alusta, enkä aio toista kertaa tämän ohjelman takia televisiota aukaista? Perjantai-illan "Satuhäät", siinä toinen lähes yhtä huono ohjelma,melkeimpä yököttää katsella. empä ole katsonutkaan kun ensimmäisen, ja se riitti minulle. TV 3 taso on laskenut jyrkästi,ei voi muutakun ihmetellä ja kuunnella radiota.
- Koko mtv3
Ja jouti todella mennä....ei ole vanhemmalle polvelle (n.50 ja yli) mitään katsomista enää lauantai-iltaisin. Kakkosella sentään saksalaissarjat.
Kun digitv tulee, joutavat romukoppaan sekä televisio että video. Ei viitsi tuollaisesta hömpästä maksaa mitään, ainakaan aina nousevia lupamaksuja!
Kenen keksintöä lienee koko huuma! Jo alkukin inhottaa...katsoin n. 10 min ajan ensimmäistä lähetystä enkä aio enempää katsella.
JOS se on nuorille tarkoitettu, ilmoitan että nuoret eivät ole lauantaisin siihen aikaan enää television ääressä, he ovat omissa menoissaan kaupungilla. - Anonyymi
Kyllä teki mieli heittää töllö pellolle, ketä huvittaa katsoa noita leipäläpi ammollaan
näyttelevien kitarisoja ja mikä saa###tan lehmä kieli roikkuu ulkona ei voi olla
heikompaa ohjelmaa, hyi hitto en paremmin sano.
- Minni
TV-lupamaksuillahan siis tuetaan vain ja ainoastaan yle 1 ja 2 toimintaa, eikä niillä ole mitään tekemistä "Huuman" kanssa.
- Merry
olen aivan samaa mieltä kanssasi 'Minni'.
Jos ihimiset eivät enää tiedä mistä maksavat, ovat asiat HEILLÄ todella huonosti!!
- huumahuumahuuma
menkää kotia valittamaan, paras ohjelma, ja kattoo sitä mummotki! nehän sitä justii kattoo! menkää muualle siitä
- Mirri
Nii just!! kaikkihan sitä kattoo! ainaki kaikki ketkä ymmärtää, että sinne ei aina tarvi itse soittaa ja hankkia suurta puhelinlaskua.. Välillä voi myös vaan katsoa kun muut voittaa, ja voi olla niiden puolesta onnellinen, keitä sillä kerralla onni potkaisee!!
Mutta onhan se tietenkin vaikeeta, jos on niin itserakas, että ei voi olla edes joskus muidenkin puolesta onnellinen!
Terveisiä kaille HUUMAN KATSOJILLE!! :) - Anonyymi
Aivan hirvittävää skeidaa! 6-11 vuotiaille.
- Anonyymi
Harvinaisen tyhmä ja vastenmielinen ohjelma. Huh huh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591