Maailmanlopun yhteisö

Anonyymi

Haluaisin perustaa apostolisen seurakunnan kaltaisen yhteisön. Sellaisen mihin ihmiset liittyvät sitä kautta, että luovuttavat mahdollisen omaisuutensa yhteisön hyväksi. Myös ilman omaisuutta voi yhteisöön liittyä, mutta se vaatii, että jokainen yhteisön jäsen antaa työpanoksensa yhteisön hyväksi.

Minulla on valmiina maatila ja muita rakennuksia, johon yhteisö on tarkoitus perustaa. Elämme mahdollisimman omavaraisesti. Vesi tulee omasta kaivosta, peruna omasta pellosta, sienet metsästä, riista metsästä (metsästysoikeus on olemassa), kala järvestä, mahdollisesti lehmä tai kaksi maitoa varten, sekä kanoja kananmunia varten.

Yhteisö voi harjoittaa myös yritystoimintaa ja vaihtotaloutta.

Yhteisöön on tarkoitus ottaa 10-15 jäsentä.

Onko kiinnostusta?

17

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No, tuo jos mikä nyt kuulostaa melkeinpä klassiselta reseptiltä jollekin uudelle People's Temple, Daavidin oksa tai Heaven's Gate-jutulle ;)

///MeAgaln

• Anonyymi

Valitettavasti ei se maailmanloppu sieltä yhtään nopeammin tule vaikka mikä yhteisö olisi. Tulis vaan maailmanloppu ja sillä todellakin selvä.

• Anonyymi

"khettoja ja kultteja" on aina ollut.. !
      mut loppua ne ei saanut kuin itselleen..
      mutta saman henkinen ajattelu tyyli ei ole pahitteeksi pahimman varalle..!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Huutava naani? Onko tuo huumorisivusto...

• Apostolinen seurakunta oli laajemmalle levittäytynyt uskovien yhteisö. Ei mikään maatila tai edes kylä. Lähi-idästä Kiinaan ja Kreikkaan oli pyhiä kristittyjä. Kunnes muslimi-imperialistit idässä ja roomalaispakanat lännessä kansanmurhasivat alkukristityt. Nyt myös ase-, pankki- ja öljyteollinen kompleksi vainoaa kristittyjä.

• Anonyymi

Unohdit ateistit me emme lopeta ennen kuin kirkot on maan tasalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdit ateistit me emme lopeta ennen kuin kirkot on maan tasalla.

No, moskeijat tulee sitten tilalle.

• Anonyymi

Ihan ok idea.

Minä valitsin kotiasketismin. Elän yksinäistä, sulkeutunutta elää omin ehdoin.

Ihan normi kuviot ja opiskelua sitten iltaisin.

Luonnollinen uni jota ei häiritse herätyskello.

Omavaraisuuteen en pysty, ei taitoja.Minimi budjetti tottakai.

• Anonyymi

Jos paastoaa kaksiviikkoa näkeekö enkeleitä ja maahisia.
        Mitä tietoa saa puutteesta vai onko se teidän kohtalo, jonka vain hyväksytte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos paastoaa kaksiviikkoa näkeekö enkeleitä ja maahisia.
        Mitä tietoa saa puutteesta vai onko se teidän kohtalo, jonka vain hyväksytte.

Tuosta en tiedä, mutta vietäpä kuukausi yksin mökillä. Takaan että saat uskonnollisia kokemuksia ja voit vaikka uhrata hauen Jumalalle.

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Taitaa tulla juuri nyt Teemalta.

• Anonyymi

Muslimeilla on imaamit ja koraani uskovat niin mikä mahtaisi olla kohtalosi.
      Kenties temppeliherrojen kohtalo.

• Jeesus varoitti lahkoista ja se kannattaa jokaisen pitää mielessä ,että ei ala saatanan kanssa huseeraamaan .Toki aloitushan oli kieli poskessa tehty ,mutta noin yleensä.

• Anonyymi

Minä asun yksikseni. Pieni mökki. Paljon puita ympärilläni. Tie on kasvanut umpeen ja mökille johtaa vain polku nykyään.
      Käyn 2x kuukaudessa kylillä ostamassa välttämättömiä. Ostokseni on kuukaudessa noin 100- 150 euroa.
      Mökissäni minä rukoilen, veisaan ja laulan.
      Joskus kun käyn kirkossa laitan vähän parempaa päälle. Muuten kuljeskelen kaavun näköisessä kylpytakissani.
      Ole korpimetsän erakkomunkki.
      Paha maailma loppuu pian.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe