Tää on mun päiväkirja.. Lukekaa jos kiinnostaa jonkun elämä.
Mä olin tyhmä, mä ihastuin melkein jopa
rakastuin. Luulin et tunsit samoin. Se olikin vain feikkiä. Miksi sä halusit mua satuttaa? Etkö tiennyt? Etkö tajunnut että pidin sinusta, että ajattelin sinua, että välitin sinusta. Halusin sinut. Miksi satutit minua? Avasit padot, sait mut tuntemaan. Tuntemaan kipua ja tuskaa. Sä sait mut hymyilemään, nauramaan, itkemään, suremaan, haaveilemaan ja vihaamaan. Olit mukava sitki hymyilin ja nauroin. Olit poissa joten itkin ja surin. Olit kaukana joten haaveilin. Sä sait mut vihaamaan itseäni. Silti mä en voi ajatella susta mitään pahaa.. Miksi? Miksi pitää olla tunteet? Miten mä voin olla näin tyhmä ja sokea? Miten mä en tajunnut että et välittänyt minusta.. Et vain halunnut olla ilkeä. Miksi sitten satutit minua näin pahasti?
18.02.2002
minä©
3
382
Vastaukset
- Voitkos olla varma
Vai sanoiko suoraan, ettei välitä?
- minä©
Mies vain lupaili soittaa ja nähdä ja tekstata seuraavana päivänä (tätä tapahtui muutamia kertoja) Mitään ei ole kuulunut.. Viimeksi tämän viikon alussa luvattiin seuraavana päivänä ottaa yhteyttä mutta ei mitään.. :(
Tässä olen sitten tullut siihen tulokseen että ei vain uskalla sanoa suoraan..
Korjaankin tuon kuukauden tuosta maaliskuuksi kun päivämääräksi olin erehtynyt laittamaan 18.02.2002 mutta päivä onkin 18.03.2002
Mieli maassa ollaan edelleen.. :(
Eikä taida piristäjääkään löytyä.. - Anonyymi
En välitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?692509Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U842394Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut172130Purralla luistaa hihna isolla pyörällä
Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä421774Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai851741Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1171697Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä2581585Mitä koululla tapahtui?
Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287251047Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.
Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he322994Unelmia Italiassa: Totuus Ralph-pojan kanssa pitkästä ajomatkasta Italiaan
Viime kesän kynnyksellä Kikotin-matkailuauto lähti tien päälle ja matka halki Euroopan kohti Italiaa starttasi. Tämä oli4850