18.02.2002

minä©

Tää on mun päiväkirja.. Lukekaa jos kiinnostaa jonkun elämä.

Mä olin tyhmä, mä ihastuin melkein jopa
rakastuin. Luulin et tunsit samoin. Se olikin vain feikkiä. Miksi sä halusit mua satuttaa? Etkö tiennyt? Etkö tajunnut että pidin sinusta, että ajattelin sinua, että välitin sinusta. Halusin sinut. Miksi satutit minua? Avasit padot, sait mut tuntemaan. Tuntemaan kipua ja tuskaa. Sä sait mut hymyilemään, nauramaan, itkemään, suremaan, haaveilemaan ja vihaamaan. Olit mukava sitki hymyilin ja nauroin. Olit poissa joten itkin ja surin. Olit kaukana joten haaveilin. Sä sait mut vihaamaan itseäni. Silti mä en voi ajatella susta mitään pahaa.. Miksi? Miksi pitää olla tunteet? Miten mä voin olla näin tyhmä ja sokea? Miten mä en tajunnut että et välittänyt minusta.. Et vain halunnut olla ilkeä. Miksi sitten satutit minua näin pahasti?

3

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voitkos olla varma

Vai sanoiko suoraan, ettei välitä?

• minä©

Mies vain lupaili soittaa ja nähdä ja tekstata seuraavana päivänä (tätä tapahtui muutamia kertoja) Mitään ei ole kuulunut.. Viimeksi tämän viikon alussa luvattiin seuraavana päivänä ottaa yhteyttä mutta ei mitään.. :(
        Tässä olen sitten tullut siihen tulokseen että ei vain uskalla sanoa suoraan..

Korjaankin tuon kuukauden tuosta maaliskuuksi kun päivämääräksi olin erehtynyt laittamaan 18.02.2002 mutta päivä onkin 18.03.2002

Mieli maassa ollaan edelleen.. :(
        Eikä taida piristäjääkään löytyä..

• Anonyymi

En välitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe