Luomakunta

Joka alussa jumala loin taivaan ja maan. ja hän nimitti valon päiväksi, ja pimeyden hän nimitti yöksi. Tuli ilta ja tuli aamu, näin meni ensimmäinen päivä.
Eläimet ja viimeisnenä loi ihmisen, asetti eedenin puutarahaan.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aamen! Jumala loi tämän suurenmoisen universumin, maan siinä ohessa. 😁

    • Eläimet hän loi kaikki karjan eläimet,matelija,meren eläimet. Ihmin on luduista viimeien. Joka si nauttia eedenin paratiisista hetken aikka,lankeemusken seurauksena hänen ajettiin pois.

      Ihmissuku enne vedenpaisumusta,pahuus yltyy maanpäällä. Kun Herra näki, että ihmisten pahuus lisääntyi maan päällä ja että heidän ajatuksensa ja pyrkimyksensä olivat kauttaaltaan pahat,

      hän katui, että oli tehnyt ihmisen, ja murehti sitä sydämessään.

      Ja Herra sanoi: "Minä pyyhin maan päältä ihmisen, jonka olen luonut, ja ihmisen mukana karjaeläimet, pikkueläimet ja taivaan linnut, sillä minä kadun, että olen ne tehnyt."

      • jatkuu
        Nooan arkki
        Tämä on kertomus Nooasta ja hänen suvustaan. Nooa oli aikalaistensa joukossa ainoa oikeamielinen ja nuhteeton, ja hän vaelsi Jumalalle kuuliaisena.
        Hänelle syntyi kolme poikaa: Seem, Haam ja Jafet.
        Siihen aikaan turmelus levisi maassa Jumalan silmien alla ja väkivalta täytti maan.
        Kun Jumala katseli maata, hän näki, että turmelus vallitsi kaikkialla, sillä ihmiset kuluttivat elämänsä pahuudessa.
        Jumala sanoi Nooalle: "Minä olen päättänyt tehdä lopun kaikesta elollisesta, sillä maa on ihmisten takia täynnä väkivaltaa. Minä hävitän heidät ja maan heidän kanssaan.1.Moos 6:9-13
        Arkki joka pelasti ne jotaka uskoivat.


    • Vain arkissa olijata pelastuivat,myös eläimistä muut hukkuivat.

    • Me ollaan kyllä halokannella ja braanissa ennen maailman luomista, jonne Luoja on meidät tiputtanut. Itse luominen tapahtuu ja alku on vasta tulevaisuudessa; ehkä noin 1000 vuoden kuluttua. Paikka, jossa me parhaillaan ollaan, ja jota luullaan maailmankaikkeudeksi on itse asiassa ihmiskunnan hautavajoama. Ollaan Hautavajoamassa eikä tosi maailmassa vielä. Meidät on tiputettu tänne tulevasta maailmasta ja osa on syntynyt noiden tiputettujen lapsina. Aadam tiputettiin noin vuodesta 3500 jKr vuoteen 4220 eKr ja Kristus tiputettiin noin vuodesta 3600 jKr vuoteen 0 jKr. Nuo kaksi ovat toistensa vihollisia. Ihmiskunta eli Aadam yritti jossain määrin voittaa Iblikse eli Kristuksen, mutta koska tuo osasi aikamatkailun se pääsi Baabelin tornille asti tuhoamaan ihmiskuntaa ja jo aiempiinkin aikoihin. Jumalan pojat nimittäin hyökkäsivät suten sinne missä Aadami ja Eeva alkoivat synnyttää tyttäriä.

    • Luomine on se jolloin ihminen tuli maailmaan ja poistuu kun aika on tähttynyt,mitä hän on sillä välin tehnyt,vastaa teoistansa.

    • Liitto Nooan kanssa
      Jumala siunasi Nooan ja hänen poikansa ja sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa.

      Jumala sanoi vielä: "Tämä on merkkinä liitosta, jonka minä teen teidän sekä kaikkien maan päällä elävien olentojen kanssa kaikkiin tuleviin sukupolviin asti:
      Nooan pojista poveutuvat kansat.
      Jotka rankentivat.
      Babylonin torni

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe