löytyiskö täältä naista joka haluaisi alistaa miestä tehdä kaiken oman mielen mukaan
naisen alistamaksi
3
151
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi kyllä vähän tarkemmin tietää mieltymyksiäsi? Sitominen, pakottaminen sukkahousujen tai stay-uppien käyttöön, piiskaus, suupallo jne.... mikä on ehdoton no-no ja mikä mieluisinta?
- Anonyymi
On kiva tietää mistä tykkää ja mikä aiheuttaa kummallekin hyvää fiilistä. Pakotetaan pukeutumaan tiukkaan kiiltävään, suu tukittuna ja ketjua. Kahlittuna kiusataan piiskan kanssa. Tämmöinen saa mielikuvituksen liikkeelle.
Pakottaminen pukeutumaan erilaisiin asuihin ja roolileikkejä pukeutuneena kiinnostaisi. Ei mitään sitoamista eikä piiskamista. Haluaisiko joku nainen lähteä mukaan tällaisen? Tämän haluaisinkin joskus kokeilla.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056