Tää on mun päiväkirja.. Lukekaa jos kiinnostaa jonkun elämä.
Mä olin tyhmä, mä ihastuin melkein jopa
rakastuin. Luulin et tunsit samoin. Se olikin vain feikkiä. Miksi sä halusit mua satuttaa? Etkö tiennyt? Etkö tajunnut että pidin sinusta, että ajattelin sinua, että välitin sinusta. Halusin sinut. Miksi satutit minua? Avasit padot, sait mut tuntemaan. Tuntemaan kipua ja tuskaa. Sä sait mut hymyilemään, nauramaan, itkemään, suremaan, haaveilemaan ja vihaamaan. Olit mukava sitki hymyilin ja nauroin. Olit poissa joten itkin ja surin. Olit kaukana joten haaveilin. Sä sait mut vihaamaan itseäni. Silti mä en voi ajatella susta mitään pahaa.. Miksi? Miksi pitää olla tunteet? Miten mä voin olla näin tyhmä ja sokea? Miten mä en tajunnut että et välittänyt minusta.. Et vain halunnut olla ilkeä. Miksi sitten satutit minua näin pahasti?
18.02.2002
minä©
3
349
Vastaukset
- Voitkos olla varma
Vai sanoiko suoraan, ettei välitä?
- minä©
Mies vain lupaili soittaa ja nähdä ja tekstata seuraavana päivänä (tätä tapahtui muutamia kertoja) Mitään ei ole kuulunut.. Viimeksi tämän viikon alussa luvattiin seuraavana päivänä ottaa yhteyttä mutta ei mitään.. :(
Tässä olen sitten tullut siihen tulokseen että ei vain uskalla sanoa suoraan..
Korjaankin tuon kuukauden tuosta maaliskuuksi kun päivämääräksi olin erehtynyt laittamaan 18.02.2002 mutta päivä onkin 18.03.2002
Mieli maassa ollaan edelleen.. :(
Eikä taida piristäjääkään löytyä.. - Anonyymi
En välitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1435237Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei884671Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka514268Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73983Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123771Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden453676Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313615Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553363Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383- 1912321