Akkujen tilaus jenkeistä

Anonyymi

4

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ostaessasi Eta-alueen ulkopuolelta Eta-alueen sisäpuolelle taikka Eta-alueen kautta johonkin kolmanteen maahan kulkeutuvaa direktiivin EN 50 110-1 määräykseen sisältyvää tuotetta sinun on esitettävä tullivirkailijoille valmistajan tai myyjän todistus siitä, jotta tuote täyttää "sähködirektiivin".

Miten on. Onko sinulla esittää dokumentti jossa valmistaja tai tuotteen myyjä on sitoutunut täyttämään "sähködirektiivin" ?

Tyhmiä kyselet kun et tiedä maahantuojana mitä olet tilaamassa Eta-alueen ulkopuolelta Eta-alueen sisäpuolelle. Olet itse maahantuojana vastuussa direktiivin EN 50 110-1 noudattamisesta. Ei täällä kukaan muu siitä ole vastuussa.

• Anonyymi

Ihan normi akku esim. vanhemmissa pienissä sähköautoissa euroopassa

• Anonyymi

Jenkit ei ole osa Eurooppaa sekä Trumppi esti NAFTA sopimuksen toimeenpanon.

Ei sieltä Jenkeistä saa tilata rompetta ETA-alueen sisälle jollei maahantuojalla ole esittää myyjän tai valmistajan sitoumusta siitä, jotta tuote täyttää direktiivit ja muut kuluttajasuojan säädökset.

• Anonyymi

Trojan 12 Volt Deep Cycle Battery
      1
      $ 205.99
      Delivery:$ 900.18
      Subtotal:$ 1,106.17
      Taxes:$ 0.00
      Total:$ 1,106.17

Siihen sitten verot päälle.
      Tilaamalla isomman määrän rahdin hinta yleensä laskee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2483
    2. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      58
      2389
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      85
      1441
    4. Martina, ero?

Milloin erouutinen julki, veikkauksia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1427
    5. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      1151
    6. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      40
      1110
    7. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      102
      992
    8. Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä

Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"
      Maailman menoa
      193
      954
    9. Mua kyl se

Sun unettomuus vähän huolestuttaa. Mikä siihen auttais?
      Ikävä
      78
      828
    10. Työnantajan kustannus palkasta

Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako
      Pyhäjärvi
      136
      719
    Aihe